Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er een leuk idee

blauwtje2
16-08-2003, 13:33

Hallo mensen mijn kleine wordt bijna vier jaar,hij zit op de peuterspeelzaal, en gaat zijn verjaardag vieren. Dus hij gaat wat uitdelen aan zijn klas. nou is mijn vraag , wie heeft er een idee hoe ik dat kan doen, voor hem. want een zakje met snoep of chips uitdelen dat doet bijna iedereen, dus ik wil wat anders. wie o wie heeft er een leuk idee, vertel het me A.U.B

Lady_moi
16-08-2003, 13:43
een mooie grote taart maken zodat heel de klas ervan kan eten :D

blauwtje2
17-08-2003, 13:15
ja dat is ook een leuk idee

loeloesch
17-08-2003, 13:22
Mijn zus had aan sate stokjes spek en allerlei snoepjes gedaan, en vervolgens, een piepschuim, twee lagen, die bovenop wat kleiner dan de onderste, en vervolgens foliepapier om gewikkeld, vervolgens de stae stokjes erin steken, zodat het een taart lijkt met allerlei snpegoed erop! Lijkt heel ingewikkeld, is het helemaal niet! ;) Is je het een leuk idee vind, maar niet precies weet hoe, stuur dan een pmmtje dan leg ik je het beter uit! ;) :zwaai:

emsoem
17-08-2003, 13:46

:) geef gewoon NIKS ou saffie:) verjaardag vieren :S waar is dat nou goed voor?:S mbroek ou saffie =emsoem=

yasminne
17-08-2003, 14:41
Lekker een cake bakken en het uitdelen aan de andere leerlingen.

Lady_moi
17-08-2003, 14:43
Origineel gepost door loeloesch Mijn zus had aan sate stokjes spek en allerlei snoepjes gedaan, en vervolgens, een piepschuim, twee lagen, die bovenop wat kleiner dan de onderste, en vervolgens foliepapier om gewikkeld, vervolgens de stae stokjes erin steken, zodat het een taart lijkt met allerlei snpegoed erop! Lijkt heel ingewikkeld, is het helemaal niet! ;) Is je het een leuk idee vind, maar niet precies weet hoe, stuur dan een pmmtje dan leg ik je het beter uit! ;) :zwaai: ik ken da das zolijk zema brochette das ook wijs

blauwtje2
17-08-2003, 14:47
:haha: ja die idee van die stokjes spreekt mij wel aan,dat hou ik even in mijn gedachten:zwaai: allemaal bedankt:goed zo:

loeloesch
17-08-2003, 14:52
Origineel gepost door emsoem :) geef gewoon NIKS ou saffie:) verjaardag vieren :S waar is dat nou goed voor?:S mbroek ou saffie =emsoem= Alleen een man kan zo een opmerking maken! Ach die mannen toch ook ! :ego: