Bekijk originele versie : Welke vrouw zou met een man trouwen....
Die al een kind heeft uit zijn vorige huwelijk... :rolleyes:
Hoort het van jullie...
Kusjjjes
Mosowira
22-01-2007, 00:20
Ik ben er mee getoruwd
En ben je gelukkig?
Bevalt het je wel of niet...?
Mosowira
22-01-2007, 00:22
Het is wel ok. Hij heeft door omstandigheden geen contact met ze dus ik ondervind er geen last van.
Dus hij heeft ook geen contact met zijn dochter/zoon?
Moelijk lijkt me dat!
Het is gewoon wennen denk ik. Ik zou het eerlijk gezegd niet zo erg vinden denk ik.
Mosowira
22-01-2007, 00:29
Het is enkel door zn ex zover gekomen. Ik ontving hun kind met open armen. Helaas werd/word mijn aanwezigheid niet zo op prijs gesteld door de moeder. Hierdoor is het contact verwaterd.
marocloubna
22-01-2007, 00:49
Die al een kind heeft uit zijn vorige huwelijk... :rolleyes:
Hoort het van jullie...
Kusjjjes
Ik zou het niet erg vinden. Het kind hoort nou eenmaal bij die man en dat kan je niet veranderen..
celine_4ever
22-01-2007, 00:52
No problemo....:D
Geen probleem, kind kan er niks aan doen.
Maroc_Meissie
22-01-2007, 00:59
Geen probleem...kinderen zijn een geschenk van Allah..
Wat misschien wel een probleem zou kunnen vormen is dan de ex van je man, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
achermijnpc
22-01-2007, 08:38
Ik zou het geen enkele probleem vinden hoor,kan heel goed opschieten met kinderen van welke leeftijd dan maar ook maar ja wat wil je met 31 kleinkinderen en 4 op komst die mijn ouders hebben :haha:
Dus ik zou het geen probleem vinden als mijn man een kind heeft van een vorige huwelijk :D
hanane_13
22-01-2007, 08:50
geen probleem:D
Een nicht van mij gaat binnenkort een huwelijk aan met een man die twee kindjes heeft overgehouden aan zijn vorige huwelijk. De kinderen zitten over het algemeen bij hun moeder en zullen bezoeken afleggen aan hun vader. Mijn nicht zelf heeft hier geen problemen mee.
En ik heb een nicht die zelf een tweeling heeft van haar eerste huwelijk, maar toen ze hertrouwde had haar nieuwe man daar totaal geen problemen mee. Hij voed ze op alsof het zijn eigen kinderen zijn en die kinderen spreken hem al jaren met papa aan. Zij hebben namelijk de pech dat hun echte vader ze niet op zoekt, niet naar ze vraagt, helemaal niets.
Groet,
NooR
latifa_soussia
22-01-2007, 09:22
Nee, dank je wel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.