Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : <<<Klaagtopic>>>

Pagina's : [1] 2 3

Vlinder07
23-01-2007, 14:15

Ik moet even klagen bij jullie: Ik ben zo moe. Heb al 3 nachten niet geslapen. Elke uur word ik wakker. Ben dus kapot en heb hoofdpijn. Ik zit op mijn werk en wil het liefst lekker naar bed. Gewoon lekker liggen op bed of op bank met een warme deken en warme chocolademelk. Daarbij mis ik mijn man heeeeeeeeeeeeeeel erg. Vind het niet leuk:kwaad: Zooo dat is eruit..Iemand anders die graag wil klagen?:(

-Bubbels-
23-01-2007, 14:17
ik heb een kat en die is krols waardoor ze de hele dag en nacht loopt te miauwen :moe: ik heb de neiging om die kat op marktplaats te zetten.. en ik zit tegen me zelf al de hele dag te zeggen dat ik moet opstaan om iets aan het huis te doen maar ik heb geen zin :moe:

noona
23-01-2007, 14:18
ik wil klagen omdat ik vanochtend tijdens de vergadering tegen mijn baas zei dat ik koffie nodig had, op het moment dat hij aan het vertellen was, omdat ik in slaap val elk moment. hij dacht dat ik in slaap viel door zijn verhaal:hihi: ook omdat ik niet geslapen had vannacht omdat manlief met zijn figuurzaag een hele seddari uitgezaagd heeft:moe:

Vlinder07
23-01-2007, 14:25
ik heb een kat en die is krols waardoor ze de hele dag en nacht loopt te miauwen :moe: ik heb de neiging om die kat op marktplaats te zetten.. en ik zit tegen me zelf al de hele dag te zeggen dat ik moet opstaan om iets aan het huis te doen maar ik heb geen zin :moe: Je hebt me be3da laten lachen dat je kat krols is..Ik hoorde een keer mijn collega zeggen dat haar kat krols is. Ik deed alsof ik wist wat het betekende..Toen ik thuis kwam vroeg ik aan mijn man wat is krols. Hij heeft echt een uur lopen lachen:moe: :hihi:

teletubbie
23-01-2007, 14:29

ik heb een kat en die is krols waardoor ze de hele dag en nacht loopt te miauwen :moe: ik heb de neiging om die kat op marktplaats te zetten.. en ik zit tegen me zelf al de hele dag te zeggen dat ik moet opstaan om iets aan het huis te doen maar ik heb geen zin :moe: mag ik jou kat lenen, ik heb een rot muis in de schuur........ ik durf geen aardappels te pakken:moe:

-Bubbels-
23-01-2007, 14:30
Je hebt me be3da laten lachen dat je kat krols is..Ik hoorde een keer mijn collega zeggen dat haar kat krols is. Ik deed alsof ik wist wat het betekende..Toen ik thuis kwam vroeg ik aan mijn man wat is krols. Hij heeft echt een uur lopen lachen:moe: :hihi: ja :hihi: echt erg.. ik durf geen mensen in me huis te ontvangen.. die kat heletijd met haar kont omhoog dan kijkt over haar schouder en begint te miauwen als een gek.. echt schande :hihi: :maf: :moe:

achermijnpc
23-01-2007, 14:30
ik heb een kat en die is krols waardoor ze de hele dag en nacht loopt te miauwen :moe: ik heb de neiging om die kat op marktplaats te zetten.. en ik zit tegen me zelf al de hele dag te zeggen dat ik moet opstaan om iets aan het huis te doen maar ik heb geen zin :moe: Omg wat ben ik blij dat onze 2 katten weggelopen zijn in het nieuwe huis , zalig gewoon, door die stomme katten zijn mijn banken gesloopt en al mijn bedankjes kapot van de bruiloft bah bah bah nooit meer katten voor mij :moe:

-Bubbels-
23-01-2007, 14:31
mag ik jou kat lenen, ik heb een rot muis in de schuur........ ik durf geen aardappels te pakken:moe: je mag haar hebben gratis en voor niks.. :maf:

achermijnpc
23-01-2007, 14:31
mag ik jou kat lenen, ik heb een rot muis in de schuur........ ik durf geen aardappels te pakken:moe: We hadden ook muizen en de buren ook in onze oude huis, we hebben 1 kat gekocht en toen waren ze weg, alleen toen wou mijn man een vriendinnetje voor de kat en ging hij een tweede halen :moe:, maar ze zijn allebei weggelopen in onze nieuwe huis :banana: heerlijk man

-Bubbels-
23-01-2007, 14:33
Omg wat ben ik blij dat onze 2 katten weggelopen zijn in het nieuwe huis , zalig gewoon, door die stomme katten zijn mijn banken gesloopt en al mijn bedankjes kapot van de bruiloft bah bah bah nooit meer katten voor mij :moe: dat doet onze kat nooit het is een rustige kat .. hij maakt niks stuk en blijft overal van af.. poepen en plassen doet ie netjes in de kattenbak.. maar perzische katten zijn heel ijdele katten voelen zich vaak veel te goed om gek te doen..

Vlinder07
23-01-2007, 14:34
ik wil klagen omdat ik vanochtend tijdens de vergadering tegen mijn baas zei dat ik koffie nodig had, op het moment dat hij aan het vertellen was, omdat ik in slaap val elk moment. hij dacht dat ik in slaap viel door zijn verhaal:hihi: ook omdat ik niet geslapen had vannacht omdat manlief met zijn figuurzaag een hele seddari uitgezaagd heeft:moe: :eek: een hele seddari uitgezaagd? 3les?

achermijnpc
23-01-2007, 14:36
dat doet onze kat nooit het is een rustige kat .. hij maakt niks stuk en blijft overal van af.. poepen en plassen doet ie netjes in de kattenbak.. maar perzische katten zijn heel ijdele katten voelen zich vaak veel te goed om gek te doen.. Dat deed onze kat ook nooit had hem te goed opgevoed toen kwam er een 2de bij een vrouwtje en de rust was over, hij wou der elke keer bespringen en zij ging rennen waardoor alles kapot ging in mijn oude huis en zelfs gingen ze aan gordijnen hangen enz, echt ik was zo blij dat ze weg zijn gelopen :banana: 1tje was mijn lieveling en 1tje was van mijn man :D maar hmdl allebei weg :D

teletubbie
23-01-2007, 14:38
je mag haar hebben gratis en voor niks.. :maf: das aardig van u...:maf:

noona
23-01-2007, 14:39
:eek: een hele seddari uitgezaagd? 3les? ze3ma snurken!:moe:

Vlinder07
23-01-2007, 14:41

ja :hihi: echt erg.. ik durf geen mensen in me huis te ontvangen.. die kat heletijd met haar kont omhoog dan kijkt over haar schouder en begint te miauwen als een gek.. echt schande :hihi: :maf: :moe: :hihi: kan me heel goed voorstellen..Grappig zeg..Maar goed een kant heeft ook zijn behoeftes :hihi:

Pagina's : [1] 2 3