Bekijk volle/desktop versie : Wie wil of kan mij helpen met een Marokkaanse Weddingplanner!!



20-01-2007, 11:58
Op ander forums heb ik ook al een soort gelijke bericht geplaatst maar dit is zo belangrijk voor me omdat ik in september 2007 ga trouwen.

Omdat wij elkaars Ja woord gegeven hebben om te gaan trouwen hebben wij samen besloten om gebruik te gaan maken van een weddingplanner voor ons huwelijk.

Omdat ik al op verschillen websites ben geweest voor informatie over het aanbod weddingplanners voor marokkaanse bruiloften in Nederland moet ik eerlijk zeggen dat er niet veel te vinden is. Het lijkt wel alsof al die catering services, negaffa's etc naast hun professionele taak ook nog halve taken kunnen leveren om bijvoorbeeld je bruiloft compleet te maken.

Ik begrijp hun idee erachter enzo maar ik toch opzoek naar een proffesional in het organiseren van marokkaanse bruiloften. Nou ben ik op de website http://www.marokkaanse-bruiloften.com terecht gekomen en het klinkt allemaal heel proffesioneel wat ze voor je kunnen doen maar het is me nog allemaal ondoorzichtig ook qua prijzen. Voor dat ik ze zelf ga contacteren zou ik graag de meningen of ervaringen van anderen willen hebben over deze marokkaanse weddingplanner.


Mocht men ook nog andere marokkaanse weddingplanners kennen dan hoor ik dit graag. Wij will namelijk in april beginnen om een weddingplanner te gebruiken om onze bruiloft succesvol te laten slagen.

Ik bedank al vast iedereen die op mijn verzoek reageerd of ideeen met me deelt.

Groetjes,

Karima

20-01-2007, 12:12


Het ziet er veel belovend uit ik zou gewoon contact opnemen en even informeren. Want zelf wil ik dan een vrouwelijke dj en fotograaf. Het is makkelijk dan hoef je niks te regelen. En je bezorgt de fam. niet zo veel werk. wil je me de prijs laten weten. Groetjes

20-01-2007, 12:15
Jaaaaa ken er 1..!!!


Zei is supprrrrrrrr...

Naima de weddingplanner

20-01-2007, 12:28

Citaat door bent1981:
HOi NOurelhain en aan welke bedrag moet je denken voor ongeveer 300 gasten.

Groetjes Samira



Ik zou het niet weten lieverd.. MAAr wat ik wel weet is dat ze spotgekoedkoop is .. En goed natuurlijk w8 ff .. ik ga haar nr opzoeken plaatst die zo ..

20-01-2007, 12:29


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1268601

Nog beter hier heb je haar topic geopend hier

20-01-2007, 14:33
www.
partyservice-mabrouk
.nl

20-01-2007, 14:43
wie heeft er ervanring met partyservice mabrouk

20-01-2007, 15:07

Citaat door bent1981:
wie heeft er ervanring met partyservice mabrouk



een vriendin was met hun bezig ze is tot nu toe tevreden. het feest is alleen nog niet geweest dat moet nog komen.

20-01-2007, 15:26

Citaat door bent1981:
wie heeft er ervanring met partyservice mabrouk




ervanring?

20-01-2007, 15:33

Citaat door mohammmeddd:
ervanring?



24-03-2009, 12:28
Geachte,
Salaam,

Harosa is een Marokkaanse Weddingplanner die gehele bruiloften en evenementen organiseert. De organisatie van een feest is namelijk op zich geen pretje, want het vraagt veel tijd, moeite en denkwerk. Er kan veel mislopen, met alle gevolgen van dien. Wat er precies fout kan gaan, laat ik aan ieders verbeelding over, maar wat een droomhuwelijk moest worden, kan vaak een nachtmerrie zijn.

Het voorkomen van die nachtmerrie en het creëren van een unieke dag is de bestaansreden van Harosa. Alles wordt op voorhand tot in detail besproken zodat het feest aan alle wensen en verwachtingen voldoet.

Bovendien kent Harosa de behoeften van de Marokkaanse gemeenschap. Wij zijn Belgen met Marokkaanse roots en in dat opzicht verenigt Harosa dus het beste van twee werelden: het sprookjesachtige van Marokko, de nauwkeurigheid van België, de charme van Marokko, de zekerheid van België...


DAAROM NODIGT HAROSA U UIT IN HUN PENTHOUSE OP DE KEYSERLEI 11, TE ANTWERPEN OP 28 MAART '09 VANAF 20U
EEN DROOM VOOR UW HUWELIJKSNACHT, EEN GEHEEL APPARTEMENT OP DE BOVENSTE VERDIEPING VAN EEN GEBOUW, MET EEN PRACHTIG UITZICHT.
MET DRANKJES EN HAPJES, MUZIEK EN DE AANWEZIGHEID VAN ONZE BESTE DAKKA MARRAKCHIA.
U PROEFT HET ETEN DAT WIJ SERVEREN OP BRUILOFTEN, U BEWONDERT DE DECORATIE DIE WIJ GEBRUIKEN OP BRUILOFTEN EN U WORDT BEDIEND DOOR ONZE SERVEERSTERS.

Gelieve uw aanwezigheid en aantal personen te bevestigen. (INKOM GRATIS)

Met vriendelijke groeten,

Harosa - Marokkaanse Weddingplanner en Events
http://www.harosa.be - info@harosa.be
Kroonstraat 178 - 2140 Borgerhout
Jamel El Makhi - Tel: +32(0)487 630 622
Samira Moussaoui - Tel: +32(0)486 242 933