Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat een bijzondere manier..

Ewaywaa
22-01-2007, 22:03

Het komt wel eens voor.. Je moet een vriendin wat vragen, maar durft het eigenlijk niet zo goed. Toch doe je het en je vindt het lang niet erg als ze met 'nee' antwoordt, want je begrijpt het wel. Deze vriendin voelt hetzelfde. Zij voelt zich gevleid door de vraag, maar zij weet niet zo goed hoe ze nee moet zeggen. En daarom schrijft zij je een persoonlijk gedicht. Ik ben ontroerd. Fatt, dank je wel lieverd. : ).. ik houd van zulke personen.

fatt
22-01-2007, 23:34
Heyyy schatjeee :o hahahahaha euhhhh hmmmm Ik wist eerst niet wat ik moest doen, van 1 kant ja graag, van de andere kant hmmmm waarom eigenlijk, het pas niet bij me............... Maar meid........... :kus: we begrijpen elkaar... Groetjes Fat :o

Naughty
22-01-2007, 23:39
Details graag :maf:

fatt
22-01-2007, 23:45
Details graag :maf: hmmm..... stel er wordt je wat gevraagd, en je twijfelt om het wel of niet te doen... Maar je hebt niet echt een reden om het wel of niet te doen... Hoe ga je het anders verwoorden dan door een ja of nee te zeggen..... dus een keer op een ander manier dan de normale ja of de saaie nee... Snap je het een beetje :maf2:

Naughty
22-01-2007, 23:46

Geen klote :maf: Hangt af in welke situatie :)

Ewaywaa
22-01-2007, 23:52
Serious Fatt.. je bent bijzonder. Het is toen bij je in de winkel: eerste indruk.. gesprekken erna en nu dit. Dit is iets wat ik niet gauw zeg over iemand : ).

noona
23-01-2007, 01:02
heeeeel even dacht ik dat je het over MIJ had:ego:

Ewaywaa
23-01-2007, 01:42
heeeeel even dacht ik dat je het over MIJ had:ego: Het had zomaar over jou kunnen gaan. Had het gisteren met mijn zus over jou.. she still loves sushi ; )! Noon, wat zie ik nu? Ik zie een hoop nieuwe dingen daarboven.. lijkt me cool. Alleen heb ik nu even geen tijd om het goed in te zien. Ik moet er even de tijd voor nemen.. en het enige waar ik nu even tijd aan wil besteden is een bepaalde knoop die ik vandaag heb doorgehakt. Je zou geshockeerd zijn, maar tegelijkertijd trots : ). Proficiat met je eigen stekkie op de site. Ik zie dat ik Najib ook nog even moet feliciteren, leuk. Ik spreek je gauw. Knuffeltje, Me.

noona
23-01-2007, 08:37
ik zag die knoop inderdaad ik ga je er straks wat meer over vragen. En ja , je ziet het niet verkeerd:o De wonderen zijn de wereld nog niet uit:D

Ewaywaa
23-01-2007, 12:01
ik zag die knoop inderdaad ik ga je er straks wat meer over vragen. En ja , je ziet het niet verkeerd:o De wonderen zijn de wereld nog niet uit:D Haha.. vind het wel leuk voor Najib.

noona
23-01-2007, 12:49
:o je krijgt immers niet elke dag de kans om met een poepluieranalist te werken:D

Ewaywaa
23-01-2007, 13:01
Deze poepluieranalist is erg oke heb ik mogen ondervinden : ). Noona, wat is de gekste vraag die de leden voor je hadden (je naamkleurtje).

noona
23-01-2007, 13:29
:moe: de 1000 PM's dat ik topics moet verwijderen