Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bronx schoenen

Pagina's : [1] 2

flippie
21-01-2007, 15:54

Heeft iemand ervaring hiermee? Zitten deze altijd lekker. Ik heb moeilijke voeten en veel schoenen knellen mij. Ik wil misschien een paar bestellen via de Wehkamp.

sabrye
21-01-2007, 16:06
Bronx valt best wel smal...maar je kan het altijd terug retoren

Loupppie
21-01-2007, 16:23
Bronx valt best wel smal...maar je kan het altijd terug retoren \ Jah dat klopt... ze vallen wel smal.. ik Heb eigenlijk maat 36/37 Maar omdat ik laarzen ervan had gezien en er meteen gek op was.. had k tog maat 38 moeten nemen. bij mijn veoten pasten ze wel maar t was echt mijn onder kuiten..(weet nie hoe die plek heet:o )ze lopen heel lekker.... Had van de zomer ook schoenen van bronx maar dat waren gwn pumps. geen lsechte ervaring mee:goedzo: Ik heb ze niet besteld via interet dus weet nie hoe dat gaat. Ik had ze van de V&D xxxx :kus:

flippie
21-01-2007, 16:26
Het nadeel van Wehkamp bestellen is als die schoenen knellen (wil pumps bestellen) en je wil ze terug sturen dan moet je de verzendkosten betalen.

sabrye
21-01-2007, 16:29

Het nadeel van Wehkamp bestellen is als die schoenen knellen (wil pumps bestellen) en je wil ze terug sturen dan moet je de verzendkosten betalen. ja das waar....waarom ga je niet naar een winkel toe of zijn ze afgeprijs bij wehkamp:banana:

flippie
21-01-2007, 16:35
ja das waar....waarom ga je niet naar een winkel toe of zijn ze afgeprijs bij wehkamp:banana: Ze zijn afgeprijst bij Wehkamp. Ik ben nog aan het twijfelen of ik ze bestel, omdat alles me knelt. BIjna alles.:maf2: Bij ons in de buurt liggen geen fatsoenlijke winkels. Geen tango, geen Zara, geen Invito, geen bijenkorf, geen Sasha. Ik woon in de buurt van ROermond.

sabrye
21-01-2007, 16:46
Ze zijn afgeprijst bij Wehkamp. Ik ben nog aan het twijfelen of ik ze bestel, omdat alles me knelt. BIjna alles.:maf2: Bij ons in de buurt liggen geen fatsoenlijke winkels. Geen tango, geen Zara, geen Invito, geen bijenkorf, geen Sasha. Ik woon in de buurt van ROermond. wat vervelend joh he maar bestel ze gewoon wel een maatje groter dan zie je wel het is wel goed kwaliteit wat zijn trouwens de verzend kosten....heb namelijk ook wat bestel bij ze maar veel te groot :moe:

Savanne_
21-01-2007, 16:48
Bronx=:love: Tot nu toe, bevallen ze me echt.

Mar0cia_17
21-01-2007, 17:16
Mij bevallen ze ook:love:

Savanne_
21-01-2007, 17:28
Ze zijn gewoon geweldig.:love:

flippie
22-01-2007, 13:12
wat vervelend joh he maar bestel ze gewoon wel een maatje groter dan zie je wel het is wel goed kwaliteit wat zijn trouwens de verzend kosten....heb namelijk ook wat bestel bij ze maar veel te groot :moe: Ik weet het niet zeker maar ik dacht 4,95 verzendkosten.

flippie
22-01-2007, 13:14
Bronx=:love: Tot nu toe, bevallen ze me echt. Heb jij ook pumps van Bronx bestelt? Ik wil namelijk pumps bestellen.

toffe_chick
22-01-2007, 13:14
Over het algemeen zittten hun laarsjes wel oke:D

flippie
22-01-2007, 13:15
Mij bevallen ze ook:love: Heb jij pumps van Bronx bestelt? Ik vind dat pumps toch eerder knellen dan andere schoenen.

Savanne_
22-01-2007, 22:01

Euhm, neej ik draag geen pumps. Maar heb wel andere schoenen van Bronx. Bijna al me laarzen zijn van Bronx. Ze zitten lekker, en het heeft ook een topkwaliteit.

Pagina's : [1] 2