Bekijk originele versie : Discriminatie
Miss_Honey
16-08-2003, 19:11
Ik zie dat veel Marokkanen hier op dit forum zo gevoelig zijn over dicriminatie...en dat is terecht! Maar wat ik niet terecht vind is dat velen hier op het forum die het hardste roepen dat zij gediscrimineerd worden, het meest discrimineren!
Vooral de donkere/zwarte gemeenschap krijgt er gigantisch van langs! Ze worden beschouwd als vieze lelijke apen...dat de enige reden dat iemand met hen zou gaan is om de Marokkaanse gemeenschap te treiteren of om een sex mee te hebben aangezien ze een grote hebben!
De Nederlandse gemeenschap krijgt er ook van langs...ze zijn vieze kazen. Ik las vandaag op het forum zelfs dat iemand werd uitscholden voor kaassouflé! How low can you go mensen!
Als het over discriminatie gaat zijn wij degenen met de grootste bek...terwijl zoveel van ons er net zo hard aan meedoen! Hier op het forum zijn mensen zo grof tegen/over andere rassen...het is echt jammer :jammer:
Als je respect en acceptatie wil...moet je het ook kunnen geven.
smily_girl
16-08-2003, 19:19
SOMMIGE nederlanders kijken de marokkanen toch ook vies aan, schelden ons van alles en nog wat uit, behandelen ons als minderwaardig.
begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het op vele punten met je eens maar ik vind wel dat respect en acceptatie van twee kanten moet komen, het is leren geven en nemen :)
hahaha
ik lig hier egt in een deuk om je verhaal
maar ik vind dat je gelijk hebt
en de nederlanders zijn kaassoufle's
hahahaahah
boussa kelk
Miss_Honey
16-08-2003, 19:25
Je hebt gelijk smily-girl...het moet ook van 2 kanten komen. Als de Nederlanders ons dat respect en acceptatie niet geven dan hoeven wij ons toch niet te verlagen tot dat niveau?! En al helemaal niet door middel van schelden...kom op...dat is het laagste van het laagste! Just keep ya head up :ego: Allah (swt) weet beter...
Ewa kelk...hoezo lig je in een deuk? Heb ik spelfoutjes gemaakt? Wallah vandaag noemde iemand een nl een kaassouflé...hoe triest ben je dan?! Sorry hoor...maar echt, ik had de mensen van marokko.nl toch wel wat hoger dan dat geschat!
Ps. ik ben nu niet aan het generaliseren...ik heb het niet over iedereen hier. De mensen over wie ik het heb die weten het wel...hopelijk dringt het ook tot ze door...
Origineel gepost door kelk
hahaha
ik lig hier egt in een deuk om je verhaal
maar ik vind dat je gelijk hebt
en de nederlanders zijn kaassoufle's
hahahaahah
boussa kelk
Dat van kaassouflé had ik hier ergens geplaats, and i'm proud of it.:ego:
Origineel gepost door Miss_Honey
Je hebt gelijk smily-girl...het moet ook van 2 kanten komen. Als de Nederlanders ons dat respect en acceptatie niet geven dan hoeven wij ons toch niet te verlagen tot dat niveau?! En al helemaal niet door middel van schelden...kom op...dat is het laagste van het laagste! Just keep ya head up :ego: Allah (swt) weet beter...
Ewa kelk...hoezo lig je in een deuk? Heb ik spelfoutjes gemaakt? Wallah vandaag noemde iemand een nl een kaassouflé...hoe triest ben je dan?! Sorry hoor...maar echt, ik had de mensen van marokko.nl toch wel wat hoger dan dat geschat!
Ps. ik ben nu niet aan het generaliseren...ik heb het niet over iedereen hier. De mensen over wie ik het heb die weten het wel...hopelijk dringt het ook tot ze door...
So what mijn moeder is ook een kaassouflé dan scheld ik mijn halfe ras uit en dat mag:ego:
Miss_Honey
16-08-2003, 19:30
Origineel gepost door Masriya
Dat van kaassouflé had ik hier ergens geplaats, and i'm proud of it.:ego:
Klopt...wees er maar trots op meid! :jammer:
Lady_moi
16-08-2003, 19:34
jullie zijn voor mij allemaal kassouflés
Origineel gepost door Lady_moi
jullie zijn voor mij allemaal kassouflés
Ik niet toch Sweety? :(
arabchrstn
16-08-2003, 19:36
Origineel gepost door Miss_Honey
Ik zie dat veel Marokkanen hier op dit forum zo gevoelig zijn over dicriminatie...en dat is terecht! Maar wat ik niet terecht vind is dat velen hier op het forum die het hardste roepen dat zij gediscrimineerd worden, het meest discrimineren!
Vooral de donkere/zwarte gemeenschap krijgt er gigantisch van langs! Ze worden beschouwd als vieze lelijke apen...dat de enige reden dat iemand met hen zou gaan is om de Marokkaanse gemeenschap te treiteren of om een sex mee te hebben aangezien ze een grote hebben!
De Nederlandse gemeenschap krijgt er ook van langs...ze zijn vieze kazen. Ik las vandaag op het forum zelfs dat iemand werd uitscholden voor kaassouflé! How low can you go mensen!
Als het over discriminatie gaat zijn wij degenen met de grootste bek...terwijl zoveel van ons er net zo hard aan meedoen! Hier op het forum zijn mensen zo grof tegen/over andere rassen...het is echt jammer :jammer:
Als je respect en acceptatie wil...moet je het ook kunnen geven.
:goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:
Als je alleen al die zogenaamde strijd arabieren-berbers neem....tfoe...
Kom op mensen, we live in a global village, and we are all member of it...
Mensen, of ze nu 'kaassoufle', zwart, blank, Marokkaan of Iraniër zijn, als je elkaar daar op ga beoordelen, toont dat je eigen zwakheid...
Miss_Honey
16-08-2003, 19:38
Origineel gepost door arabchrstn
:goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:
Als je alleen al die zogenaamde strijd arabieren-berbers neem....tfoe...
Kom op mensen, we live in a global village, and we are all member of it...
Mensen, of ze nu 'kaassoufle', zwart, blank, Marokkaan of Iraniër zijn, als je elkaar daar op ga beoordelen, toont dat je eigen zwakheid...
:) :goedzo:
hey arabchrtn
wallah dat heb je mooi gesegd
sorry van dat kaassouflé gedoe
maar ik haat gewoon nederlanders weet nie wrom
maar jah
beslama
(sorry voor de halfbloedjes)
boussa klelk
Origineel gepost door kelk
hey arabchrtn
wallah dat heb je mooi gesegd
sorry van dat kaassouflé gedoe
maar ik haat gewoon nederlanders weet nie wrom
maar jah
beslama
(sorry voor de halfbloedjes)
boussa klelk
Euh geeft niks ik ben ook een halfbloedje, alsof ik me zo voel.:ego:
hahah
ok lieverd
boussa kelk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.