Bekijk originele versie : marokkaanse jurken.....
tha_lady
10-07-2002, 15:30
wie laat er dit jaar weer marokkaanse jurken maken of koop je ze liever?
ehm wat ik ga doen is nog niet duidelijk ik denk dat ik er gewoon eentje ga kopen in marokko
laterZ :blauwkus:
He meisje,
ik heb pas hele mooie stof gekocht die ga ik in marokko laten maken
bij de tayor, hij gaat mij dan opmeten enzo en ik kies het model die ik leuk vind, maar als ik een mooie jurk zie of stof in marokko koop ik het ook..
vorig jaar had ik ook stof gekocht en in marokko laten maken, de ene was 10 cm te klein (hoe krijgen ze dat voor elkaar ze hebben me zelfs gemeten) en in de ander zat een gat precies bij mijn borst tzz tzz heb gewoon geld terug gekregen van die stof.. dus je moet wel een goede tayor hebben maar je kan gewoon navraag doen de meeste mensen weten daar wel welke tayor het beste is...
Liefs,
ik ga denk ik laten maken als ik leuke stof vind maar als ik iets leuks zie hangen dan koop ik het
soussiasaida
10-07-2002, 15:56
Ik laat ze nooit maken, ik koop ze altijd, en trouwens in Agadir heb je echt de mooiste jurken!. Best wel duur eigenlijk want als je ze laat maken ben je wel veel goedkoper uit als je ze laat maken!
ik maak ze nooit..ik koop gewoon.
Maar dit jaar heb ik toch een stof gekocht die ik mooi vond..Duzz ik ga gelijk laten maken want ze doen er altijd 10 jaar over !
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door Crazy_Baby
ik maak ze nooit..ik koop gewoon.
Maar dit jaar heb ik toch een stof gekocht die ik mooi vond..Duzz ik ga gelijk laten maken want ze doen er altijd 10 jaar over !
Ciao Baby ;)
Klopt, en als je gaat vragen wanner is die nou klaar geda geda, ga je de volgende dag samhoeli maar geda is die klaar volgende dag bijna.. tzz tzz..
maar dan stuur ik gewoon mijn vader :stout: en op de een of ander wonderbaarlijke manier krijgt hij ze heel snel mee rara hoe zou dat nou komen :D
Origineel gepost door azina17
Klopt, en als je gaat vragen wanner is die nou klaar geda geda, ga je de volgende dag samhoeli maar geda is die klaar volgende dag bijna.. tzz tzz..
maar dan stuur ik gewoon mijn vader :stout: en op de een of ander wonderbaarlijke manier krijgt hij ze heel snel mee rara hoe zou dat nou komen
hahah ja dat is ook zo bij mij..
maar ik neem gewoon dan altijd me vader mee..
want me vader kan dan ook beter praten enzo..
en vooral met die ZWARE LUIDE stem van me vader..hahaha daar worden ze gelijk bang van..:melig:
Ciao Baby ;)
hahaha :D ,
ik denk ik bespaar het hun maar als ze aznoen tegen bij gaan doen en een beetje gaan zitten liegen ja dan is het hun eigen schuld dan pas haal ik mijn vader ze hebben dan ook gelijk spijt misschien moet ik gelijk de eerste keer mijn vader meenemen (slim slim) dan krijg ik gelijk mijn jurk mee WOW ;)
hakimatje
10-07-2002, 18:42
en waar kan ik de mooiste stof koopen
Origineel gepost door hakimatje
en waar kan ik de mooiste stof koopen
belgie hebben ze mooie stof maar ook gewoon in marokko
:)
i agree with chemie..ik had vorig jaar toch zo'n mooie stof in belgie gekocht :verliefd: :Iluvu:
jammer genoeg was ik blut toen ik de mooie stof in begie vond dus het word weer eens marokaanse stof
alhoewel de marokaanse komt uit belgie of andersom
of niet chaimaa
Origineel gepost door Emshoom
ik zal jou een paar rollen stof meebrengen Chemietje :D
echt waar
moet ik je betalen ofniet
:D
aanzie het als een geschenkje van emshoom uit belgie :D
okey maar ik zou nou maar komen brengen
want ik vertrek morgen al
en alvast bedankt !!!! :D
als ik nu vertrek sta ik in een uurtje in Breda :D
nou doe maar niet
alles is in de auto ingeladen en ik heb nergens ruimte en trouwens mijn broer zou je tanden uit je mond slaan als je komt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.