Bekijk originele versie : hoe kan je weten of je vruchtwater verliest
miss19oujdia
22-01-2007, 21:16
of je vliezen gebrokern zijn ik heb de laatste dagen het gevoel dat ik wat verlies maar weet het niet zeker.
missberkane
22-01-2007, 21:22
Mischien moet je een bandverband aan doen en in de gaten houden of het nat word.
Als je vruchtwater verliest kan je dit niet ophouden het blijft doorgaan, het ruikt ook zoet
miss19oujdia
22-01-2007, 21:25
ok dankjewel ga ik wel proberen ionshaellah bedankt voor je reactie
Komt er niet in 1 keer heel veel uit?
missberkane
22-01-2007, 21:29
Komt er niet in 1 keer heel veel uit?
Hallo lieve schat, Dat is verschillend soms druppeld het en een andere keer komt het snel. Soms moet de vk de vliezen door prikken. Bij mijn jongste kind leek het wel of iemand een emmer water achter me over de trap gooide hahaha, ik liep net naar boven tijdens de weeën
tangia19
22-01-2007, 21:31
vraag ik me ook af....want kan je naast die vruchtwater ook beetje witte afscheidig verliezen??Net als melk en niet plakkerig??? (7ashakoum)
Hallo lieve schat, Dat is verschillend soms druppeld het en een andere keer komt het snel. Soms moet de vk de vliezen door prikken. Bij mijn jongste kind leek het wel of iemand een emmer water achter me over de trap gooide hahaha, ik liep net naar boven tijdens de weeën
:haha:
:sjans:
missberkane
22-01-2007, 21:37
vraag ik me ook af....want kan je naast die vruchtwater ook beetje witte afscheidig verliezen??Net als melk en niet plakkerig??? (7ashakoum)
Mischien op het einde van je zwangerschap je baarmoeder mond is dan zich aan het klaar maken en je hormonenhuishouding is anders dan als je niet zwanger bent.
tangia19
22-01-2007, 21:39
Mischien op het einde van je zwangerschap je baarmoeder mond is dan zich aan het klaar maken en je hormonenhuishouding is anders dan als je niet zwanger bent.
zo ver was ik ook wel:hihi:
maar wat ik bedoel,stel je verliest beetje vocht MET dat witte spul erbij...en wel soms te veel op een dag....ruikt ook :maf:
missberkane
22-01-2007, 21:45
zo ver was ik ook wel:hihi:
maar wat ik bedoel,stel je verliest beetje vocht MET dat witte spul erbij...en wel soms te veel op een dag....ruikt ook :maf:
Door die hormoon verandering heb je eerder kans op een schimmelinfectie. Even na laten kijken en dan is het zo opgelost
tangia19
22-01-2007, 21:47
schimmelinfectie heb ik gehad...toen had ik jeuk van hier tot tokio
maar deze keer geen jeuk,niks . :confused:
missberkane
22-01-2007, 21:49
Vaginale afscheiding
Vaginale afscheiding neemt vaak toe tijdens de zwangerschap. Dat is normaal.
Neem contact op als de afscheiding een abnormale geur of kleur heeft, of als u ook jeuk, pijn of een branderig gevoel heeft. Het kan dan zijn dat u een infectie heeft. Zo nodig krijgt u daarvoor medicijnen.
Dit vond ik oa op google
missberkane
22-01-2007, 21:51
. Witte vloed
Meer witte vloed is normaal zolang het niet jeukt en/of vies ruikt. Vaak wordt het ook wat wateriger in de zwangerschap. Probeer zo min mogelijk inlegkruisjes te gebruiken en niet te wassen met zeep, want dit verergert de klachten. Draag bij voorkeur katoenen ondergoed.
stond er ook nog bij
tangia19
22-01-2007, 21:52
Vaginale afscheiding
Vaginale afscheiding neemt vaak toe tijdens de zwangerschap. Dat is normaal.
Neem contact op als de afscheiding een abnormale geur of kleur heeft, of als u ook jeuk, pijn of een branderig gevoel heeft. Het kan dan zijn dat u een infectie heeft. Zo nodig krijgt u daarvoor medicijnen.
Dit vond ik oa op google
geur is wel sterk:maf: ....maar wat is een abnormale kleur?
tangia19
22-01-2007, 21:53
dankje :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.