Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan Jij Mij Misschien Niet Helpen??? Klik Eens!!

Pagina's : [1] 2

koezinagirl
21-01-2007, 23:19

Salaam, Ik Had Een Vraagje. Mijn Man Zit Nog In Marokko . En Ik Doe Er Echt Alles Aan Om Hem Hier Heen Te Halen. Maar Zoals Vele Weten Moet Hij Eerst De Nederlandse Taal Leren Voordat Hij Hier Mag Komen. Ik Ben Nu Op Zoek Naar (vertaal) Boekjes Die Hem Beter Kunnen Helpen. Ik Moet Dus Boekjes Hebben Van Nederlandse Zinnen, Woordjes Etc Met Een Arabische Of Franse Vertaling. Zodat Hij Dus Weet Wat Hij Leert. Kan Iemand Mij Misschien Vertellen Waar Ik Zulke Boekjes Kan Kopen??? Ik Ben Jullie Eeuwig Dankbaar!!!!

fatouch1
22-01-2007, 00:20
Doe geen moeite zodra hij hier is verandert hij in een monster laat hem lekker dom blijven !!! Ik ben blij dat het moeilijker is gemaakt. niet persoonlijk bedoelt maar heeel veeel willen alleen maar een brug maken om in nederland te komen. Neem een leuk man van hier

rolexity
22-01-2007, 00:21
Jah hallo bestaan wij niet ofzo moeten we ook effe uit de bergen gaan halen ? Ik wil ook van hieruit trouwen hoor !

koezinagirl
22-01-2007, 00:48
fatouch1 de enige die hier dom is dat ben jij. dus omdat iemand een taal niet kan spreken/verstaan en nog nooit heeft geleerd is dom???!!! ach...jou reactie zegt heel veel over jezelf.

Mystiqua
22-01-2007, 11:43

Vraag na bij LOI of NTI. Daar heb je taalcursussen met bandjes en boeken. Klik hier maar: http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/DutchNiederlandischNeerlandaisHolandes/PRD_001347 Of hier: http://www.nti.nl/NTInternet/Cursussen/Talen/Nederlands+voor+buitenlanders.htm Wat vind je ervan? :D

fatouch1
23-01-2007, 10:45
het was een advies gaan we zo beginnnen dan ben jij de domste marokkaans meisje die ik ooit ben tegen gekomen maar ga vooral door beter verdien je niet.

opgekowed
23-01-2007, 11:25
Doe geen moeite zodra hij hier is verandert hij in een monster laat hem lekker dom blijven !!! Ik ben blij dat het moeilijker is gemaakt. niet persoonlijk bedoelt maar heeel veeel willen alleen maar een brug maken om in nederland te komen. Neem een leuk man van hier Vooroordelen :moe:

fatouch1
23-01-2007, 11:27
Vooroordelen ! Dit bij honderden gevallen gebeurt ! dus het is werkelijkheid meneer !

Mystiqua
23-01-2007, 12:17
Vooroordelen ! Dit bij honderden gevallen gebeurt ! dus het is werkelijkheid meneer ! En bij duizenden gevallen niet. Wil je soms zeggen dat tussen de jongens van hier geen eikeltjes rondlopen? Wie hou jij voor de gek? Ik ken honderden gevallen van meisjes die specifiek met iemand van hier trouwen met zogenaamd dezelfde gedachten en mentaliteit, en uiteindelijk mishandeld en in elkaar geslagen worden op een heel sneaky manier, en de mannen komen hier makkelijk mee weg omdat ze alle ins & outs weten van de nederlandse wetgeving. Uiteindelijk hebben ze alle macht, want ze weten hoe ze mensen hier voor de gek kunnen houden. Liever iemand die je in de steek laat dan iemand die je totall loss slaat.... Dat is mijn VOOROORDEEL!!! :maf2:

opgekowed
23-01-2007, 12:58
En bij duizenden gevallen niet. Wil je soms zeggen dat tussen de jongens van hier geen eikeltjes rondlopen? Wie hou jij voor de gek? Ik ken honderden gevallen van meisjes die specifiek met iemand van hier trouwen met zogenaamd dezelfde gedachten en mentaliteit, en uiteindelijk mishandeld en in elkaar geslagen worden op een heel sneaky manier, en de mannen komen hier makkelijk mee weg omdat ze alle ins & outs weten van de nederlandse wetgeving. Uiteindelijk hebben ze alle macht, want ze weten hoe ze mensen hier voor de gek kunnen houden. Liever iemand die je in de steek laat dan iemand die je totall loss slaat.... Dat is mijn VOOROORDEEL!!! :maf2: Je haalt me de woorden uit me mond :p

Mystiqua
23-01-2007, 13:15
en mannen zijn eenmaal mannen.... :moe:

opgekowed
23-01-2007, 13:52
en mannen zijn eenmaal mannen.... :moe: En vrouwen zijn eenmaal vrouwen..... :moe: Bollwood :kwaad:

fatouch1
25-01-2007, 22:16
En bij duizenden gevallen niet. Wil je soms zeggen dat tussen de jongens van hier geen eikeltjes rondlopen? Wie hou jij voor de gek? Ik ken honderden gevallen van meisjes die specifiek met iemand van hier trouwen met zogenaamd dezelfde gedachten en mentaliteit, en uiteindelijk mishandeld en in elkaar geslagen worden op een heel sneaky manier, en de mannen komen hier makkelijk mee weg omdat ze alle ins & outs weten van de nederlandse wetgeving. Uiteindelijk hebben ze alle macht, want ze weten hoe ze mensen hier voor de gek kunnen houden. Liever iemand die je in de steek laat dan iemand die je totall loss slaat.... Dat is mijn VOOROORDEEL!!! :maf2: ik zou eerst goed lezen voor dat je een antwoord geeft ik bedoel dat je goed op je hoede moet zijn die zijn duidelijk in papieren geinteresseerd wie maak je wijs dat ze graag uit nederland trouwen anders trouwen ze in marokko. natuurlijk heb je hier ook van die sukkels. maar hier mag niet geslagen worden ze graven hun eigen graf dan!

Mystiqua
29-01-2007, 09:35
ik zou eerst goed lezen voor dat je een antwoord geeft ik bedoel dat je goed op je hoede moet zijn die zijn duidelijk in papieren geinteresseerd wie maak je wijs dat ze graag uit nederland trouwen anders trouwen ze in marokko. natuurlijk heb je hier ook van die sukkels. maar hier mag niet geslagen worden ze graven hun eigen graf dan! Ik lees hier toch echt dat je iets anders zegt!!! Of ben IK dom??? fatouch1 Doe geen moeite zodra hij hier is verandert hij in een monster laat hem lekker dom blijven !!! Ik ben blij dat het moeilijker is gemaakt. niet persoonlijk bedoelt maar heeel veeel willen alleen maar een brug maken om in nederland te komen. Neem een leuk man van hier

Miss_Oujdia
29-01-2007, 14:45

Doe is normaal man randdebiel,ze vraagt naar boekjes niet naar een focking blaverhaal over mannen die dom zijn of wat dan ook,,weet je waar je die boekjes ken halen,,vertel t der..zo niet..optesodemieter op

Pagina's : [1] 2