Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaaanse restuarant met buikdans

Enna Manar
19-01-2007, 22:46

hallo Allemaal.. Kent er iemand een marokkaanse restuarant in amsterdam die arabisch is ingericht en met een buikdanseres?? Gr.

zit0ena_1
20-01-2007, 00:49
nee ik ken er wel een in scheveningen aan de boulevard. Topkapi kijk op http://www.topkapi-scheveningen.nl/ Savonds in het weekend komen er buikdanseressen en arabische muziek geloof ik. Met hapjes en sisha enzo Restaurant Topkapi Sense Topkapi heet tevens Sense Restaurant omdat alle zintuigen van de gasten worden geprikkeld. Want na het diner is Topkapi ook een bijzondere locatie. Live muziek, bijzondere optredens, snoepen van bijzondere hartigheden, maar ook zoetigheden of roken van een waterpijp: een aantal manieren om een avondje uit in Scheveningen nu eens écht bijzonder te maken!

samibella
08-02-2007, 15:22
amsterdam oost heb je er ook 1.sorry weet al1 niet meer hoe het heet.

R_berkaniia
08-02-2007, 19:05
Hahahahahahahaha. Neej sorry kan u niet helpen.:o

OemHoudaifha
08-02-2007, 20:09

En nog meer haram. Hadaki llaah

Mamoesh
08-02-2007, 23:53
In Bruxelles is er ook één: Kasba (ben even het adres kwijt, maar het is in de buurt van de Belgische PC Hooftstraat zeg maar.. Heerlijk eten én ambiance, echt een aanrader! In A'dam heb je ook nog het restaurantje/lounge Nomads, maar of ze daar entertaiment van buikdanseressen hebben...?

bellydancer1974
09-02-2007, 06:18
nee ik ken er wel een in scheveningen aan de boulevard. Topkapi kijk op http://www.topkapi-scheveningen.nl/ Savonds in het weekend komen er buikdanseressen en arabische muziek geloof ik. Met hapjes en sisha enzo Restaurant Topkapi Sense Topkapi heet tevens Sense Restaurant omdat alle zintuigen van de gasten worden geprikkeld. Want na het diner is Topkapi ook een bijzondere locatie. Live muziek, bijzondere optredens, snoepen van bijzondere hartigheden, maar ook zoetigheden of roken van een waterpijp: een aantal manieren om een avondje uit in Scheveningen nu eens écht bijzonder te maken! soow 3la reclame !!!!!!!!!! hihihi

tangawia82
09-02-2007, 11:11
er schijnt eentje in osdorp te zijn... ik zou even gaan googleen kan je het vast wel vinden...

zit0ena_1
10-02-2007, 20:29
soow 3la reclame !!!!!!!!!! hihihi hahah jah tog schat :D

XCHICAX
10-02-2007, 20:39
er is wel een Bab marekkech in Amsterdam- centrum vlakbij nieuwezijds voorburgwal de tram rijdt er langs. Maar ik weet niet of er daar buikdanseressen zijn, volgens mij moet je die vragen als je die wilt.

lipglossy
11-02-2007, 11:51
er is wel een Bab marekkech in Amsterdam- centrum vlakbij nieuwezijds voorburgwal de tram rijdt er langs. Maar ik weet niet of er daar buikdanseressen zijn, volgens mij moet je die vragen als je die wilt. ja maar et eten daar is niet te Vreten..!!! bab marrekech staat echt op mijn Blacklist..!!! en hun hebben geen danseressen

Chance
11-02-2007, 12:49
ja maar et eten daar is niet te Vreten..!!! bab marrekech staat echt op mijn Blacklist..!!! en hun hebben geen danseressen Idd. Het is er ook smerig.

XCHICAX
11-02-2007, 14:34
ja maar et eten daar is niet te Vreten..!!! bab marrekech staat echt op mijn Blacklist..!!! en hun hebben geen danseressen Ik heb er ook negatieve verhalen over gehoord, dat er daar vervelende mensen komen enzo. Maar ook positieve gezellig enzo. Ik heb daar nooit echt uit gebreid gegeten. Maar wat ik toen destijds proefde was wel lekker.