Bekijk originele versie : de slijmerd
praatjes
16-08-2003, 21:35
Jullie dames hebben een hekel aan zakkendragers of wel de slijmerds die de hele dag alleen complimenten geven, ze kunnen niets anders dan dat. Ze verkopen lucht zonder sokken.
Maar toch zonder mijn verbazing trekt de zakkendrager jullie aan op een of ander manier. Hoe komt dat??
Zal ik zeggen wat het is....
die meiden hebben vaak een minderwaardigheidscomplex en denkenn dat ze maar genoegen moeten nemen met zoiets. En dan is het ook nog eens dat die meiden rasechte aandachtgeilers zijn. ze kicken op alle soort aandacht, van wie het ook maar is
Tweetylove
16-08-2003, 21:39
uhm ja goede vraag
ik denk dat het hun manier van doen is
ondanks dat je die smoothtalk kent en het je niks doet is het toch wel leuk om het allemaal te horen :D
Najmatje
16-08-2003, 21:39
jaah he
en Sammy84 preciess maar niet iedereen:wijs: :)
Tweetylove
16-08-2003, 21:40
sammy je hebt gelijk
ze nemen genoegen met dat
wat het eigenlijk is een goedkope zak dat alleen maar praatjes heeft :D
EWAA JAAH
LIFE SUCKS ANYWAY
Shahinez
16-08-2003, 21:43
Ik heb liever iemand zoals Praatjes ...
Tweetylove
16-08-2003, 21:43
:lol: you got that raight!!!
praatjes
16-08-2003, 21:46
Origineel gepost door Sammy84
Zal ik zeggen wat het is....
die meiden hebben vaak een minderwaardigheidscomplex en denkenn dat ze maar genoegen moeten nemen met zoiets. En dan is het ook nog eens dat die meiden rasechte aandachtgeilers zijn. ze kicken op alle soort aandacht, van wie het ook maar is
Maar ik heb mijn ogen goed uitgekeken, het zijn niet alleen die soort meiden die in hem handen vallen, maar eigenlijk elk meisje. :)
praatjes
16-08-2003, 21:47
Origineel gepost door Shahinez
Ik heb liever iemand zoals Praatjes ...
waarom heb ik dat, wat heb ik misdaan?? :)
Shahinez
16-08-2003, 21:50
Weet ik veel,je trekt mij aan ...
praatjes
16-08-2003, 21:54
Weet ik veel,je trekt mij aan ...
Oke goed, we gaan het hier nog zeker nog over hebben want jij doet ook iets met mijn, hier diep van binnen kribbelt het. Maar nu over de slijmerd waarom hebben dames nou een zwak voor de slijmerd de smerige klootzak die je weet te bespelen voor maar een ding :)
Shahinez
16-08-2003, 21:57
Ik wil een mengeling van de twee ... het moet een sweettalker zijn maar aan de andere kant moet hij toch zijn mannelijkheid behouden ...
En ik heb mensenkennis,ik heb meestal door wanneer die jongens het doen voor hun eigenbelang ... no boy can play that game with me
praatjes
16-08-2003, 22:05
Ik wil een mengeling van de twee ... het moet een sweettalker zijn maar aan de andere kant moet hij toch zijn mannelijkheid behouden ...
En ik heb mensenkennis,ik heb meestal door wanneer die jongens het doen voor hun eigenbelang ... no boy can play that game with me
Ach zo, dus jij bent een taaie. Je bent vrij moeilijk :D
Shahinez
16-08-2003, 22:10
Taai nou mohim ... weet ik veel,ik heb gewoon de tichniech van jongens gewoon door ... ik speel gewoon rustig voort,ze worden toch ooit gehashemd begrijp je???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.