Bekijk originele versie : Uit het oog het hart?!?
al_hamka
16-08-2003, 23:24
Wat vinden jullie van dit gezegde???
Mee eens of mee oneens?!
** SouSou **
Mee oneens. Eenmaal in het hart nooit meer uit het hart
simpele_dame
16-08-2003, 23:30
Oneens, ik heb vriendinnen die ik al jaren ken. Soms gaat er een lange tijd overheen voordat we elkaar zien (soms echt maanden...). In de tussentijd denken we wel aan elkaar en soms bellen we. Als we elkaar dan weer zien is het meteen weer helemaal goed en vertrouwd... Dus ik denk dat als je echt om iemand geeft die persoon altijd wel in je hart blijft ongeacht of je elkaar wel of niet ziet. :)
Origineel gepost door al_hamka
Wat vinden jullie van dit gezegde???
Mee eens of mee oneens?!
** SouSou **
Niet altijd..
Sommige familieleden heb je al meer dan 20 jaar niet gezien bijvoorbeeld...maar ze zijn nog altijd in je hart..en hoopt ze nog ooit terug te zien..
al_hamka
16-08-2003, 23:43
Ik bedoel meer over je geliefden en niet over familie :)
Wat als je bijvoorbeeld een vriend of een vriendin in Maroc hebt die je een jaar lang niet ziet??
Wat dan?
** SouSou **
Origineel gepost door al_hamka
Ik bedoel meer over je geliefden en niet over familie :)
Wat als je bijvoorbeeld een vriend of een vriendin in Maroc hebt die je een jaar lang niet ziet??
Wat dan?
** SouSou **
Ahaa :D
Dat is een heel andere materie hoor :D
Als je wil wil ik hier over vertellen..
al_hamka
16-08-2003, 23:54
Nou, vertel eens :D
saidaaatje
17-08-2003, 00:09
Eenmaal in hart gekomen....dan zal diegene het hart ook nie verlaten..
But it takes a lot to get into the heart;)
Nou..wat wil je graag horen.. :D de realiteit of dromen :D
Ok..serieus nu..
Stel..je leert iemand in Marokko kennen..de liefde is intens..je houd van hem en hij van jou..hij vertelt je mooie dingens,..je voelt je prachtig van binnen..zo'n gevoel is onbeschrijfbaar..je gaat naar huis..maar je gedachten zijn nog bij hem..je voelt je heel anders, je krijgt ook het gevoel alsof de tijd zeer snel loopt...je voelt blijheid over je heen glijden..ohh, wat een pracht van een gevoel..dat intense verliefdheid.
De laatste dagen zijn het moeilijkst voor jou en voor hem..je voelt je niet gemakkelijk, je bent prikkelbaar..morgen moet je terug naar europa ..hij voelt dat je het ongemakkelijk hebt..jullie zwijgen een moment..
....
moet ik verder gaan.. :D
al_hamka
17-08-2003, 00:19
En JA ga maar verder.... I'm intrested in ya story :rolleyes: :D
** SouSou **
Die jongen houdt veel van je..maar je moet hem nu loslaten..je moet terug, het verdriet neemt de plaats van blijheid over..je voelt hoe je hart raar voelt..je kijkt voor je uit, zonder dat je het écht beseft, rollen warme tranen van je ogen...
Je bent in Nederland..gevoelens herinneren je dat er iets onbreekt..je voelt het heel goed..ze vertellen je over die mooie tijd..over die mooie dagen..over dat speciale moment..
al_hamka
17-08-2003, 00:37
.... go on. Of was het dan...? Nee toch?
Als je van iemand houd dan hou je toch van hem ookal zie je hem een hele tijd niet?! (meestal ;))
helemaal mee eens
en MJ heeft het heel goed uitgelegd :)
Lady_moi
17-08-2003, 00:38
over wat ebbe jullie het
al_hamka
17-08-2003, 00:45
Origineel gepost door Lady_moi
over wat ebbe jullie het
Over dat als je diegene van wie je houd een lange tijd niet ziet dat dan de liefde minder wordt....
Ben je er mee eens of mee oneens??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.