Bekijk originele versie : Wat voor betekenis zou het kunnen hebben.
Ik vind dat mensen in het algemeen te snel een betekenis zoeken achter een droom. Vaak moet ik er niets van weten, maar nu is het zo dat iemand over mij heeft gedroomd.
Mocht het wat betekenen, wat betekent het dan : )?
De droom:
Je droomt dat je bij iemand henna in het haar aan het doen bent. De henna valt steeds van het haar af en je doet zo je best om dat tegen te houden.
Samengevat: in strijd met de henna : p.
Oke, serieuze reacties please : ).
oem_mujahid2
21-01-2007, 16:14
Ik weet het niet, en pas op voor mensen die sommige informatie uit boeken halen die shirk bevatten, er zijn er namelijk een aantal in omloop boeken over dromen die wat voorspellen wat nergens op gebaseerd is.
Ik zou ermee naar iemand gaan die er meer kennis over bezit.
Succes ;)
dromen hebben echt wel betekenissen! wat jouw droom betekent geen idee.
ik droomde dat mijn broer wou verloven met een takkewijf :hihi:
Misschien had je overdag henna-verf voor je haar gekocht of iets anders dat ermee te maken heeft :kweetnie:
Dat heb ik tenminste, als ik overdag met iets bezig ben (in me hoofd) dan ga ik daarover dromen.
Misschien had je overdag henna-verf voor je haar gekocht of iets anders dat ermee te maken heeft :kweetnie:
Dat heb ik tenminste, als ik overdag met iets bezig ben (in me hoofd) dan ga ik daarover dromen.
Nee, dat zou niet kunnen kloppen. Ik heb maar een keer in mijn hele leven henna in mijn haren gegooid. Wij gebruiken dat thuis nooit.
Ik ben overigens niet degene die dit heeft gedroomd, maar mijn moeder heeft dit over mij gedroomd.
De reden dat ik overweeg dit serieus te nemen is omdat ze erbij vertelde dat ze zo'n soortgelijke droom eerder heeft gehad (zo'n 15 jaar geleden)over haar eigen moeder. Mijn moeder is toen zelf gaan nadenken over de droom en het gaf haar het gevoel alsof haar moeder heel verdrietig was om iets/iemand. Een paar dagen later is het broertje van mijn moeder overleden. Zij vertelde dat mijn oma dus verdrietig zou zijn geweest om haar zoon.
Dus de vraag van mijn moeder was: Ewaywaa, ben je verdrietig : (?
Ik natuurlijk: Nahh, maak je niet druk ey.. it's just a dream ; ).
Best heavy of niet?
Maar ik vraag me af of er nog een ''algemene betekenis'' is. Haha, best vreemd dit.
Ik weet het niet, en pas op voor mensen die sommige informatie uit boeken halen die shirk bevatten, er zijn er namelijk een aantal in omloop boeken over dromen die wat voorspellen wat nergens op gebaseerd is.
Ik zou ermee naar iemand gaan die er meer kennis over bezit.
Succes ;)
Ik ken die mensen niet.. aanvankelijk wilde ik weten wat zo'n boekje nu zegt. Maar dat kan ik dus beter niet vragen?
Nee, dat zou niet kunnen kloppen. Ik heb maar een keer in mijn hele leven henna in mijn haren gegooid. Wij gebruiken dat thuis nooit.
Ik ben overigens niet degene die dit heeft gedroomd, maar mijn moeder heeft dit over mij gedroomd.
De reden dat ik overweeg dit serieus te nemen is omdat ze erbij vertelde dat ze zo'n soortgelijke droom eerder heeft gehad (zo'n 15 jaar geleden)over haar eigen moeder. Mijn moeder is toen zelf gaan nadenken over de droom en het gaf haar het gevoel alsof haar moeder heel verdrietig was om iets/iemand. Een paar dagen later is het broertje van mijn moeder overleden. Zij vertelde dat mijn oma dus verdrietig zou zijn geweest om haar zoon.
Dus de vraag van mijn moeder was: Ewaywaa, ben je verdrietig : (?
Ik natuurlijk: Nahh, maak je niet druk ey.. it's just a dream ; ).
Best heavy of niet?
Maar ik vraag me af of er nog een ''algemene betekenis'' is. Haha, best vreemd dit.
Ahh, wel tragisch ja:(
Jeetje, best confronterend dan.
Maar ik zou er desondanks toch niet teveel achter zoeken, want misschien was het gewoon toeval. Ik heb zo'n boekje over droomuitleg, ik ga meteen even voor je kijken of er iets daarover in staat.
Ahh, wel tragisch ja:(
Jeetje, best confronterend dan.
Maar ik zou er desondanks toch niet teveel achter zoeken, want misschien was het gewoon toeval. Ik heb zo'n boekje over droomuitleg, ik ga meteen even voor je kijken of er iets daarover in staat.
Er wordt in de familie best veel over me gedroomd, ze moeten me ook echt altijd hebben haha.
Ik moet er dan gewoon altijd om lachen, vooral omdat ze me dan heel voorzichtig proberen te benaderen. Alsof ze mijn dood zien aankomen ofzo haha..
Als je moeder het je vertelt is dat toch wel anders. Ze logeerde dit weekend bij haar zus en is dus pas vanmiddag thuis. Ik kon aan haar zien dat ze er echt mee heeft gezeten. Ze gelooft er heel erg in en daarom ben ik nieuwsgierig geraakt naar de ''betekenis'' van deze droom : ).
Als je dat zou willen doen, graag.
D'r staat niks in over Henna (helaas), maar over een verver (beroep) staat; Iemand die bedriegt, pretenties heeft en een hartstochelijk leugenaar is. Hij houdt ervan om te pronken en op te scheppen. Hij maakt valse aantijgeningen over de mensen :confused:
En over Saffraan; Een ophoping van weelde die zuiver en halal is, als iemand iets met saffraan verft dan zal hij ziek worden. Hetzelfde over Oesfar; Oesfar is een rode bloem die gebruikt wordt om kleding mee te verven.
Het gaat dus niet echt over Henna, maar misschien dat 't in de buurt ligt. Ik hoop 't niet natuurlijk.
Ik weet trouwens niet hoe betrouwbaar het boek over droomuitleg is (ik zou als martelaar doodgaan) maar misschien dat je een geleerde of imaam hierover kunt bellen.
D'r staat niks in over Henna (helaas), maar over een verver (beroep) staat; Iemand die bedriegt, pretenties heeft en een hartstochelijk leugenaar is. Hij houdt ervan om te pronken en op te scheppen. Hij maakt valse aantijgeningen over de mensen :confused:
En over Saffraan; Een ophoping van weelde die zuiver en halal is, als iemand iets met saffraan verft dan zal hij ziek worden. Hetzelfde over Oesfar; Oesfar is een rode bloem die gebruikt wordt om kleding mee te verven.
Het gaat dus niet echt over Henna, maar misschien dat 't in de buurt ligt.
Haha.. ik kan me niet voorstellen dat het daarbij in de buurt ligt.
Gek, dat er niets in staat over Henna. Ze zouden een nieuwe druk moeten maken van het boek
: p.
Toch aardig van je dat je zomaar even de moeite neemt om dat op te zoeken.
Haha.. ik kan me niet voorstellen dat het daarbij in de buurt ligt.
Gek, dat er niets in staat over Henna. Ze zouden een nieuwe druk moeten maken van het boek
: p.
Toch aardig van je dat je zomaar even de moeite neemt om dat op te zoeken.
Ja, d'r zal ook niks van kloppen, ik weet dus ook niet of het wel betrouwbaar is :kweetnie:
Ja, d'r zal ook niks van kloppen, ik weet dus ook niet of het wel betrouwbaar is :kweetnie:
Heb je dat boek zelf aangeschaft of heb je het gekregen?
Heb je dat boek zelf aangeschaft of heb je het gekregen?
Ja gekregen inderdaad, hoe wist je dat??
Ja gekregen inderdaad, hoe wist je dat??
Ik wist helemaal niets. Het was gewoon een vraag : ).
Als je het zelf had gekocht zou ik wel willen weten of daar een aanleiding voor was. Zo ja, welke.
Ik wist helemaal niets. Het was gewoon een vraag : ).
Als je het zelf had gekocht zou ik wel willen weten of daar een aanleiding voor was. Zo ja, welke.
Ohh haha het begint hier een beetje eng te worden doordat ik net in dat boekje zat te bladeren, en ineens wist jij ook (bijna) dat ik 't gekregen had :maf2: :hihi:
Maar goed, het is maar dat ik 't gekregen had anders had ik 'm nooit gekocht want ik geloof niet zo in die uitleg van dromen enzo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.