Bekijk originele versie : demonstratie slaat nergens op
Wat is het nut om een gokkende man te verdedigen die het normaal vind om een 20 cm mes te dragen.
groetjes,
nadia
Origineel gepost door vikker
Omdat het een Marokkaan is...die zwaaien meestal met messen. :D
Hier nog wel ja :D
In marokko zijn ze al ver vooruit :hihi:
KING_ZITA
16-08-2003, 20:01
Origineel gepost door lady_nl
Wat is het nut om een gokkende man te verdedigen die het normaal vind om een 20 cm mes te dragen.
groetjes,
nadia
Dat nut zie ik niet. Maar ik wens je er even op te wijzen dat de oproep van de AEL als volgt luide: protestactie tegen zinloos politiegeweld en discriminatie... (ok, dit bedenk ik, ik geef het toe... Maar dit had het moeten zijn..)
Ik zou die vent ook niet willen verdedigen. Maar de mogelijkheid om een demonstratie te houden om onze angst uit te drukken dat de politie doelbewust Marokkanen afknalt verschilt niet van de acties van enkele Joodse organisaties die ook demonstreren als ze vrezen dat de arabieren hier geweld tegen ze gaan gebruiken vanwege de intifada in Palestina.... Zolang het vreedzaam gebeurt heb ik er geen last van.... Hoewel ik blijf vinden dat die Joden zich aanstellen.
Het nut is er wel, al zwaaide die gast met een mes, dat gaf die agent nog niet het recht om hem van kant te maken!
Als wij dit nu tolereren dan worden we op de bonnefooi worden afgeschoten straks, het zal lekker worden!
Nee, zulk gedrag moet in de kiem worden gesmoord, en we mogen laten weten dat dit incident niet ongemerkt bij ons blijft!
babyvanbelisma
16-08-2003, 20:11
Weet iemand eigenlijk hoe het met die demonstratie is gegaan? Of is ie nog bezig?
simpele_dame
16-08-2003, 20:23
Origineel gepost door babyvanbelisma
Weet iemand eigenlijk hoe het met die demonstratie is gegaan? Of is ie nog bezig?
Cutey heeft er een verslag over geschreven.:)
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=128006er
KING_ZITA
17-08-2003, 00:13
Dat klopt wel ergens, de joden stellen zich aan..net als de Marokkanen deze middag..zijn ze elkaar waard. :D
Net zoals jij een kogel in je kop waard bent pista... Hoe eerder hoe beter. Ik hoop dat je neergeknald wordt door een agent... Omdat hij zich bedreigd voelde door je onooglijk uiterlijk en gore adem...
KING_ZITA
17-08-2003, 00:22
Spijtig voor jou, ik zal niet zo dom zijn als dris om met een mes te staan zwaaien. Eigen schuld..dikke bult. :D
Bewijs maar weer eens hoe dom je bent... Wie had het over een mes? Het waren je uiterlijk en adem waaruit de dreiging bestaat.
F.uckhead!
Origineel gepost door lady_nl
groetjes,
nadia
Weet jij het ?
:D
KING_ZITA
17-08-2003, 00:27
Ik had het over de realiteit lijkenpikker..jij over je stoutste dromen.
Nazi.. :D
Je had het nergens over.. En je bewijst dat je niet genoeg hersens hebt om een gesprek te volgen.... Goh, eerder in deze draad kwam jouw vermogen inhoudelijk te reageren al eens ter sprake..
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=2384436#post2384436
Dag necromaniak :zwaai:
Omdat het een Marokkaan is...die zwaaien meestal met messen. :D
.............Pista,....
je bent gewaarschuwd,........ :D
Ik zou die kippen van je maar voorlopig bij je in bed laten slapen,.........
lekker warm.... :D
:zwaai:
KING_ZITA
17-08-2003, 00:31
Origineel gepost door grendel
.............Pista,....
je bent gewaarschuwd,........ :D
Ik zou die kippen van je maar voorlopig bij je in bed laten slapen,.........
lekker warm.... :D
:zwaai:
Ik denk dat vikker het als necromaniak wel waardeerd als iemand zijn kippen eerst afslacht voor hij zich seksueel aan ze vergrijpt...
Maar goed... Hij neemt ze dan inderdaad mee naar bed... :rolleyes:
KING_ZITA
17-08-2003, 00:37
Liever 100 kippen in men bed dan 1 teen van deze nazi. :D
Liever honderd nazi's aan mijn teen, dan 1 moedern.eukende necromaniak...
KING_ZITA
17-08-2003, 00:42
Tja nazi..soort zoekt soort....wel opletten als jullie samen de rechter arm strekken. :D
Hoeft niet... Ik groet nooit terug... :rolleyes:
..............jongens, jongens, toch......... :D
....................
:D
http://imagecache2.allposters.com/images/FRL/E74008.jpg
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.