Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geld trug krijgen van internet

prinses007
22-01-2007, 17:04

Ik heb nu bijna een jaar internet thuis(begin febr.)ik heb caiway en toen ik dat vorig jaar deed kreeg ik er natuurlijk een modem bij die modem moest ik borg betalen van 70euro en die zou ik naar een jaar trug krijgen heeft iemadn ok caiway en heb je die geld ok altrug gekregen ik heb namelijk gen brief van hun ontvangen en moet ik zelf geen contact met ze op nemen is er iemadn die mij daar bij kan helpen:D

prinses007
22-01-2007, 17:41
Niemand??? kom op jullie hebben tog ok internet

prinses007
23-01-2007, 17:47
ewaa heeeft niemand van jullie borg terug gekregen..............

King_gEwE
23-01-2007, 22:52
Zulke zaken moet je voor jezelf leren regelen. Als jij het niet doet, doet niemand het. Als het er op aan komt sta je er alleen voor, zorg dus dat je het zelf oplost. Gewoon contact met de provider opnemen en de zaak aankaarten. Ze vertellen je dan wat je moet weten.

Aliyanah
23-01-2007, 22:55

Ik heb ook caiway... Maar ik heb nooit betaald voor dat modem... Je moet er zelf achterna lopen

prinses007
23-01-2007, 23:08
ok dan ga ik ze morgen wel bellen ik wil die 70euro egt wel trug hebben hahah

mv500
24-01-2007, 09:07
normaal krijg je niks terug van die klootzakken ik had ook planet en moest 170 euro terug krijgen ik heb tientalen keren gebeld (50 euro) aleen al aan telefoon kosten en toch heb ik niks terug gekregen en heb het opgegeven

Larache86
24-01-2007, 10:12
hahahah veeel hebben een betalings achterstand joh !! dus je zal wel meoten wachten hahaha

1001_nacht
24-01-2007, 10:27
normaal krijg je niks terug van die klootzakken ik had ook planet en moest 170 euro terug krijgen ik heb tientalen keren gebeld (50 euro) aleen al aan telefoon kosten en toch heb ik niks terug gekregen en heb het opgegeven Ik had precies hetzelfde met Tiscali, uiteindelijk heb ik het ook opgegeven, telefoonkosten waren nog meer dan wat ik van hen terug zou krijgen.

Cyberblue
24-01-2007, 10:28
Meid, Je krijgt pas borg terug als je bv gaat opzeggen en je modem retour stuurt. Is bovenstaande het geval dan zou ik je aanraden om te bellen met de klantenservice van je provider. Niet treuzelen met dit soort zaken,als je geen actie onderneemt dan kan je fluiten naar je hardverdiende euro's. Weet je zeker dat je geld terug krijgt en dat het bv geen aansluitkosten zijn? Greets, Cyberblue

prinses007
24-01-2007, 21:08
Meid, Je krijgt pas borg terug als je bv gaat opzeggen en je modem retour stuurt. Is bovenstaande het geval dan zou ik je aanraden om te bellen met de klantenservice van je provider. Niet treuzelen met dit soort zaken,als je geen actie onderneemt dan kan je fluiten naar je hardverdiende euro's. Weet je zeker dat je geld terug krijgt en dat het bv geen aansluitkosten zijn? Greets, Cyberblue ja 100% die 70euro was borg als ik een jaar zou blijven en dan zou gan verleningen en dat ga ik doen ik zou ze vandaag bellen maar had er niet aangedacht geld van studie was binnen dus was winkele voor mij:hihi: morge ga ik echt bellen en het nummer is gratis dus ga ze lkker lastig vallen tot dat ik mijn geld krijg:maf:

rolexity
24-01-2007, 21:52
Had beter casema genomen ik heb die modem gratis gekregen en hij is draadloos ook !