Bekijk originele versie : Plotseling vervroeg met zwangerschapsverlof
VoteForKerry_
20-01-2007, 14:55
Na een heerlijke vakantie van 2 weken in Marokko te hebben doorgebracht zou ik gister (vrijdag) weer beginnen met werken. Echter, donderdag had ik een echo en die bleek niet helemaal goed te zijn waardoor ik te horen kreeg dat ik per direct met verlof moest. Ik zou eigenlijk pas half april met verlof gaan...het is nu januari!!! Ik heb me hier totaal niet op ingesteld en heb nu eigenlijk zoiets van.....wat moet ik met al die tijd zodra ik en mijn kindje Inchallah hersteld zijn??
achermijnpc
20-01-2007, 15:02
Hoezo moet je nu al bevallen dan, of gewoon plat liggen??
VoteForKerry_
20-01-2007, 15:07
het kindje loopt een ernstige groeivertraging op en daardoor moet ik a.s. maandag opgenomen worden in het ziekenhuis. Inchallah kunnen ze het kindje dan goed in de gaten houden zodat alles alsnog goedkomt..
Maar ik moet dus ook plat liggen...dat is het moeilijkste.. ik verveel me na een paar uur dood en ik ben ook niet echt een tv kijker..
nadorhalfbloed
20-01-2007, 15:18
het kindje loopt een ernstige groeivertraging op en daardoor moet ik a.s. maandag opgenomen worden in het ziekenhuis. Inchallah kunnen ze het kindje dan goed in de gaten houden zodat alles alsnog goedkomt..
Maar ik moet dus ook plat liggen...dat is het moeilijkste.. ik verveel me na een paar uur dood en ik ben ook niet echt een tv kijker..
Oh wat vervelend zeg , Insha Allah komt alles goed :sjans:
Doe rustig aan , moge Allah swt je bijstaan :kus:
Mosowira
20-01-2007, 15:32
Liever die weken platliggen dan een vroeggeboorte. Wekenlang in stress leven (of je kindje het nu haalt of niet) wekenlang of en neer na het ziekenhuis. Bij elk telefoontje in paniek raken als je ziet dat het ziekenhuis belt. Geloof me meid,,, ga lekker plat liggen en denk aan je kindje
VoteForKerry_
20-01-2007, 15:36
Oh wat vervelend zeg , Insha Allah komt alles goed :sjans:
Doe rustig aan , moge Allah swt je bijstaan :kus:
Thanks sweety! En AMMMMMMMMMMMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!
p.s. je mag al gaan testen he???:likje: Spannend!
VoteForKerry_
20-01-2007, 15:36
Liever die weken platliggen dan een vroeggeboorte. Wekenlang in stress leven (of je kindje het nu haalt of niet) wekenlang of en neer na het ziekenhuis. Bij elk telefoontje in paniek raken als je ziet dat het ziekenhuis belt. Geloof me meid,,, ga lekker plat liggen en denk aan je kindje
Inchallah hoef ik dat niet mee te maken nee... Dat lijkt me inderdaad ook zo erg... is jou dat ook overkomen?
Mosowira
20-01-2007, 15:40
Inchallah hoef ik dat niet mee te maken nee... Dat lijkt me inderdaad ook zo erg... is jou dat ook overkomen?
yep met 27.2weken. En het had verkomen kunnen worden als mijn vk niet zo laks was geweest
tangia19
20-01-2007, 15:41
beter vervelen dan dat je baby het niet haalt (allah je7fed)
je kan je laptop meenemen,boeken om te lezen enz.
nadorhalfbloed
20-01-2007, 15:54
Thanks sweety! En AMMMMMMMMMMMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!
p.s. je mag al gaan testen he???:likje: Spannend!
Graag gedaan !
ja ik mag testen ja, hahahah maar ik wacht nog 2 weken dan pas inshaAllah, te vaak teleurgesteld geweest dus ik wil niet te hard van stapel lopen !
dikke kus :sjans:
VoteForKerry_
20-01-2007, 15:56
yep met 27.2weken. En het had verkomen kunnen worden als mijn vk niet zo laks was geweest
Subhannallah... En wat erg dat je VK laks geweest is? Had je vroege weeen? En nam ze je problemen niet serieus?
Is dat je zoontje op je avatar? Die ziet er tbarkellah zo leuk en gezond uit...is dus helemaal goed gekomen Alhamdulilah. :goedzo:
VoteForKerry_
20-01-2007, 15:57
Graag gedaan !
ja ik mag testen ja, hahahah maar ik wacht nog 2 weken dan pas inshaAllah, te vaak teleurgesteld geweest dus ik wil niet te hard van stapel lopen !
dikke kus :sjans:
Ik weet dat je vaak teleurgesteld bent dus misschien is het idd ook wel verstandig om eerst even af te wachten. Inchallah is het dit keer echt raak!
Mosowira
20-01-2007, 15:58
Subhannallah... En wat erg dat je VK laks geweest is? Had je vroege weeen? En nam ze je problemen niet serieus?
Is dat je zoontje op je avatar? Die ziet er tbarkellah zo leuk en gezond uit...is dus helemaal goed gekomen Alhamdulilah. :goedzo:
Alhamdoelilah is het goed gekomen ja.. Ik had al tien dagen last van bloedverlies en me baby zat heel laag. Op de vrijdag ochtend had ze me onderzocht. Die avond in limburg bij me ma ben ik na de ehbo gegaan en had ik zes cm ontsluiting. Volgens hen kon ik onmogelijk die ochtend nog geen ontsluiting hebben gehad. TIen uur later ben ik bevallen.. de weeenremmers mochten niet baten. Het ergste van alles is dat ik de volgende dasg na marokko zou vliegen en daarom eingelijk de vk had gebeld.. Ze wenste me enkel n fijne reis
VoteForKerry_
20-01-2007, 16:00
beter vervelen dan dat je baby het niet haalt (allah je7fed)
je kan je laptop meenemen,boeken om te lezen enz.
Dat is ook zo... ik heb geen laptop:moe: Ik wou dat ik mijn hele pc mee kon nemen:hihi: maar dat lukt vast niet..
Ik ga idd flink wat boeken meenemen, collega's hebben tijdschriften voor me gehaald.. en tja...dan maar flink slapen en tv kijken he?
nadorhalfbloed
20-01-2007, 16:00
Ik weet dat je vaak teleurgesteld bent dus misschien is het idd ook wel verstandig om eerst even af te wachten. Inchallah is het dit keer echt raak!
Ja daarom.
Insha Allah :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.