Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil bij een goede rijschool rijden?

Pagina's : [1] 2

aitlaarif
20-01-2007, 23:46

Meneer geeft zeer goed les, het is een marokkaan, eigen bloed dus, je krijgt niet te maken met van die racisten. Hij heeft vlink ervaring en is niet op geld uit!:) In Amsterdam en omgeving. PM me voor als je specifieke informatie wil, zoals bedragen etc.:goedzo: beslama

Soussieboy_24
21-01-2007, 00:10
Als mensen geld aan je kunnen verdienen, zullen ze geen racisme ten toon stellen. Maar heb de indruk dat jij zelf rij instructeur bent en zo klanten probeert te werven......... Allah ie 3awnek!

aitlaarif
21-01-2007, 00:26
nee, zo ben ik niet. ik denk namelijk zo: mij broeders helpen met een goede rijschool, dan hebben ze er wat aan, want ik volg namelijk zelf les bij hem;) en over dat eerste wat je vertelt is een beetje niet waar. het wordt steeds erger met die kaaskoppen, ze waarderen ons gewoon niet begrijp je dat.

Enaa
21-01-2007, 00:32
Allah Ie Hawnek Ik Kom Helaas Niet In Aanmerking..!! InsahAllah Zal Je Je Rijbewijs Snel Halen.. Succes Enaa

Soussieboy_24
21-01-2007, 11:53

Geloof je hetzelf?? Je gaat toch niet in de hand bijten die je voed! Heb gemerkt dat veel mensen, als ze iets niet mogen of iets verkeerds doen en iemand (niet allochtoon) reageert daarop ze dat meteen kwalificeren als 'discriminatie'. Maar wat wil je dan, dat je alles kunt doen en laten en niemand daarop reageert. Lmoehim allah ie 3awnek:goedzo: nee, zo ben ik niet. ik denk namelijk zo: mij broeders helpen met een goede rijschool, dan hebben ze er wat aan, want ik volg namelijk zelf les bij hem;) en over dat eerste wat je vertelt is een beetje niet waar. het wordt steeds erger met die kaaskoppen, ze waarderen ons gewoon niet begrijp je dat.

lady_Cinderella
21-01-2007, 16:50
Ik il rijlessen nemen maar kom uit Hilversum en voor hoe veel betaal je per Rijles

aitlaarif
21-01-2007, 17:43
Allah Ie Hawnek Ik Kom Helaas Niet In Aanmerking..!! InsahAllah Zal Je Je Rijbewijs Snel Halen.. Succes Enaa Inshallah bedankt voor je steun :goedzo:

aitlaarif
21-01-2007, 17:54
Ik il rijlessen nemen maar kom uit Hilversum en voor hoe veel betaal je per Rijles Hilversum is beetje ver, denk niet dat dat gaat, maar mischien ook wel, als je serieuse intresse hebt kan ik vragen voor je:) 1 les kost €35 trouwens

aitlaarif
21-01-2007, 17:55
Geloof je hetzelf?? Je gaat toch niet in de hand bijten die je voed! Heb gemerkt dat veel mensen, als ze iets niet mogen of iets verkeerds doen en iemand (niet allochtoon) reageert daarop ze dat meteen kwalificeren als 'discriminatie'. Maar wat wil je dan, dat je alles kunt doen en laten en niemand daarop reageert. Lmoehim allah ie 3awnek:goedzo: ja dat soort mensen heb je overal, heb je wel gelijk in shokran;)

lady_Cinderella
21-01-2007, 17:58
Hilversum is beetje ver, denk niet dat dat gaat, maar mischien ook wel, als je serieuse intresse hebt kan ik vragen voor je:) 1 les kost €35 trouwens o het zelfde ik zit te twijfelen er is hier ook een hele goeie maar de prijs is het zelfde dus ga el bij die andere deze ken ik niet

aitlaarif
21-01-2007, 18:01
je moet niet alleen naar een les kijken hoor: bij hem is dit van toepassing: 1 les = €35 2 les = €65 Pakket 10 = €540 Pakket 20 = €700 incl. gratis Examen Pakket 30 = €1.050 incl. gratis Examen Pakket 40 = €1.400 incl. gratis Examen het examen zelf kost €190 dus als je meer dan 20 lessen rijdt heb je die kosten niet, dat is wel lekker.

slippertje1982
21-01-2007, 19:51
wil je me zijn nr geven

aitlaarif
21-01-2007, 22:31
wil je me zijn nr geven kijk je pm:goedzo:

SOCIALSKILLED
21-01-2007, 23:30
Meneer geeft zeer goed les, het is een marokkaan, eigen bloed dus, je krijgt niet te maken met van die racisten. Hij heeft vlink ervaring en is niet op geld uit!:) In Amsterdam en omgeving. PM me voor als je specifieke informatie wil, zoals bedragen etc.:goedzo: beslama www.rijschoolgegevens.nl Een echte rijschool maakt ze meer zorgen om hun slagingspercentages die online in te zien zijn www.rijschoolgegevens.nl dan wat je achtergrond is. Verder is het mij erg opgevallen dat scholen die laag scoren ook het goedkoopste zijn, waardoor je achteraf net zo duur bent (maar meer tijd kwijt bent) als dat je naar een kwalitatieve school zou zijn geweest.

Eerbiedwaardige
07-04-2007, 17:00

Racisme? Probeer je zo jezelf de hemel in te prijzen. Wees gewoon sportief en doe je ding en haal zoiets als racisme er niet bij.

Pagina's : [1] 2