Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen hebben het zwaar....

SweetCheeks
20-01-2007, 18:57

Wie herkent zich hierin? IK IIG WEL! http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?id=5363

Miiss_TanGer
20-01-2007, 19:02
WAHAHAH ; ik d8 ze is aan 't bevalle ofzóo :maf:

Nora_24
20-01-2007, 19:03
hahaha

letiziaaaaa
20-01-2007, 19:04
:lol: Ik dacht dat ze inderdaad aan het bevallen was, maar dat is de grap!

yoko
20-01-2007, 19:36

hahaaha

rott1234
20-01-2007, 21:25
Hhahahahahahahaaha ik d8 als hiervoor dat ze aan het bevallen was. hahahaha

miss_sissy
20-01-2007, 21:55
wuahahahahahahahah...:lol:

S0umaYa
20-01-2007, 21:57
Haha ik dacht ook sie bevallling

hakima321
20-01-2007, 23:21
whahahaa :lol:

lamiatjeuh
20-01-2007, 23:44
:hihi: wilieeeeeeeeeeeeee kapotlache!!!!!:hihi: :lol: :lol:

JaKweenie
21-01-2007, 00:37
>>Vandaag is het IZGUVSV-dag!! >> >>Vandaag is het de Internationale Zeer Goed Uitziende, Verdomd >>Slimme >>Vrouwendag >>Dus stuur dit bericht naar iemand op wie dit slaat. Stuur het niet >>terug >>naar mij, ik heb het al gekregen want ik ben een zeer goed >>uitziende, verdomd slimme vrouw!! ;-) >> >>En onthoudt het volgende levensmotto: >>Het leven is een reis naar het graf maar vergeet de intentie daar >>veilig >>aan te komen in een aantrekkelijk en goed geconserveerd lichaam. >>Streef >>ernaar aan te komen met chocola in je ene en een glas wijn in je >>andere >>hand, met een totaal opgebruikt lichaam, helemaal versleten en >>gillend: >>"Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad! >> >>Aan de meiden: >>1. In elk oud iemand zit een jong iemand - die zich afvraagt wat er >>in >>godsnaam is gebeurd. >>- Cora Harvey Armstrong >> >>2. In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de >>baas met >>koekjes en chocola. >>- Ester Warlicht >> >>3. De oude dag is geen plaats voor watjes. >>- Bette Davis - >> >>4. Een man moet doen wat een man moet doen. Een vrouw moet doen wat >>niet kan. >>- Rhonda Hansome- >> >>5. De zin 'werkende moeder' is overbodig. >>- Jane Sellman - >> >>6. Een vrouw moet twee keer zo goed zijn als een man, om half zo >>goed >>gevonden te worden. Gelukkig is dit niet moeilijk. >>- Charlotte Whitton - >> >>7. Vijfendertig is de leeftijd waarop je je hoofd op orde krijgt en >>je >>lichaam begint in te storten >>- Caryn Leschen - >> >>8. Wanneer vrouwen >>gedeprimeerd zijn gaan ze of eten of winkelen. >>Mannen vallen een ander land binnen. >>- Elayne Boosler - >> >>9. Achter elke succesvolle man staat een verraste vrouw. >>- Maryon Pearson - >> >>10. Wanneer je in de politiek iets gezegd wil hebben, vraag je het >>een >>man. Wanneer er iets gedaan moet worden, vraag je het een vrouw. >>- Margaret Thatcher - >> >>11. Ik heb nog nooit een man advies horen vragen over hoe hij zijn >>carriere en zijn huwelijk moet combineren. >>- Gloria Steinem - >> >>12. Ik ben een geweldige huishoudster; elke keer als ik een man >>verlaat, >>houd ik zijn huis. >>- Zsa Zsa Gabor - - even een fwd'je :hihi:

no-name
21-01-2007, 00:39
die was goed (^_^)

Kwebbel_Tante
21-01-2007, 15:25
haha:hihi:!