Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vichy??????

Pagina's : [1] 2

moeders
21-01-2007, 01:07

Dag dames! Ik lees hier vaak dat er Vichy producten worden gebruikt. Wat is jullie ervaring met Vichy Normaderm Night?? http://img178.imageshack.us/img178/9228/normadermnight9cs.jpg

JaKweenie
21-01-2007, 01:09
Bij mij heeft het helemaal nix uitgehaald... maar goed, elke huid is weer anders..

moeders
21-01-2007, 01:24
Ik heb een keertje Normaderm actief concentraat tegen puistjes uitgeprobeerd en ik had echt zoiets van puur geldverspilling, maar ik heb al een aantal positieve verhalen gehoord over Normaderm Night en de lotion. Dus kopen of niet?? http://img265.imageshack.us/img265/3514/prod237512953tg.gif

JaKweenie
21-01-2007, 01:29
Je zou natuurlijk ook even kunnen vragen om een proefmonstertje ofso... Het is volgens mij best moeilijk om te zeggen van ja doen/niet doen.. maar als dat andere al niet veel hielp.. tjsah. Na de halve Douglas te hebben uitgeprobeerd :maf2: heb ik nu alles van Lancome, en het helpt goed gelukkig

anisa
21-01-2007, 11:05

Ik gebruik pas vichy normaderm dagcreme. En ik vind het een heerlijke creme dat goed intrekt en je huid zacht maakt. Maar voor een goed resultaat kan ik nog niks zeggen, daar is het nog te vroeg voor, moet het nog even wat tijd geven.

medina25
21-01-2007, 12:51
ik gebruik die nachtcreme van vichy, bij mij heeft t wel geholpen,heb een hele zachte en gave huid gekregen. Ik gebruik er trouwens ook de dagcreme,scrubgel,en gewone gel van..

moeders
21-01-2007, 22:40
medina25 worden je vlekjes door deze creme ook lichter?

moeders
21-01-2007, 22:42
Jakweenie, welke producten gebruik je van Lancome?? Heeft deze lijn ook iets voor puistjes/vlekjes??

JaKweenie
21-01-2007, 22:49
Jakweenie, welke producten gebruik je van Lancome?? Heeft deze lijn ook iets voor puistjes/vlekjes?? Bij mij helpt het in ieder geval wel goed.. van Lancome Pure Focus - lijn... gebruik ik de wasgel/scrub.. tonic, dagcréme en masker af en toe.. heb zelf een gevoelige huid, dus toen ik producten van L'Oreal en Garnier uitprobeerde.. kreeg letterlijk rode vlekken op m'n gezicht :moe:

MissMetalsiaa
21-01-2007, 22:54
het schijnt dat vichy erg goed is een vriendin van mij gebruikt dag en nacht creame daarvan, ze heeft geen rode plekjes meer of wat dan ook echt een hele schone huid.

JaKweenie
21-01-2007, 23:00
het schijnt dat vichy erg goed is een vriendin van mij gebruikt dag en nacht creame daarvan, ze heeft geen rode plekjes meer of wat dan ook echt een hele schone huid. Zoals ik al zei.. volgens mij is het gewoon een kwestie van uitproberen, elke huid is weer anders, en reageert ook anders op producten..

gwn_nadoria18
21-01-2007, 23:17
Ik gebruikte de hele verzorginslijn van Vichy Normaderm, en had wel resultaat maar niet dat me huid opeens super egaal was. Maar zag wel dat ik minder puistjes had. Je moet het gewoon een keer proberen elke huid reageert er anders op. Helaas is het wel prijzig voor alles was ik rond de 60-70 euro kwijt :(

gwn_nadoria18
21-01-2007, 23:24
Ik ga van de week Normaderm Renoverend Systeem kopen, dat moet je 1x in de week gebruiken en dan 3 weken. Wie heeft er hier ervaring mee?

wipneusje
23-01-2007, 20:32
ik heb toevallig vandaag een Vichy training gehad..de hele dag lang..ik werk bij een apotheek en je kunt door zulke trainingen een officieel Vichy adviseuse diploma behalen mij is verteld dat de nachtcreme normaderm heel effectief is, beter nog dan de dagcreme..eventueel zou je die nachtcreme ook voor overdag kunnen gebruiken als je de dagcreme normaderm te uitdrogend vind Ook kun je beter rustig beginnen met vichy normaderm...koop eerst de wasgel en de dagcreme normadern...en kijk hoe het gaat, daarna kun je eventueel de dagelijkse scrubcreme erbij gebruiken..die kun je dagelijks 1keer per dag gebruiken en de nachtcreme de lotion is niet voor iedereen geschikt omdat er 25% alcohol inzit..dus die lotion hoef je niet perse te gebruiken na de wasgel..als je een erg vette huid hebt kun je de lotion wel gebruiken na de wasgel ik heb na de training een cadeautje gehad van vichy, de normaderm nacht, en een spuitbus thermaal bronwater van vichy voor je gezicht..is heel lekker voor na het reinigen of voor tussendoor en als het warm is om je gezicht te verfrissen Ook komt er een nieuwe lijn van vichy die zit tussen de normaderm en de oligo25 serie in..die is bedoeld voor jonge meiden tussen de 16-25 die niet echt normaderm nodig hebben,maar wel af en toe een onzuivere huid hebben en het willen voorkomen...die lijn heet Skinset, maar die lijn komt pas eind maart in de Apotheek..dus als je normaderm toch te uitdrogend vind voor je huid kun je de skinset serie gebruiken

mizz_maghrabia
23-01-2007, 20:37

Ehmm en de nachtcreme van Dove (5 essentiele elementen), is die goed??

Pagina's : [1] 2