Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoek een illigale tandarts

Pagina's : [1] 2

islam1983
20-01-2007, 20:47

selaam ik heb een illigale oom die kiespijn heeft zijn kies moet getrokken worden waarschijllijk alleen kan hij niet naar een gewone tandarts. ik heb gehoord dat er tandartsen illigaal aan het werk zijn in marokkaanse of turkse cafes nu is mijn vraag kennen jullie zo een tandarts zodat me ook er heen kan ik hoop echt snel wat van jullie te horen ik kom uit amsterdam

Mocromeid00
20-01-2007, 22:59
:lol::lol::lol: sorry moest ik even kwijt..

JuStAmOsLiMa
20-01-2007, 23:23
selaam ik heb een illigale oom die kiespijn heeft zijn kies moet getrokken worden waarschijllijk alleen kan hij niet naar een gewone tandarts. ik heb gehoord dat er tandartsen illigaal aan het werk zijn in marokkaanse of turkse cafes nu is mijn vraag kennen jullie zo een tandarts zodat me ook er heen kan ik hoop echt snel wat van jullie te horen ik kom uit amsterdam Haha lijkt op een aflevering van Flodder laatst, alleen was de zogenaamde tandarts iemand die in de bouw werkte .. Succes!!

Le-Sud
20-01-2007, 23:50
Dit was laatst nog op ;t nieuws.

JaKweenie
21-01-2007, 00:33

selaam ik heb een illigale oom die kiespijn heeft zijn kies moet getrokken worden waarschijllijk alleen kan hij niet naar een gewone tandarts. ik heb gehoord dat er tandartsen illigaal aan het werk zijn in marokkaanse of turkse cafes nu is mijn vraag kennen jullie zo een tandarts zodat me ook er heen kan ik hoop echt snel wat van jullie te horen ik kom uit amsterdam Hoef je helemaal niet naar een illegale tandarts voor.. lijkt me ook geen goed id in het algemeen. Je hoeft alleen op zoek te gaan naar een tandarts die patiente accepteert die onverzekerd en niet bij hem ingeschreven zijn. Ik heb dat zelf ook een keer moeten doen, nadat ik pas verhuisd was, dus nog niet ingeschreven.. en ik was ook niet verzekerd. Het boeide die vent nix, zolang ik maar gewoon betaalde.

Larachi
21-01-2007, 10:16
PM me Ik ken er een in amsterdam. Is gewoon een echte met praktijk, maar helpt broeders (desnoods) zusters die geen papieren helpen.

Larachi
21-01-2007, 10:16
hebben

lieve_meiske
21-01-2007, 12:14
k ken er wel één.. hij zal niet moeilijk doen om wel niet verzekerd..

SoolovelySi
21-01-2007, 12:22
PM me Ik ken er een in amsterdam. Is gewoon een echte met praktijk, maar helpt broeders (desnoods) zusters die geen papieren helpen. Wat bedoel je met desnoods zusters??.... volgens jou is het een echte dus dan zou hij bereid zijn zowel de dames en de heren helpen... Of gaat hij selectief te werk??? Dan zou ik dat heel raar vinden.... P.s ik ken er ook 1tje hij zit alleen niet in Amsterdam als je er meer over wil weten let me know...;)

Larachi
21-01-2007, 13:10
Wat bedoel je met desnoods zusters??.... volgens jou is het een echte dus dan zou hij bereid zijn zowel de dames en de heren helpen... Of gaat hij selectief te werk??? Dan zou ik dat heel raar vinden.... P.s ik ken er ook 1tje hij zit alleen niet in Amsterdam als je er meer over wil weten let me know...;) Hij is een moltazim, alias soennie. Ik weet niet of hij vrouwen helpt. Hij heeft namelijk (waarschijnlijk) ook vrouwen in dienst. Ik zeg het alleen erbij, maar ik weet niet hoe hij te werk gaat.

Larachi
21-01-2007, 13:12
k ken wel één Tandarts El maghraby bij de overtoom hij zal niet moeilijk doen om wel niet verzekerd.. Het lijkt me beter omj voortaan geen namen te noemen, de kans is groot dat je problemen kan veroorzaken. En straks kan niemand meer geholpen worden..:moe: :moe:

chaimae18
21-01-2007, 13:17
:lol::lol::lol: sorry moest ik even kwijt.. :lol: dat wou ik dus ook gisteren doen maar dacht nee is hchoema :haha:

mevr0uwtjelief
21-01-2007, 13:40
:lol::lol::lol: sorry moest ik even kwijt.. Je bent gemeen:) Maar goed @ topicstarter:Je kan gewoon bij een normale tandarts langs hoor die helpen meestal ook mensen die niet verzekerd zijn.

Larachi
21-01-2007, 14:11
Maar goed @ topicstarter:Je kan gewoon bij een normale tandarts langs hoor die helpen meestal ook mensen die niet verzekerd zijn. Alleen moet je dan contant betalen

Mocromeid00
21-01-2007, 14:41

:lol: dat wou ik dus ook gisteren doen maar dacht nee is hchoema :haha: Hahahah ik kon het niet laten..:jammer:

Pagina's : [1] 2