Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vreemdgaan.

Pagina's : [1] 2

Sahbi
16-08-2003, 21:54

Dames en Heren, Geef mij eens van die freaky... sneaky signalen als je man/vrouw of vriend/meisje vreemd gaat, waaraan kun je dat zien zonder hem/haar op heterdaad te betrappen! Thanks, Sahbi :zwaai:

camjo
16-08-2003, 21:57
Origineel gepost door Sahbi Dames en Heren, Geef mij eens van die freaky... sneaky signalen als je man/vrouw of vriend/meisje vreemd gaat, waaraan kun je dat zien zonder hem/haar op heterdaad te betrappen! Thanks, Sahbi :zwaai: Wil je het écht weten.. :D

Sahbi
16-08-2003, 21:57
Origineel gepost door Mohammed Justice Wil je het écht weten.. :D TOERRRlijk!

camjo
16-08-2003, 22:02
Origineel gepost door Sahbi TOERRRlijk! Als iemand je iets vertelt, maar zijn handen of vingers niet van zijn neus kan afhouden..dan is deze persoon waarschijnlijk aan het liegen. Wat doet een kind als het liegt..dan doet het kind zijn hand voor zijn mond. De volwassenen doen hetzelfde alleen nu fijner.. ;)

Shahinez
16-08-2003, 22:04

Nee gewoon ze durven niet in je ogen te kijken,of beginnen te roepen ... dan heb je meteen prijs geloof mij

BerberLayD
16-08-2003, 22:04
:giechel: wuhahahah of heel de tijd in je nek wrijven;)

moiself
16-08-2003, 22:05
man-->? zitten de heledag thuis tot midde in de nacht dan gaan ze plotseling weg en komen ze vroeg in de ochtent terug

praatjes
16-08-2003, 22:08
Origineel gepost door Mohammed Justice Als iemand je iets vertelt, maar zijn handen of vingers niet van zijn neus kan afhouden..dan is deze persoon waarschijnlijk aan het liegen. Wat doet een kind als het liegt..dan doet het kind zijn hand voor zijn mond. De volwassenen doen hetzelfde alleen nu fijner.. ;) dat klopt, bij ons volwassene word het topje van onze neus rood wanneer wij liegen, we willen er aan jeuken precies zoals jij zegt. Net zoals bij pinnokio alleen hij word niet groter :D

cousina_rifia
16-08-2003, 22:11
heel irritant doen als je tegen hem/haar praat: wiebelen, met eigen handen spelen, niet in je ogen kijken.

GangstaLovin
16-08-2003, 22:29
overwerken :maf:

miss_nana
16-08-2003, 22:33
Als ze een tijdje niks van zich laten horen, dat is een signaal van vreemd gaan, of zeggen dat ze geen tijd voor je hebben, terwijl ze bij het begin veel tijd voor je hadden.

camjo
16-08-2003, 22:51
[QUOTE]Origineel gepost door praatjes dat klopt, bij ons volwassene word het topje van onze neus rood wanneer wij liegen, we willen er aan jeuken precies zoals jij zegt. Net zoals bij pinnokio alleen hij word niet groter :D [/QUO Pinnokio yek :D

JudgmentDaY
03-06-2004, 23:47
Als ze rood word:D

guercifia
04-06-2004, 13:20
THE BEST WAY IS: hem gewoon z'n gang laten gaan en vertrouwen(niyaa) in hem hebben.als ie ergens mee bezig is dan komt het een keer bij jou terecht.zo niet dan alhamdoulilah.allah swt vergeet niemand.en vooral als je intensie altijd zuiver is geweest. Bron : mijn moeder

Pagina's : [1] 2