Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Politie Had Gelijk!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

HeyoanQT
17-08-2003, 18:18

Ik kwam om van het lachen toen ik dat vliegtuig in de lucht zag :D Wel diep triest dat er ramen ingegooid waren, al die hardwerkende ondernemers waar hebben die dat aan verdient?:( Maar goed, ik weet zeker dat de AEL die ruiten gaat vergoeden ;)

djdada_beldia
17-08-2003, 18:24
Ik moest er ook om lachen , wat een actie! stelletje zieligerds! gaan ze helemaal zo`n vliegtuig inhuren tekst erachter hangen, tanken ,vliegen hihihih yah tijd en geldverspilling alleen om ons marokkanen dwars te zitten. en ik maar denken dat we niet zo belangrijk waren voor de nederlanders. Mijn marokkaanse broeders en zusters we zijn heeeeel belangrijk voor die hollanders kijk es wat ze voor ons over hebben al die moeite nou nou nou !!! geweldig toch

MrCharme
17-08-2003, 18:25
Origineel gepost door HeyoanQT Ik kwam om van het lachen toen ik dat vliegtuig in de lucht zag :D Wel diep triest dat er ramen ingegooid waren, al die hardwerkende ondernemers waar hebben die dat aan verdient?:( Maar goed, ik weet zeker dat de AEL die ruiten gaat vergoeden ;) Ach... die Marokkanen werken niet of zo.... gefrustreerd.... ze hebben geen levensweg om zo hun keuze('s) te vinden en te volgen....ik begrijp dat allemaal wel.... en dan is er en of ander AEL-rotzooi die hun verwarde hersencellen nog eens door elkaar wilt halen.... tja ...dan maar ramen ingooien he.... AEL zou verboden moeten zijn.

MrCharme
17-08-2003, 18:27
Origineel gepost door djdada_beldia Ik moest er ook om lachen , wat een actie! stelletje zieligerds! gaan ze helemaal zo`n vliegtuig inhuren tekst erachter hangen, tanken ,vliegen hihihih yah tijd en geldverspilling alleen om ons marokkanen dwars te zitten. en ik maar denken dat we niet zo belangrijk waren voor de nederlanders. Mijn marokkaanse broeders en zusters we zijn heeeeel belangrijk voor die hollanders kijk es wat ze voor ons over hebben al die moeite nou nou nou !!! geweldig toch O, wat geweldig... yippie :o ...(zucht)...

djdada_beldia
17-08-2003, 18:31

Mr Charme wat houd jouw op de been?

MELILLENSE
17-08-2003, 18:44
Origineel gepost door HeyoanQT Ik kwam om van het lachen toen ik dat vliegtuig in de lucht zag Wel diep triest dat er ramen ingegooid waren, al die hardwerkende ondernemers waar hebben die dat aan verdient? Maar goed, ik weet zeker dat de AEL die ruiten gaat vergoeden HeyaonQT (of was het HeyaonXT?) Je bent opvallend 'braver' geworden na je stoere woorden van gisteren. Was je vliegtuigje neergehaald door de Moderator? Gegroet. MELILLENSE :belgie:

mokromike
17-08-2003, 19:04
What the hell does AEL have to do with this ? Slap gezwans van mensen die er niet bij zijn geweest.

sahira
17-08-2003, 19:16
Origineel gepost door Zionist1 Ik vond de Palestianse vlag heel grappig.Waarom moest hij ook aanwezig zijn in de demonstratie?wat heeft de Israelische-Palestianse conflict met politie geweld te maken?? Tsion ja dat vroeg ik me nou ook af...

HeyoanQT
17-08-2003, 19:16
HeyaonQT (of was het HeyaonXT?) Je bent opvallend 'braver' geworden na je stoere woorden van gisteren. Was je vliegtuigje neergehaald door de Moderator? Gegroet. MELILLENSE Ik ben een kind van Allah :engel: dus ik blijf gewoon hier hangen hoor. :p Ik ben hartstikke braaf hoor , trouwens het gaat er hier niet om stoer maar dat je je mening hier kwijt kunt en gewoon zegt dat de AEL een zooitje zomaarwat is. Dat is een mening , dat een mod zonder leven met voorkeur voor AEL dat niet begrijpt Wallah zijn probleem, ik let al geneens meer op die gasten die geneens kunnen moderaten, bovendien ik ben de moeilijkste niet gewoon een PM tje had ook gekund , maar zo respectloos........... Dus mijn vliegtuig blijft wel vliegen, onkruid vergaat niet niet :D Ach ja....... , ik hou van jullie allemaal :Iluvu: lol! by the way, wat had ik gedaan:confused:

HeyoanQT
17-08-2003, 19:21
Origineel gepost door Zionist1 Ik vond de Palestianse vlag heel grappig.Waarom moest hij ook aanwezig zijn in de demonstratie?wat heeft de Israelische-Palestianse conflict met politie geweld te maken?? Tsion Die hele demonstratie was nergens op gebaseerd, die palestijnse vlag sloeg al helemaal nergens op. :confused: Zo raar, zo bevooroordeeld, zo hypocriet, wie kan dit begrijpen?

tonk
17-08-2003, 19:28
Origineel gepost door djdada_beldia Ik moest er ook om lachen , wat een actie! stelletje zieligerds! gaan ze helemaal zo`n vliegtuig inhuren tekst erachter hangen, tanken ,vliegen hihihih yah tijd en geldverspilling alleen om ons marokkanen dwars te zitten. en ik maar denken dat we niet zo belangrijk waren voor de nederlanders. Mijn marokkaanse broeders en zusters we zijn heeeeel belangrijk voor die hollanders kijk es wat ze voor ons over hebben al die moeite nou nou nou !!! geweldig toch Voor zover ik weet hadden het ook een stel IJslanders kunnen zijn in dat vliegtuigje.

sahira
17-08-2003, 19:29
Origineel gepost door tonk Voor zover ik weet hadden het ook een stel IJslanders kunnen zijn in dat vliegtuigje. hebben ijslanders ook al iets tegen marokkanen?? :D :D

MELILLENSE
17-08-2003, 19:41
Ik ben een kind van Allah dus ik blijf gewoon hier hangen hoor. Ik ben hartstikke braaf hoor , trouwens het gaat er hier niet om stoer maar dat je je mening hier kwijt kunt en gewoon zegt dat de AEL een zooitje zomaarwat is. Dat is een mening , dat een mod zonder leven met voorkeur voor AEL dat niet begrijpt Wallah zijn probleem, ik let al geneens meer op die gasten die geneens kunnen moderaten, bovendien ik ben de moeilijkste niet gewoon een PM tje had ook gekund , maar zo respectloos........... Dus mijn vliegtuig blijft wel vliegen, onkruid vergaat niet niet Ach ja....... , ik hou van jullie allemaal lol! HeyoanQT, Je mag gerust je mening uiten, daarvoor dient dit forum voor. Alleen kan je geen persoonlijke eigenschappen, positieve noch negatieve, toebedelen aan personen die je niet kent. Maar dat wist je ongetwijfeld wel als 'kind' van Allah (swt). In ieder geval, welkom terug in het luchtruim. MELILLENSE :belgie:

JeroenPaulusma
17-08-2003, 20:05
Origineel gepost door djdada_beldia Ik moest er ook om lachen , wat een actie! stelletje zieligerds! gaan ze helemaal zo`n vliegtuig inhuren tekst erachter hangen, tanken ,vliegen hihihih yah tijd en geldverspilling alleen om ons marokkanen dwars te zitten. en ik maar denken dat we niet zo belangrijk waren voor de nederlanders. Mijn marokkaanse broeders en zusters we zijn heeeeel belangrijk voor die hollanders kijk es wat ze voor ons over hebben al die moeite nou nou nou !!! geweldig toch Ik moest ook hartstikke lachen om de actie van zaterdag. Zo'n 1000 mensen die allemaal alah alah gingen roepen, teksten op spandoeken schrijven, een podium gehuurd. Wat een tijd en geld verspilling. Was wel heel belangrijk zeker

Ali_Z
18-08-2003, 00:09

Origineel gepost door JeroenPaulusma Ik moest ook hartstikke lachen om de actie van zaterdag. Zo'n 1000 mensen die allemaal alah alah gingen roepen, teksten op spandoeken schrijven, een podium gehuurd. Wat een tijd en geld verspilling. Was wel heel belangrijk zeker Jezelf tot Allah keren is geen tijdverspilling jongetje. Knoop dat goed in je oren. Insha Allah zul je hier spoedig achter komen. Wens je veel wijsheid toe....want kipjes zonder kopjes zoals jij komen niet ver.

Pagina's : [1] 2 3 4 5