Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : koning van marokko

Pagina's : [1] 2

slippertje1982
23-01-2007, 14:53

hai hoe kanik in contact komen met de koning van marokko persoonlijk of hoe kan ik hem een brief/email sturen het gaat over eendstichting voor gehandicapten please help even mee

bachar
23-01-2007, 15:01
jij denkt dat jij contact met hem kan opnemen wohahahahahahahahahahahawoahahahahahah

SOCIALSKILLED
23-01-2007, 15:03
hai hoe kanik in contact komen met de koning van marokko persoonlijk of hoe kan ik hem een brief/email sturen het gaat over eendstichting voor gehandicapten please help even mee Via Diwan Malik, bij elke rechtbank in de buurt te vinden. Overigens als je een brief stuurt aan de koning komt hij ook aan. Ook al staan daar geen adres gegevens op.

Noraida
23-01-2007, 15:04
Wellicht dat je via de marokkaanse ambassade (gevestigd in den haag) iets kan opvragen, alhoewel zij niet de gegevens van de koning aan je door zullen geven maar mss kunnen ze je wel helpen met hetgeen je wilt regelen....

momo24
23-01-2007, 17:08

volgens mij heb je toch een adres waar je het heen kan sturen maar verder weet ik niet

MR_AKER3IE_BE33
23-01-2007, 17:18
hai hoe kanik in contact komen met de koning van marokko persoonlijk of hoe kan ik hem een brief/email sturen het gaat over eendstichting voor gehandicapten please help even mee hij is gay,, dusss ga langs een gaybar

Moesie84
23-01-2007, 17:43
hij is gay,, dusss ga langs een gaybar Denk eerst na over wat er uit die lelijke mond van jou komt, voordat je wat zegt..

MR_AKER3IE_BE33
23-01-2007, 17:45
Denk eerst na over wat er uit die lelijke mond van jou komt, voordat je wat zegt.. hij is toch a hond.... hij ging vroeger naar gay bars in brussel a vieze casawie

bachar
23-01-2007, 18:23
hij is toch a hond.... hij ging vroeger naar gay bars in brussel a vieze casawie hey gozer ga dat maar in marokko verkondigen inplaats van hiero. a schijtbak

MR_AKER3IE_BE33
23-01-2007, 18:33
hey gozer ga dat maar in marokko verkondigen inplaats van hiero. a schijtbak kloot op man.... met jullie fucking homo koning:moe:

MiSsUtReGt4LiFE
23-01-2007, 19:10
kloot op man.... met jullie fucking homo koning:moe: jullie koning? Volgens mij heeft hij ook alles te zeggen over 'jouw' gebied

bachar
23-01-2007, 19:21
kloot op man.... met jullie fucking homo koning:moe: hahaha als hij ergens zijn macht toont dan is het bij jullie daar, dus wiens koning is het ?

slippertje1982
23-01-2007, 21:56
Via Diwan Malik, bij elke rechtbank in de buurt te vinden. Overigens als je een brief stuurt aan de koning komt hij ook aan. Ook al staan daar geen adres gegevens op. hoi bedankt voor je hulp hier heb ik tenminste wat aan maar diwan malik is dat ook bij nederlandse rechtbank of alleen inmarokko en als ik dus koning van marokko op de brief zet komt hij echt aan nogmaals bedankt

slippertje1982
23-01-2007, 21:58
Via Diwan Malik, bij elke rechtbank in de buurt te vinden. Overigens als je een brief stuurt aan de koning komt hij ook aan. Ook al staan daar geen adres gegevens op. hoi bedankt voor je hulp hier heb ik tenminste wat aan maar diwan malik is dat ook bij nederlandse rechtbank of alleen inmarokko en als ik dus koning van marokko op de brief zet komt hij echt aan nogmaals bedankt en voor die andere kindjes die hier mijn topic verpesten ga dat even lekker priove doen en laat mij serieus bezig zijn en voor de mensen die positief hebben gereageerd heel erg bedankt

MR_AKER3IE_BE33
23-01-2007, 23:37

hahaha als hij ergens zijn macht toont dan is het bij jullie daar, dus wiens koning is het ? niet mijn koning in ieder geval:banana: :banana: ben maar lkkr trots op een gay lord king:moe:

Pagina's : [1] 2