Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meer blauw op straat...........

Pagina's : [1] 2

tha_lady
10-07-2002, 12:59

wie wil er meer blauw op straat http://www.nationaleopinie.nl/images/politie.gif laterZ :blauwkus:

soussiasaida
10-07-2002, 13:02
JA inderdaad maar voordat ze op straat komen mogen ze hun regeltjes best aanpassen, ze mogen echt haast niets..........mietjes!

ffeiza
10-07-2002, 13:10
van mij hoef het niet hoor.... dan pas voel je je zo onveilig..al die mensen in alle hoekjes.... oef net amerika...zo erg is het hier niet toch???????

tha_lady
10-07-2002, 14:17
het is maar dat ze hier in nederland niet zo gek zijn op donutsen poe ander zag je helemaal geen blauw meer op straat. laterZ :blauwkus:

tha_lady
10-07-2002, 14:25

Origineel gepost door Leeuwenhart Maar niet op de parkeerplaats! En  langs de wegen om autootjes te flitsen......dat soort blauw hoef ik niet..... HAHAH laat me raden jij rijd zeker 190 waar je maar 90 mag he ? ik verklik je niet hoor ;) . dat doe ik ook altijd op mijn driewieler die opgevoerd is laterZ :blauwkus:

camjo
10-07-2002, 19:06
Origineel gepost door tha_lady wie wil er meer blauw op straat http://www.nationaleopinie.nl/images/politie.gif laterZ :blauwkus: De politie is zeer zeker nodig..maar het is niet de aantal die écht belangrijk is, maar wel het vermogen om effectief te kunnen optreden..je hebt niets aan 100 agenten meer, als hun taak niet goed omschreven is kunnen ze zelfs voor hinder zorgen bij hun collegas.. Het is de struktuur die belangrijk is..heb je een goed politiestructuur, dan geeft deze structuur zelf aan hoeveel agenten er bij of weg moeten.

Chaimae
10-07-2002, 19:11
Origineel gepost door Mohammed Justice De politie is zeer zeker nodig..maar het is niet de aantal die écht belangrijk is, maar wel het vermogen om effectief te kunnen optreden..je hebt niets aan 100 agenten meer, als hun taak niet goed omschreven is kunnen ze zelfs voor hinder zorgen bij hun collegas.. Het is de struktuur die belangrijk is..heb je een goed politiestructuur, dan geeft deze structuur zelf aan hoeveel agenten er bij of weg moeten. ja je kunt wel heelveel neerzetten op straat maar daar heb je nix aan als ze niet goed opgeleid zijn je hebt meer aaan minder agenten die wel goed opgeleid zijn meer is soms juist minder ( ofso iets ) :rolleyes:

Chaimae
10-07-2002, 19:15
Origineel gepost door Emshoom I :Iluvu: cops, zeker female cops :) ik hou voor de verandering een keer mijn mond

Chaimae
10-07-2002, 19:17
Origineel gepost door Emshoom je begint het te leren meid , ik ben fier op je :) weer die belgentaal wat is fier??

camjo
10-07-2002, 19:18
Origineel gepost door Emshoom I :Iluvu: cops, zeker female cops :) Ook als een female cop je een boete overhandigt :rolleyes: Ik hou ook van dames in uniform..maar heb schrik van ze..waarom..een goede vraag

camjo
10-07-2002, 19:20
Origineel gepost door chemie weer die belgentaal wat is fier?? chemie belgen taal is ook mooi..fier is een mooi woord..en zeker als het van een persoon komt die jou graag heeft.

Chaimae
10-07-2002, 19:22
Origineel gepost door Mohammed Justice chemie belgen taal is ook mooi..fier is een mooi woord..en zeker als het van een persoon komt die jou graag heeft. ik word ziek van jouw mojo

camjo
10-07-2002, 19:23
Ok, fier zijn= trots zijn

Sarahsalima
10-07-2002, 19:24
Er mogen meer agenten aanwezig zijn in de treinen, want de conducteurs doen niks en de spoorwegenpolitie zie je haast nooit . Het is nu alweer een maand geleden dat ik bestolen was in de trein. mijn telefoon, portemonee en discman waren foetsie. Kom ik thuis begint mijn broer te zeuren dat het mijn schuld is en dat ik niet goed heb opgelet (was zijn discman :D ) maar ik kon er niks aan doen, de trein was vol en er was geen plek dus moest ik staat en ik moest ergens vasthouden dus mijn tas op mijn rug die half open was. wat ik niet begrijp >> de trein is vol en niemand die het zag???? nevermind, ik heb nu een hele grote slot op mijn tas :D

Chaimae
10-07-2002, 19:28

Origineel gepost door Mohammed Justice Ok, fier zijn= trots zijn oke :D

Pagina's : [1] 2