Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Al hoceima 2003!!!!

Hannane_da_Best
16-08-2003, 18:28

Dag mensen, Ik ben de afgelopen drie jaar in alhceima geweest, dit jaar ook weer en ik moet je eerlijk zeggen dat ik t elk jaar steeds minder vind worden. Dit jaar was de sfeer echt zwaar klote, tenminste dat vind ik. Ik heb wel lol gehad hoor, maar ik vond alhoceima gewoon niet zoals het vroeger was. Maar toch blijf ik van mijn alhoceimatje houden!!! :p Maar ik vraag me af wat jullie, de mensen die dit jaar in alhoceima zijn geweest, van deze zomer vonden. Let me know!!

SAMMYGIRL
16-08-2003, 18:29
Ik wil ook al hoceima :(

Hannane_da_Best
16-08-2003, 18:30
Origineel gepost door SAMMYGIRL Ik wil ook al hoceima :( Kom je ook uit alhoceima?

wardaroosje
16-08-2003, 18:30
ik vond het wel gezellig beter dan de voorgaande jaren..................... het was alleen te druk maar wel leuk

Hannane_da_Best
16-08-2003, 18:32

Origineel gepost door wardaroosje ik vond het wel gezellig beter dan de voorgaande jaren..................... het was alleen te druk maar wel leuk ik vond het dit jaar dus juist niet druk, als je het vergelijkt met de voorgaande jaren.

wardaroosje
16-08-2003, 18:34
ik was ervoor 2 weken en vond het vrij druk vorige jaar was het volgens mij minder druk( het kan ook aan mij liggen hoor)............:)

Hannane_da_Best
16-08-2003, 18:35
Origineel gepost door wardaroosje ik was ervoor 2 weken en vond het vrij druk vorige jaar was het volgens mij minder druk( het kan ook aan mij liggen hoor)............:) ik denk t wel ja, het was ongeveer twee weken echt druk, maar daarna leek t net alsof echt iedereen was verdwenen

SAMMYGIRL
16-08-2003, 18:36
Origineel gepost door Hannane_da_Best Kom je ook uit alhoceima? :hoera: ja....maar dit jaar niet geweest :(

Hannane_da_Best
16-08-2003, 18:38
Origineel gepost door SAMMYGIRL :hoera: ja....maar dit jaar niet geweest :( nou je hebt niet veel gemist hoor!!!