Bekijk originele versie : Hoe versiert een jongen een meisje?
douniaberkania
16-08-2003, 19:56
Ik hoor veel verhalen van die jongen heeft me versiert en zei dit en dat maar ik hoor steeds dezelfde woorden!! allemaal hetzelfde marokaanse gedrag!! En hoe doe jij het??
Een mannetjespauw showt zijn veren :)
loeloesch
16-08-2003, 20:10
Origineel gepost door Yaminake
weet je hoe die dat doet? door kijken, glimlachen reageer je niet dan roept hij je iets (lekkere of zo) reageer je dan komt die naar je en je praat reageer je niet dan scheld hij je uit!!!
Draag je een hoofddoek dan is hij lief!!!
Zijn er echt meisjes die reageren, wanneer een jongen "He lekker ding" roept?? :maf:
Ik ben in ieder geval vaak genoeg uitgemaakt, voor een kapsonnese wijf, alleen omdat ik niet reageerde........en ik draag hoofddoek dus zo lief zijn ze helemaal niet! :kwaad:
Shahinez
16-08-2003, 20:14
Inderdaad eerst gaat het zo:"Hey mag ik je ff iets vragen,hallo ik ben tegen jou bezig,joooo halloo,hey lekkere joehoeee,awilie ik wil maar 5 minuten met u praten,jallah komaan Heeey ewaa kijkt is ff .... (en wanneer zijn geduld dan op is)Hey KAH.BA ik ben tegen jou bezig ..."
Shoeftoe,of je nu tijd geeft aan een jongen of niet,in hun ogen ben je toch niet goed genoeg,en heeft niets met hoofddoek te maken,ik ken veel marokkaanse meisjes met hoofddoeken waar ze ook erg onrespectvol tegen doen ...
loeloesch
16-08-2003, 20:17
tege mij wel erg he maar de jongens van belgie zijn liever dan van Nederland!! Ik kom vaak In Utrecht wel die jongens daar zijn even erg als in Marokko!! Ze behandelen je alsof je Jennifer lopez bent sommige denken dat iederen graag aan hoort als je hen aan spreekt met lekkere!!
Zo zijn de jongens in Rotterdam ook, net holbewoners, die net uit hun grotje komen, en nog nooit een meid hebben gezien! :o
douniaberkania
16-08-2003, 20:19
wallahilaaaaaa
loeloesch
16-08-2003, 20:20
hahaha Holbewoners is een goei!!! Kom hier wonen Marokaanse jongens zijn je broers echt heel lief!!!
Ik ben al aan het inpakken! :D
loeloesch
16-08-2003, 20:25
Ben er! Ok waar zijn de Guys?? :stout:
MissChica
16-08-2003, 20:34
Ja man die van rdam zijn ook inderdaad erg damnn
loeloesch
16-08-2003, 20:40
allemaal mij aant helpen hahaha nee nee je moet niet zoeken ze vinden je wel! waar woon je nu dan stuur ik de beste door!!
Als je er een hebt gevangen, stuur me dan maar een pmtje :D
loeloesch
16-08-2003, 20:42
Origineel gepost door MissChica
Ja man die van rdam zijn ook inderdaad erg damnn
Vertel mij wat :maf2: Ik woon tussen die dieren! :huil:
Maar ben sinds kort verhuisd naar Limburg, waar de echte mannen zijn! :D
cousina_rifia
16-08-2003, 20:43
jongens zijn overal het zelfde maakt niet uit in welke stad ze zijn.
MissChica
16-08-2003, 20:44
loeloesch nooooo woon je in limburg waaaaaaaar in limburg ik kom uit sittard saaaaaaaaie sittard :boogie:
loeloesch
16-08-2003, 20:45
Origineel gepost door cousina_rifia
jongens zijn overal het zelfde maakt niet uit in welke stad ze zijn.
Ik woon in Rdam, en ben vaak in Roosendaal, er zit een hele grote verschil in manier van versieren tussen die twee groepen! :)
loeloesch
16-08-2003, 20:46
Origineel gepost door MissChica
loeloesch nooooo woon je in limburg waaaaaaaar in limburg ik kom uit sittard saaaaaaaaie sittard :boogie:
Heeft Yaminaka het je nog niet verteld, ik woon bij haar in.... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.