Bekijk originele versie : de schaap die geslacht moet worden bij de bevalling:info aub
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
achermijnpc
23-01-2007, 08:33
dames
Hoe zit het met de schaap die je moet slachten bij de geboorte van je kind.
In belgie bestel je die schaap weken van te voren bij de boer en dan gaan de mannen naar de boer die slachten en zeggen wat er hoort te zeggen :o
Maar nu heb ik gehoord dat het hier via de slager gaat :maf: klopt dit??
EN al die dingen die je dan moet zeggen als je de schaap slacht hoe gaat dat dan als de slager het doet voor je :maf:
Dames ik heb hier totaal geen verstand van dus kan iem mij meer info geven hoe het juist in elkaar zit, waar haal je die schaap, waar bestel je die etc etc etc
thanks
Rayhana23
23-01-2007, 08:52
dames
Hoe zit het met de schaap die je moet slachten bij de geboorte van je kind.
In belgie bestel je die schaap weken van te voren bij de boer en dan gaan de mannen naar de boer die slachten en zeggen wat er hoort te zeggen :o
Maar nu heb ik gehoord dat het hier via de slager gaat :maf: klopt dit??
EN al die dingen die je dan moet zeggen als je de schaap slacht hoe gaat dat dan als de slager het doet voor je :maf:
Dames ik heb hier totaal geen verstand van dus kan iem mij meer info geven hoe het juist in elkaar zit, waar haal je die schaap, waar bestel je die etc etc etc
thanks
Salaam Amp, alles goed met je?
Jullie moeten gewoon langs gaan bij de slager in je buurt en hem melden dat je graag een schaap wilt kopen. Je kunt hem ook zeggen in welke prijscategorie je deze wilt hebben. Je meld hem ook de datum en voila, daarna mag je achter het schaap.
Groetjes
Rayhana
achermijnpc
23-01-2007, 08:57
Salaam Amp, alles goed met je?
Jullie moeten gewoon langs gaan bij de slager in je buurt en hem melden dat je graag een schaap wilt kopen. Je kunt hem ook zeggen in welke prijscategorie je deze wilt hebben. Je meld hem ook de datum en voila, daarna mag je achter het schaap.
Groetjes
Rayhana