Bekijk originele versie : Zinloos geweld
JeroenPaulusma
16-08-2003, 18:44
Ongeregeldheden na afloop protest
Hoewel de demonstratie zonder problemen was verlopen, liep het na afloop op sommige plaatsen in de stad toch uit de hand.
Enkele groepjes jongeren trokken de buurt door en lieten een spoor van vernielingen achter. Zo sneuvelden vele ramen en werden auto's vernield.
De ME hield zich zoveel mogelijk op de achtergrond. Er zijn enkele aanhoudingen verricht.
Volgende week ook maar een protest mars organiseren tegen ECHT zinloos geweld
Origineel gepost door JeroenPaulusma
Hoewel de demonstratie zonder problemen was verlopen, liep het na afloop op sommige plaatsen in de stad toch uit de hand.
Enkele groepjes jongeren trokken de buurt door en lieten een spoor van vernielingen achter. Zo sneuvelden vele ramen en werden auto's vernield.
De ME hield zich zoveel mogelijk op de achtergrond. Er zijn enkele aanhoudingen verricht.
Heb je hier ook bewijzen voor meneer..dank u.
Ik had niets anders verwacht. De bewijzen zal je vanavond op het journaal horen Mohammed
JeroenPaulusma
16-08-2003, 18:49
Origineel gepost door Mohammed Justice
Heb je hier ook bewijzen voor meneer..dank u.
Ik woon in de buurt, ruiten zijn weer gesneuveld, kijk op AT5 teletekst. Groepen jongeren ik zal hun afkomst maar niet noemen anders is het discriminiatie , zijn opgepakt.
Wat voor bewijs wil je nog meer?????
wardaroosje
16-08-2003, 18:50
Origineel gepost door lady_nl
Ik had niets anders verwacht. De bewijzen zal je vanavond op het journaal horen Mohammed
je bent vrij negatief......denkt dat wij marokanen niets anders doen dan onheil uithalen..........
je hebt overal goeie en slechte tussen zitten zelfs tussen de nederlanders, als je het nog niet wist................
dus ga ergens anders spelen want blijkbaar kun jij niet serieus reageren op normale topics
Haha lol meschien ga ik wel met jouw barbies spelen.
Als je demonstreert voor een man die het de gewoonte vind om met een mes te zwaaien ben je niet goed bezig. Ga voor palestina demonstreren dat is pas een goede zaak.
De goede marokkanen hoor je niet op het journaal zij zijn bezig met hun werk of studie. Ik hoor niet van hun dat ze met een mes door amsterdam zwaaien
En by the way iedereen heeft recht op een mening zelfs jij
Ik woon in de buurt, ruiten zijn weer gesneuveld, kijk op AT5 teletekst. Groepen jongeren ik zal hun afkomst maar niet noemen anders is het discriminiatie , zijn opgepakt.
Wat voor bewijs wil je nog meer?????
Ik heb het gelezen..ik vind het spijtig.
saida_marokko
18-08-2003, 01:20
Vikker houd aub je t.eringbekdicht want jij bent zo tegenstrijdig als de pest!!! Ik heb je vaker verteld dat jij beter je mond moest dicht houdena ls er niks nuttigs uit kwam en dat je beter alvast in je graf moest liggen wachten tot je dood ging.... damzz je luister ook echt iet..
wat betreft lady_nl.. meid zie die andere topic ik hoopdat jij daar antwoordenvoor zult hebben.. en oordeel neit als je die hele man niet kent oke?? dame!!! IK vind het namelijk zwaar onbeleefd dat jij zomaar oordelen durft te fellen!! Hoe zal allah (swt) dat wel niet vinden... Als jij morgen onder de tram ligt ( allah ie hfad) dan zeg ik ook niet jah sorry dom hoor waarom gaat ze dan lopen!! die tramchauffeur heeft gelijk rijden maar!!!! ( zo zie ik jou opmerking flauw he!!):rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.