Bekijk volle/desktop versie : Dit is ongelofelijk!!!



10-07-2002, 07:58
Eén asielzoeker tegelijk." Dat is de boodschap op een bordje op de deur van de slijterij in het Veluwse dorp Wapenveld. De plaatselijke elektroverkoper had eenzelfde boodschap op zijn raam geplakt, maar ook weer verwijderd omdat hij eerst wil weten of het wel mag.

In Wapenveld is het aantal diefstallen gestegen sinds er begin dit jaar een asielzoekerscentrum kwam. "Als er twee winkeldiefstallen per jaar plaatsvinden in plaats van één, kun je spreken van een stijging", zegt een politiewoordvoerder.

Het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers onderzoekt of het ophangen van de bordjes strafbaar is. Woensdag overlegt het orgaan met de politie, die zich weer met justitie op eventuele maatregelen beraadt.

Eigenaar Steenbergen van de elektrozaak is zaterdag in zijn winkel bestolen. "Ik zoek naar een definitieve manier om diefstal te voorkomen", zegt hij. " Ik wil geen drie jongens die buitenlands speken in mijn winkel hebben rondlummelen met een tas of jas onder de arm. Groepen die hier rondlummelen, asielzoekers of niet, zal ik de winkel uitzetten."

10-07-2002, 08:00



10-07-2002, 08:09
Wow.... wat ben jij vroeg actief hee.... en dan al zo serieus ook...

maar wel terecht he...

Ik denk dat die boeren daar, iets te veel BSE hebben binnen gekregen... en nu kunnen ze niet meer zo helder denken....

In mijn ogen puur discriminatie... boycotten die winkel... met z´n allen...

Ga jij effe lekker werken nu dan... dan ga ik maar effe wat slapen, want ik kom uit de nachtdienst...

C U laterzzzzzz, XXX, ciaoooo


Alexei

10-07-2002, 08:27

Citaat:
Origineel gepost door Harlem69
Wow.... wat ben jij vroeg actief hee.... en dan al zo serieus ook...

maar wel terecht he...

Ik denk dat die boeren daar, iets te veel BSE hebben binnen gekregen... en nu kunnen ze niet meer zo helder denken....

In mijn ogen puur discriminatie... boycotten die winkel... met z´n allen...

Ga jij effe lekker werken nu dan... dan ga ik maar effe wat slapen, want ik kom uit de nachtdienst...

C U laterzzzzzz, XXX, ciaoooo


Alexei
welterusten

Tja, ik zag het vanmorgen op het nieuws- en ik vid het ongelofelijk.

hjet doet me denken aan zuid-afrika ten tijde van de apartheid. Toen stonder er ook bordjes met racsitische teksten overal daar...

10-07-2002, 09:38


Ja die bordjes ken ik nog.... van de media dan... niet uit ervaring...

Ik vraag me af hoe ze daar dan kopietjes konden maken...... zwart én wit...

kwam nog effe iemand tegen op MSN.... kon het niet laten... moest effe gedag zeggen... maar ga nu wel zo m´n bedje in.. afgelopen weekend ook al ruim 40 uur achter elkaar wakker geweest... en voornamelijk hier doorgebracht.... niet goed... wél heel erg toppie....

Niet te hard werken he... anders wordt je baas boos... en geloof me... dat is niet leuk... heb ik pas nog ondervonden...

Ciaooo, XXX, C U laterzzzzzzzz





Alexei

10-07-2002, 09:43
ik zei toch pas op voor je basie...... foei dame...

nou... doe dan maar effe gelijk thee-pauze...... of koffie........

voor mij 3 klontjes s.v.p......... thee of koffie... maakt me niet uit...

koekje erbij....??

Ciaoooooo, tot de lunch maar weer dan....... XXX, Alexei


10-07-2002, 09:58
HUP-- naar bed jij

Dit soort borden inderdaad:


10-07-2002, 14:37
mmmm, ik heb mijn spullen al gepakt. Morgen emigreer ik!

Schaam me om Nederlandse te zijn

08-10-2015, 11:30
Kijk wat ik gevonden heb?

2002

08-10-2015, 11:33
Zo ik dacht dat het recent nieuws was vanwege de asielzoekers totdat ik zag wanneer het gepost werd.