Bekijk originele versie : ben ik erg verslaafd??
k weet niet of dit ernstig is of normaal maar k heb in 1 1/2 maand ruim 1200 berichtjes verstuurd....nu weet ik hoe lady_moi zich voelt :hoera:.....maar is het ernstig of niet??.
WineGumS
16-08-2003, 20:20
Je benT zekerS verslaafD :kwaad:
:hihi:
WineGumS
16-08-2003, 20:21
Ik nie wanT ik ga nu weG :p
loeloesch
16-08-2003, 20:22
Ik dacht alleen gestoord, maar nu ook nog eens verslaafd :giechel:
PACINOchick
16-08-2003, 20:23
:) 1 vraagje vanaf wanneer krijg je een ster bij het aantal berichies:)
PACINOchick
16-08-2003, 20:26
Origineel gepost door loeloesch
Ik dacht alleen gestoord, maar nu ook nog eens verslaafd :giechel: ;) maar ik vind wel stoer dat je bezemsteel hebt ;) :cool: mag ik ook eenkeer ritje mee vliegen(liefst naar de maan) :D
loeloesch
16-08-2003, 20:27
Origineel gepost door PACINOchick
;) maar ik vind wel stoer dat je bezemsteel hebt ;) :cool: mag ik ook eenkeer ritje mee vliegen(liefst naar de maan) :D
Tuurlijk, maar dan moet je wel die punt schoentjes hebben....anders niet! :ego: :p
PACINOchick
16-08-2003, 20:28
Origineel gepost door snakeswannabite
:kwaad: wineGums waarom was je gisteren niet gekomen???....
bij de 500 krijg je 2 sterretjes....
jaja ik ben gek en verslaafd muisje!:p :D saaaaaaaaaaah thanx dus nog even volhouden :) ;) de laatste loodjes wegen het zwaarst ,maar ik geef niet op ik ben een DIE HARD :cool:
k weet niet of dit ernstig is of normaal maar k heb in 1 1/2 maand ruim 1200 berichtjes verstuurd....nu weet ik hoe lady_moi zich voelt :hoera:.....maar is het ernstig of niet??
Ja..het is ernstig..zelfs verontrustend :(
:jammer::huil: echt!!???.....en jij zou tog geen topics openen??:D
Doe ik ook niet..ik sta nu op 400 juist..
Ik reageer tot ...zie mijn ondertekening..en dan ben ik weg.. :D
Maar het ziet er slecht uit voor jou..weet jij waarom
:huil::huil: vertel waarom......snel ik kan het niet meer aan!
en waarom ga je dan weg??
Omdat je nog naar school moet..en als je hier verslaafd aan wordt, zul je problemen krijgen met je studie..
Dus, probeer vanaf nu niet veel te posten en je tijd controleren..
SCHOOL HEEFT VOORANG OMDAT HET GROTENDEELS JOU TOEKOMST BEPAALT.
Waarom ik wegga..simpel...mijn vrouw en kinderen komen binnenkort terug van vakantie in Marokko..ik moet zien dat ik op tijd hier weg ben :D
nee mn pa zou me gaan slaan als ik hier op kwam als ik naar school ga...met een sirith dusssssssssss k weet het niet...k denk dat ik dan ook maar alvast dsg ga zeggen:p.....maar ik zal aan je wijze raad denken okee?? je moet me slaan als ik hier ben onder schooltijd!!!:hammer:
Tegen die tijd zal ik hier niet meer zijn..dat weet ik zeker.
Hier heb je gratis raad voor jou en voor de anderen..LEES en ONTHOUD voor ALTIJD
Zorg dat je tijd goed indeelt..
Zorg dat je verschillende handelingen of zaken volledig van elkaar scheidt..
Wanneer je leert concentreer dan op leren.
Wanneer je eet doe je hetzelfde..enzo verder met slapen, lachen, werken, spelen, grappen..alles op zijn tijd en heeft zijn tijd nodig.
Dus, als je studeert..heb je geen tijd voor de liefde..omdat alles op zijn tijd moet.
Dus, gescheiden zaken is betere zaken..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.