Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baantje als administ. medewerker/receptie? *Klik NU*

Garbouza
23-01-2007, 15:19

[Dag dames en heren!! Ik heb ff jullie hulp nodig, ik ben op zoek naar een andere bijbaan. En omdat ik bezig ben mijn cv flinken op te krikken, wil ik iets 'serieus' en dacht gelijk daarbij aan een bijbaan als administratieve medewerker. Ik heb niet echt ervaring, ik heb wel een HBO (MER) opleiding achter de rug en studeer nu Arabische Talenen & Culturen. Ik heb gewerkt in verschillende call-centre's, in de winkel, verkoop, schoonmaak... noem het maar op! Nu wil ik administratief/receptie werk doen, het liefst te combineren met avond en weekend werk. En natuurlijk ben ik ook 1 dag door de weeks beschikbaar.. Mijn vraag aan jullie : wie van jullie heeft zo een bijbaan?? waar werken jullie?? En hoe ben je daar terecht gekomen?? hoeveel uur werk je??] Djazakoum l'khayr!!!]

kloppendhart
23-01-2007, 15:57
Ik zou het ook graag willen weten

Garbouza
26-01-2007, 12:23
Ik zou het ook graag willen weten :traan1: :traan1: niemand die ons wil helpen kloppendhart:traan1: :traan1:

saida_na
26-01-2007, 12:27
[Dag dames en heren!! Ik heb ff jullie hulp nodig, ik ben op zoek naar een andere bijbaan. En omdat ik bezig ben mijn cv flinken op te krikken, wil ik iets 'serieus' en dacht gelijk daarbij aan een bijbaan als administratieve medewerker. Ik heb niet echt ervaring, ik heb wel een HBO (MER) opleiding achter de rug en studeer nu Arabische Talenen & Culturen. Ik heb gewerkt in verschillende call-centre's, in de winkel, verkoop, schoonmaak... noem het maar op! Nu wil ik administratief/receptie werk doen, het liefst te combineren met avond en weekend werk. En natuurlijk ben ik ook 1 dag door de weeks beschikbaar.. Mijn vraag aan jullie : wie van jullie heeft zo een bijbaan?? waar werken jullie?? En hoe ben je daar terecht gekomen?? hoeveel uur werk je??] Djazakoum l'khayr!!!] http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1286927

Garbouza
26-01-2007, 12:28

:rolleyes: :rolleyes: Amsterdam ik woon in Rdam:(

saida_na
26-01-2007, 12:40
:rolleyes: :rolleyes: Amsterdam ik woon in Rdam:( jammer

ZijdeZacht
26-01-2007, 16:49
Probeer : Studentenwerk.nl Zoekeenbijbaan.nl Schrijf je in bij allerlei uitzendbureau's en ga er echt voor en niet naar een paar gewaagde pogingen niks meer doen.