Bekijk originele versie : Lachen is Gezond, Zeker in een Relatie
Salaam Allemaal..
Een gezonde dosis humor is gezond voor iedereen, jong en oud..
Ben jij humoristisch ingesteld..lach je altijd..ben je meestal vrolijk..
Ik ben zelf niet zo humoristisch..maar door mijn opmerkingen laat ik velen lachen.
Ik ben meestal bloedserieus..maar ik heb ook mijn gektes hoor, vraag mijn kinderen maar..
Hoe ga je door het leven..als een humorist of als een realist met een tikkeltje humor, als is het maar om de saaiheid van de realiteit wat draagelijk te maken..
Hoe ga je met humor en lachen om..
Ik ga door het leven als een HUMORIST I ENTERTAINT my friends...
Ciao Baby ;)
dat verschilt bij mij...als ik boos ben dan kan je vanalles doen en dan blijf ik boos...maar als ik eenmaal vrolijk ben dan kan het niet meer stuk :D ik moet eerlijk zeggen dat ik een verdomde goede sence of humor heb...de lachspieren van de mensen in mijn omgeving zijn zeer streng getraind ....
http://www.superzooi.nl/cartoons/funny/page01/cartoons1/15.jpg
Origineel gepost door Crazy_Baby
Ik ga door het leven als een HUMORIST I ENTERTAINT my friends...
Ciao Baby ;)
Ben je van binnen ook zo baby..
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ben je van binnen ook zo baby..
ja...
Ciao Baby ;)
Ik lach ook veel, maar ben serieus als het moet...
Origineel gepost door Chaimaa
dat verschilt bij mij...als ik boos ben dan kan je vanalles doen en dan blijf ik boos...maar als ik eenmaal vrolijk ben dan kan het niet meer stuk :D ik moet eerlijk zeggen dat ik een verdomde goede sence of humor heb...de lachspieren van de mensen in mijn omgeving zijn zeer streng getraind ....
Chaimaa..kun je ons een klein voorbeeld geven..hoe je die lachspieren van de mensen traint..
Origineel gepost door Crazy_Baby
ja...
Ciao Baby ;)
Heel mooi baby..je lacht de slechte tijden gewoon weg..juist of niet..
Origineel gepost door Cina
Ik lach ook veel, maar ben serieus als het moet...
Dat is gezond Cina..je avatar is zo onschuldig..ben je ook zo in het leven..
Dat is gezond Cina..je avatar is zo onschuldig..ben je ook zo in het leven..
Uh....:D
Vraag maar aan de anderen!
Origineel gepost door angel20
Ik lach altijd, voor mij geldt echt een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Ik kan ook nooit echt lang boos blijven. Je moet dan ook heeeeellll ver gaan om mij boos te kunnen maken. Het leven is al kort genoeg waarom zou je niet lachen, de minuten, de seconden die je niet lacht is verspilde tijd.
Als je mij niet ziet lachen dan moet er wat aan de hand zijn (iets ergs), en als ik serieus moet zijn, ben ik dat ook, maar maak er wel geintjes tussen door. :giechel: :giechel: :giechel:
Is het zo angel..als je niet lacht, dan is er iets aan de hand..is er bij je geen grijze zone..het lijkt wel zwart of wit.. ;)
Salaam Allemaal..
Een gezonde dosis humor is gezond voor iedereen, jong en oud..
Ben jij humoristisch ingesteld..lach je altijd..ben je meestal vrolijk..
Ik ben zelf niet zo humoristisch..maar door mijn opmerkingen laat ik velen lachen.
Ik ben meestal bloedserieus..maar ik heb ook mijn gektes hoor, vraag mijn kinderen maar..
Hoe ga je door het leven..als een humorist of als een realist met een tikkeltje humor, als is het maar om de saaiheid van de realiteit wat draagelijk te maken..
Hoe ga je met humor en lachen om..
ik lach altijd en heb een beetje rare humor maar
als er thuis een gespannen sfeer is om 1 of andere reden word mijn hulp altijd ingeroepen om de mensen weer te laten lachen
en het lukt altijd
enne ik heb wel gemerkt dat je bijna altijd serieus bent
dus vanaf nu zal ik proberen om je te laten lachen
Zal dat lukken denk je ??
Origineel gepost door Cina
Uh....:D
Vraag maar aan de anderen!
Je bent ook bescheiden..heel mooi
Heel mooi baby..je lacht de slechte tijden gewoon weg..juist of niet..
nee de slechte tijden moet je niet alleen maar weg lachen..dat gaat niet echt..Als er een tijd van serieus is..dan ben ik serieus ! Als er problemen zijn dan ben ik serieus..ik kan niet blijven lachen en doen alsof er niets aan de hand is..
Ciao Baby ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.