Bekijk originele versie : Mensen slijmen teveel!
Noerallain18
17-08-2003, 17:00
Ik heb gemerkt sinds ik hier lid ben geworden dat ontzettend veel mensen slijmen bij de popi jobi's onder ons.Ik zie het meer als tijdverdrijf.Adere zien het meer als een tweede leven.Waarom je een tweede leven start? Omdat je natuurlijk geen leven HEBT!...maar dan word het je eerste leven?...never mind.
Wees gewoon jezelf.
Ik zal gij een voorbeeld geven wat ik zo hier en dan zie:
''Hey mensen ik ben terug van vakantie!''
nieuweling: ''Ooooooh wat leukkkk ik ken je niet, maar ja.Ik ben blij dat je weer terug bent''.
Een en al leugen.Waarom moet je liegen.Je kan ook zeggen ooh welkom terug of zeg uberhaupt dan niks, maar ja wat kan je eraan doen?
Gewoon toekijken en LACHEN :D :D :D :D
Lady_moi
17-08-2003, 17:02
ahja sommigen zijn jaloers :D
Noerallain18
17-08-2003, 17:03
ahaahha die vraag moet je pas stellen als ik 300000 berichten heb geplaats en als mijn naam bekend is bij iedereen.
Noerallain18
17-08-2003, 17:04
WAHAHHAHAHAHAAHAHAHA .
Jaloezie?...god no.Ik heb een leuk leventje en mocht ik mij vervelen heb ik yasmina altijd nog.Het is moeilijk om toe te geven dat je geen leven hebt.Het is niet erg meid.Ontkenningsfase...dat maakt iedereen wel eens mee.
Lady_moi
17-08-2003, 17:06
ik heb een leven :D
maar ik ben hier ook wel vaak op yasmina :maf:
ma gij zijt jaloers :D
op mij :hihi:
socialedienst
17-08-2003, 17:06
juistem! mensen kennen elkaar niet eens en doen zo lief en close za3ma..en waarom? alleen omdat er een leuke avatar is of om een andere domme objectieve reden..
ben dat geflirt zo zat..iiig! wees inderdaad wie je bent en doe je niet voor als een superkarakter......
zieligerds :jammer:
Noerallain18
17-08-2003, 17:09
Nou meid, jaloers op wat? Ik kan op dit moment niet bedenken waarom je trots moet je zijn dat je een ''popi jobi'' bent op yasmina...
Socialedienst... Je hebt helemaal gelijk (geen slijm-actie) haha
Noerallain18
17-08-2003, 17:10
W ie ik heb leren kennen? hmmmm ... op internet sta ik er niet voor open om andere te leren kennen.Dat is iets wat je in het dagelijks leven doet REAL LIFE
2Smart4u
17-08-2003, 17:13
helemaal waar noer......
maar met deze topic kom je niet ver..er zijn er weinigen doe het toe zouden geven......
laat iedereen maar doen wat ie wil......ga maar niet in discussie.......doe de moeite niet meid....laat t varen :(
loeloesch
17-08-2003, 17:13
Origineel gepost door Noerallain18
Ik heb gemerkt sinds ik hier lid ben geworden dat ontzettend veel mensen slijmen bij de popi jobi's onder ons.Ik zie het meer als tijdverdrijf.Adere zien het meer als een tweede leven.Waarom je een tweede leven start? Omdat je natuurlijk geen leven HEBT!...maar dan word het je eerste leven?...never mind.
Wees gewoon jezelf.
Ik zal gij een voorbeeld geven wat ik zo hier en dan zie:
''Hey mensen ik ben terug van vakantie!''
nieuweling: ''Ooooooh wat leukkkk ik ken je niet, maar ja.Ik ben blij dat je weer terug bent''.
Een en al leugen.Waarom moet je liegen.Je kan ook zeggen ooh welkom terug of zeg uberhaupt dan niks, maar ja wat kan je eraan doen?
Gewoon toekijken en LACHEN :D :D :D :D
Just be your self! :goedzo:
Noerallain18
17-08-2003, 17:15
JUIST!
Noerallain18
17-08-2003, 17:16
hahahahaha ja lemia...same here.Sommige geloven er echt nog in.
Lady_moi
17-08-2003, 17:17
Origineel gepost door Noerallain18
Nou meid, jaloers op wat? Ik kan op dit moment niet bedenken waarom je trots moet je zijn dat je een ''popi jobi'' bent op yasmina...
Socialedienst... Je hebt helemaal gelijk (geen slijm-actie) haha
zie he...ten eerste ik zei enkel dat er hier sommigen zijn die jaloers zijn,
gij voelde u aangesproken? :rolleyes: en trouwens waarom valde gij mij gelijk aan?..precies da ik u iets misdaan heb..ma goed tkan me ook nie schelen wa gij zegt..gij vind da ik geen leven heb??Excuse me?leefde gij met mij?NEEN!..kende gij mij??NEEN..dus hou u mond..ik moe u vooroordelen nie hebben..gij zegt slijmen...een compliment mag toch zekers...ik doe da soms ja ok ma wat gaat u da aan?..ik heb nog liever een geslijm dat eraf druipt dan een grote ruzie hier..ma wete he de mense die hier het luidst schreeuwen met 'DIE SLIJMT OF DIE SLIJMT'..da zijn zekers de grootste gatlekkers hier..voelde u aangesproken?..leer eerst naar uzelf kijken..gij zijt jaloers??..tuurlijk wel..wie zijde gij om over mensen te oordelen?zijde gij vergeten da enkel god mag oordelen..kende gij alle leden om te zeggen da ze geen leven hebben??neen he..dus kzou ma beter 2 keer nadenken voorda ge wa zegt..want wa gij nu zij trekt op nix..ma tzal zekers aan die luchtkamer van u liggen..haha...ik lach u uit hoor dusssss dont worry ale doei stik ma in u jnoen :D
loeloesch
17-08-2003, 17:19
So belgen praten echt anders joh! :confused:
Lady_moi
17-08-2003, 17:20
Origineel gepost door lemia_lemia
Ik begrijp even niet,hoe kan je jaloers zijn
op iemand die je niet kent.....:jammer:
laten we maar nie over u beginnen lieverd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.