Bekijk originele versie : Cultuur.
Waarom zijn onze moslim meisjes de laatste jaren openlijker geworden kwa uiterlijk en relaties,terwijl in onze geloof het behouden van de vrouwlijke trots een van de belangrijkste plicht is. Kleding en uitsraling zegt al iets over de persoonlijkheid van een meisje men heeft dus niet de neiging om aan haar cultuur te denken,maar waarom niet? Daar zoek ik een antwoord op. Bulut.
SaraZena
11-07-2003, 20:07
Ik vraag me soms ook af waarom onze moslim jongens/mannen soms zo respectloos tegenover onze moslimmeisjes zijn .
en ondertussen zelf alles doen wat god verboden heeft. maaaaaaar ze hebben wel allemaal kritiek op onze moslimmeisjes :rolleyes:
Iedereen loopt altijd te kankeren op de meiden, maar over de jongens hoor je helemaal NIKS!!! :kwaad:
mocro_souhaila
11-07-2003, 20:27
ja laten we het eens over de heren hebben...!!!
ik durf te wedde dat als ze een meisje met een minirokje voorbij zien lopen...dat ze hun ogen niet neerslaan....nee hoor integendeel gewoon blijven kijken....
SaraZena
11-07-2003, 20:30
Origineel gepost door mocro_souhaila
ja laten we het eens over de heren hebben...!!!
ik durf te wedde dat als ze een meisje met een minirokje voorbij zien lopen...dat ze hun ogen niet neerslaan....nee hoor integendeel gewoon blijven kijken....
lieve schat..daar hoef je niet eens een mini rokje voor aan te trekken.
Marokkaanse jongens kijken naar alles wat een Ka U Tee heeft!
En als je negeert of op hun plaats zet dan ben je meteen een hoertje :kwaad:
mocro_souhaila
11-07-2003, 20:38
Origineel gepost door SaraZena
lieve schat..daar hoef je niet eens een mini rokje voor aan te trekken.
Marokkaanse jongens kijken naar alles wat een Ka U Tee heeft!
En als je negeert of op hun plaats zet dan ben je meteen een hoertje :kwaad:
ja egt niet normaal meer...gewoon geen woorden voor...
maar ja wat kun je doen...WIJ blijven de slechterikken en de hoe*rtjes:boos:
SaraZena
11-07-2003, 20:42
Origineel gepost door mocro_souhaila
ja egt niet normaal meer...gewoon geen woorden voor...
maar ja wat kun je doen...WIJ blijven de slechterikken en de hoe*rtjes:boos:
Zij zijn de grootste hoertjes ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.