Bekijk originele versie : mijn vissen zijn dood
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
wajjjoooooooooooooooow
gister heeft mijn neefje het hele bakje visvoer in de vissenkom gedouwd
en ik probeerfe da voer er nog uit te halen met zo een klein zeefje maar al da voer zakte naar beneden
dus ik dacht dan zit het wel goed ik verschoon het water morgen wel ofso
maar nou zijn mijn vissen dood en da stinkt
wajooooooooooooow
ik kan niet in buurt van dat ding komen anders ga ik dood
nou mijn vraag
wie heeft er welleens vissen of een ander huisdier verloren
en wat heb je er mee gedaan
begraven
over de schutting bij de buren gegooid :D
hahahaha zielig, bij ons had mijn vader ze gebakken! ;)
ik weet niet wat we er mee hadden gedaan, volgens mij ergens buiten begraven!
tha_lady
10-07-2002, 12:03
ik heb paar weken geleden een hele moeilijke tijd gehad
ik ben iets heel dierbaars verloren
het begon zo ik werd wakker en ik had het gevoel dat er wat fout was het was koud en het regende buiten toen ik wakkr werd
en naar mijn moeder toe liep
zag ik haar daar zitten
ik dacht wat is er toen ik het vroeg kreeg ik het vreselijke nieuws
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ons vogeltje was dood :huil:
jammer dan :o
maar is wel zielig hoor
laterZ :blauwkus:
Hindaatje
10-07-2002, 12:14
HAHAHA....EEN TIJDJE GELEDEN HAD IK OOK VISJES(LAH YE RHEMHOEM) EN IEDERE KEER DAT IK GING ETEN GAF IK HUN OOK ETEN(FOUTE BOEL DUS) EN VOLGENDE DAG LAGEN ZE MSEKIEN DOOD....HAHAHA
soussiasaida
10-07-2002, 12:18
Ahhhhhhhh meskiena!!
En wat dacht je van deze slimbo dan?? Ik had ook vissen, een stuk of 6 in een grote kom.......
Maar ik had er geen plek voor in mijn kamer dus dacht ik maar laat ik het op mijn kast plaatsen, met een lichtje erbij.....s'avonds een heel mooi effect.
Maar aan de zijkanten van mijn kast zaten 2 grote geluidboxen dus aan ieder kant 1, en ja ik luister niet muziek op volume 2 dus ik iedere keer keihard muziek aan en iedere keer ging er eentje dood........ik vond het zo erg maar wist niet wat de oorzaak er van was........totdat ik ging nadenken........ ja mensen "nadenken" pas toen kwam ik erachter dat het door die boxen kwam.....je mag toch niet tikken bij visjes op een aquarium anders gaan ze dood.........meseken ze hebben door mijn boxen heel wat tikken gehad..........
Uiteindelijk bleef er maar eentje over en die plaatste ik toen maar in de zitkamer.....meskien de hele dag alleen in zijn uppie!
Totdat ik hem vergeten was een paar dagen niet meer gevoerd dus................
:huil:
Ik ben een dierenbeul!!!
hahaha hindaatje had je dusz niet moeten doen, jaah ik vind het ook niet fijn om te eten en de anderen naar mij te laten kijken dusz ik denk dat ik het ook gedaan zou hebben :D
Hindaatje
10-07-2002, 12:22
Origineel gepost door nootje
hahaha hindaatje had je dusz niet moeten doen, jaah ik vind het ook niet fijn om te eten en de anderen naar mij te laten kijken dusz ik denk dat ik het ook gedaan zou hebben :D
hahaha jah daarom..wolaah ik bedoelde het goed :D
ik geloof je wel hoor :D :rolleyes:
:zwaai:
Hindaatje
10-07-2002, 12:28
ECHT....??? :D :D :confused:
soussiasaida
10-07-2002, 12:33
We hebben ook een kat thuis (minoesch :haha: staandaard naam) maar die zal ik wel met rust laten..............
IK HAD OOK EEN HUISDIER.....
3 jaar geleden waren we op vakantie in marokko, en omdat mijn moeder allergisch is voor dierenharen moch ik geen lief katje zelf een vogeltje niet, maar daar in marokko in een kleine kooi zag ik een lief klein schildpadje, ik was gelijk verliefd en raad is mijn moeder is daar niet allergisch voor.... ik gekocht stiekem meegenomen naar nederland, het was een heel lief diertje (hij heette Speedy) maar een keer ging ik met hem naar buiten en toen was het heel erg koud en ging het ook nog eens regenen ik had hem toen we uiteindelijk thuis waren wel afgedroogd maar niet onder een warm dekentje gelgegd ofzo alleen bij de verwarming maar die was niet aan en de volgende dag was hij DOOD :huil:..... nu ligt die begraven in de tuin....
O'ja ik had ook een goudvis maar die is ook dood gegaan (layrahmoe) die heb ik begraven in de wc....
tha_lady
10-07-2002, 12:43
ik had ook heel veel visjes met de nadruk op had
alleemaal dood gegaan
ik had ook een poes maar...... he nu ik er over nadenk waar is ie eigelijk??
ow ja natuurlijk hij is weg van de ene naar de andere dag was ie foetsie
soussiasaida
10-07-2002, 12:44
Begraven in de WC??, hahahaha alatieff hle mgarba hey!!!!!!!!
soussiasaida
10-07-2002, 12:46
Origineel gepost door tha_lady
ik had ook heel veel visjes met de nadruk op had
alleemaal dood gegaan
ik had ook een poes maar...... he nu ik er over nadenk waar is ie eigelijk??
ow ja natuurlijk hij is weg van de ene naar de andere dag was ie foetsie
Foetsie yek :p ? Nee meid je chineze buurman heeft hem opgegeten :eek: !!
akriempie
10-07-2002, 12:51
IK HEB OOK VISSEN GEHAD EN HETZELFDE VERHAAL ALS CHEMIE TEVEEL VOER GEGEVEN ZE WAREN HELEMAAL OPGEBLAZEN EN DRIJFDE BOVEN WATER MIJN MOEDER HAD ZE DOOR DE PLEE GESPOELD :huil: HEB OOK KONIJNEN GEHAD DIE NA 2 WEKEN ALS ZE LEKKER VOL GEZOND EN ROND WAREN OP TAFEL LAGEN EN EEN VOGELTJE DIE IK VROEGER GEVONDEN HAD HIJ HAD EEN POOT HAHAH EN LEEFDE NOG IK NAM EM MEE NAAR HUIS EN VERZORGDE EM MAAR HIJ GING DOOD EHEB EM TOEN IN DE TUIN BEGRAVEN MET EEN KLEIN HOUTEN STOKJE ERBOVEN ZODAT IK KON ZIEN WAAR IE LAG ERG HE HAHAHAHAHAHAH DUS VOOR MIJ GEEN HUISDIEREN MEER WANT DIE KUNNEN JE ECHT VERDRIET BEZORGEN ALS ZE ER NIET MEER ZIJN
DOEI DOEI AFZ FATIMA
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.