Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : inburgering

misbaksel
20-01-2007, 11:14

wie heeft ervaring met haar of zijn partner naar nederland te halen? ik heb een paar vragen in de hoop dat iemand ze beantwoorden kan -de belgië route wil ik niet en vraag me nu af of ik eerst een advies tot mvv zal aanvragen of direkt het mvv na de inburgeringscursus. - is de 120% van je bruto loon dat verdient moet worden, ook zo wanneer je getrouwd bent>? - heb je ook een tweede cursus nodig of is die raadzaam naast je normale inburgerings cursus? - bij geen huwelijk, is het mogelijk dat je "partner" een nederlandse verzekering afsluit? - er dient een kopie van je gehele paspoort opgestuurd te worden, gaat dat over alle bladzijden (ook je lege bladzijden van de visa)? - hoe lang duurt het voordat je partner naar nederland komen kan? - is het raadzaam een advocaat in de arm te nemen voor eventuele brieven of formulieren in te vullen of andere zaken>?

1001_nacht
20-01-2007, 12:12
wie heeft ervaring met haar of zijn partner naar nederland te halen? ik heb een paar vragen in de hoop dat iemand ze beantwoorden kan -de belgië route wil ik niet en vraag me nu af of ik eerst een advies tot mvv zal aanvragen of direkt het mvv na de inburgeringscursus. - is de 120% van je bruto loon dat verdient moet worden, ook zo wanneer je getrouwd bent>? - heb je ook een tweede cursus nodig of is die raadzaam naast je normale inburgerings cursus? - bij geen huwelijk, is het mogelijk dat je "partner" een nederlandse verzekering afsluit? - er dient een kopie van je gehele paspoort opgestuurd te worden, gaat dat over alle bladzijden (ook je lege bladzijden van de visa)? - hoe lang duurt het voordat je partner naar nederland komen kan? - is het raadzaam een advocaat in de arm te nemen voor eventuele brieven of formulieren in te vullen of andere zaken>? Wat betreft de 1 na laatste vraag. Wanneer jouw partner de toets in land van herkomst haalt, zij 21 jaar oud is en jij ong € 1400,- of iets meer per maand verdient dan hoeft het niet zolang te duren. Anders heb je nog een lange weg te gaan en het wordt alleen maar moeilijker.

Jasmina
20-01-2007, 14:12
wie heeft ervaring met haar of zijn partner naar nederland te halen? ik heb een paar vragen in de hoop dat iemand ze beantwoorden kan -de belgië route wil ik niet en vraag me nu af of ik eerst een advies tot mvv zal aanvragen of direkt het mvv na de inburgeringscursus. - is de 120% van je bruto loon dat verdient moet worden, ook zo wanneer je getrouwd bent>? - heb je ook een tweede cursus nodig of is die raadzaam naast je normale inburgerings cursus? - bij geen huwelijk, is het mogelijk dat je "partner" een nederlandse verzekering afsluit? - er dient een kopie van je gehele paspoort opgestuurd te worden, gaat dat over alle bladzijden (ook je lege bladzijden van de visa)? - hoe lang duurt het voordat je partner naar nederland komen kan? - is het raadzaam een advocaat in de arm te nemen voor eventuele brieven of formulieren in te vullen of andere zaken>? Ik weet allen de dikgedruke vragen. De 1ste is ja, je kan diegene met jou mee laten verzekeren, je kan hierover inlichtingen inwinnen bij jou verzekering. Het is zelfs verplicht om je partner te laten verzekeren, dus vergeet dit niet. De 2de vraag is ook ja, je moet ALLE bladzijden kopieren, ook al staat er niks op die bladzijde. jasmina :zwaai:

misbaksel
20-01-2007, 21:20
dank jullie wel dames, ghair insha allah