Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gebarentaal...

Pagina's : [1] 2

-xxx-Rachida
16-08-2003, 19:38

Wie kan het? Ik heb neefjes die doof zijn en van hen heb ik onlangs het a-b-c geleerd in gebaren taal...... :cool: gataarlijk he....das pas integratie:D

Lady_moi
16-08-2003, 19:40
dus integratie is als ge de gebarentaal kent :D

Miss_Honey
16-08-2003, 19:41
Ik ken het niet...ik zou het wel willen leren. Is het moeilijk om te leren?

Mr_Amir
16-08-2003, 19:42
:hihi: heeel toevallig kan ik et ook ... wat heel leuk is ....is als je hand palm vuist en je pink , wijsvinger en duim opsteekt en dat eens gebaart ...geheid succes ...:D

Guadaloupe
16-08-2003, 19:47

K had het ook ooit geleerd, maar ben t nu helemaal vergeten....:jammer: het a-b-c he :p Jellah meid, neem een cursus gebarentaal, dan kan je goed communiceren met je neefjes...hoe oud zijn ze? :)

ZiLaaL
16-08-2003, 19:48
Origineel gepost door Mr_Amir :hihi: heeel toevallig kan ik et ook ... wat heel leuk is ....is als je hand palm vuist en je pink , wijsvinger en duim opsteekt en dat eens gebaart ...geheid succes ...:D :D Wat betekent dat? Voordat ik shi stomp krijg van een dove als ik dat gebaar.... :rolleyes:

-xxx-Rachida
16-08-2003, 19:55
Origineel gepost door Lady_moi dus integratie is als ge de gebarentaal kent :D Het is maar hoe je 't bekijkt :rolleyes:

-xxx-Rachida
16-08-2003, 19:58
Origineel gepost door Guadaloupe K had het ook ooit geleerd, maar ben t nu helemaal vergeten....:jammer: het a-b-c he :p Jellah meid, neem een cursus gebarentaal, dan kan je goed communiceren met je neefjes...hoe oud zijn ze? :) 16, 10 en ik weet niet hoe oud de jongste is...... Het is heel makkelijk hoor....maar jah, het gaat natuurlijk lang niet zo vlot als bij hen :o

-xxx-Rachida
16-08-2003, 19:59
Origineel gepost door Kenitrya :D Wat betekent dat? Voordat ik shi stomp krijg van een dove als ik dat gebaar.... :rolleyes: Dat betekent i luv u :D Dus je kunt alles verwachten behalve een stomp :D

ZiLaaL
16-08-2003, 20:09
Origineel gepost door -xxx-Rachida Dat betekent i luv u :D Dus je kunt alles verwachten behalve een stomp :D Aaayght! :D het gekke is, dat ik net tijdens mn siesta droomde dat m'n man niet kon praten... Talkin' About Sum Freakness! :maf:

-xxx-Rachida
16-08-2003, 20:14
Origineel gepost door Kenitrya Aaayght! :D het gekke is, dat ik net tijdens mn siesta droomde dat m'n man niet kon praten... Talkin' About Sum Freakness! :maf: :eek: das toevallig...... :stout: ga maar gauw weer een tukkie doen....kun je hem dat gebaartje laten zien...:D

Mr_Amir
16-08-2003, 20:16
Origineel gepost door -xxx-Rachida Dat betekent i luv u :D Dus je kunt alles verwachten behalve een stomp :D Correct ... Je kan wel een stomp verwachten als je de duim tussen de wijsvinger en de middelvinger stopt en dan loop bewegingen maakt ....:hihi:

-xxx-Rachida
16-08-2003, 20:20
Origineel gepost door Mr_Amir Correct ... Je kan wel een stomp verwachten als je de duim tussen de wijsvinger en de middelvinger stopt en dan loop bewegingen maakt ....:hihi: :eek: No comment.....:ego:

ZiLaaL
16-08-2003, 20:24
Origineel gepost door Mr_Amir Correct ... Je kan wel een stomp verwachten als je de duim tussen de wijsvinger en de middelvinger stopt en dan loop bewegingen maakt ....:hihi: :hihi: Zelfs ik weet wat dat (denk ik) betekent :D T ziet er niet uit! :D

Mr_Amir
16-08-2003, 23:13

hahaha.....ik weet et ..:haha:

Pagina's : [1] 2