Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Crazy

Pagina's : [1] 2 3

LELIJKERD
10-07-2002, 00:28

CRAZY HEEFT AL OVER DE 2000 BERICHTEN GEPLAATS. NOU JULLIE WILLEN NIET WETEN HOEVEEL PM ZE MIJ HEEFT GESTUURD, DUBBELE ERVAN. :D CRAZY I LOVE YA TOO, STOP NOU MAAR MET MAILEN.

Dida
10-07-2002, 00:29
hahha :melig: turk augurkk..ga door !! Ciao Baby ;)

LELIJKERD
10-07-2002, 00:31
MENSEN MOET IK EEN PAAR BERICHTJES HIER ZETTEN VAN WAT ZE MIJ HEEFT GESTUURD? JULLIE GAAN ECHT LACHEN KAPOT LACHEN MAN FDIEHA ECHT !! :D :D :D

Dida
10-07-2002, 00:33
hahah plaats maar.. maar verzin wel een paar LEUKE zoals ik al zei.. want ik wil ook wel lachen ..:melig: Ciao BAby ;)

LELIJKERD
10-07-2002, 00:39

original posted bij Crazy Baby lelijkerd waarom noem je jezelf zo? ik geloof niet dat je zo lelijk bent, je bent zeker knap. hey ik heb gehoord er draait een hele leuke film in de bioscoop ICE AGE wil je met me meegaan? lijkt me heel gezellig met jou KNAPPERD hihihii. stuur je me een berichtje terug? doeiiiiiii , groetjes en kusjes en heel veel liefs van crazy baby Ciao Baby

Dida
10-07-2002, 00:42
Origineel gepost door LELIJKERD original posted bij Crazy Baby lelijkerd waarom noem je jezelf zo? ik geloof niet dat je zo lelijk bent, je bent zeker knap. hey ik heb gehoord er draait een hele leuke film in de bioscoop ICE AGE wil je met me meegaan? lijkt me heel gezellig met jou KNAPPERD hihihii. stuur je me een berichtje terug? doeiiiiiii , groetjes en kusjes en heel veel liefs van crazy baby Ciao Baby nou zal ik is een paar dingen uit de tekst eruit halen wat eruit blijkt dat ik het niet GESCHREVEN HEB !!!! ten eerste ik hou van LELIJKE MENSEN. ik heb nooit geld voor DE BIOS dus ik durf een jongen echt niet te vragen naar de bios terwijl ik geen GELD HEB :o EN als ik LACH dan lach ik altijd zo HAHAHAHHA en niet hihihi..HIHIH is voor KLEINE LIEVE MEISJES MET EEN LOLLY IN HUN HANDEN !! ik geef nooit KUSJES en GROETJES..en ook nooit LIEFS ! En IK DOE ALTIJD CIAO BABY met een KNIPOOG dus: CIAO BABY ;) hahah..doe beter je best met het verzinnen :melig: Ciao Baby ;)

Fatomaat
10-07-2002, 00:46
Okee het spijt me en geef het toe ik was het :D

LELIJKERD
10-07-2002, 00:47
ik ga hier niet op in, want je zit weer in de ontkenningsfase MENSEN MORGEN KOM IK WEER MET ANDERE BERICHTJES DIE CRAZY MIJ STUURDE. DAT WORDT LACHEN :D

LELIJKERD
10-07-2002, 00:48
Origineel gepost door Fatomaat Okee het spijt me en geef het toe ik was het :D FATOMAAT nee met jou ben ik naar de bios gegaan en toen ik jou vroeg of je CRAZY kent zei je NO WAYYYYYYY weg met haar. :D ik ben PLEITOS

Dida
10-07-2002, 00:51
Origineel gepost door LELIJKERD ik ga hier niet op in, want je zit weer in de ontkenningsfase MENSEN MORGEN KOM IK WEER MET ANDERE BERICHTJES DIE CRAZY MIJ STUURDE. DAT WORDT LACHEN :D ja doe dat maar.. ik ga slapen..!! duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ! LELIJKERD hoop dat je in me dromen voorkomt.. dan kan ik hard van je weg rennen..:melig: Ciao Baby ;)

Fatomaat
10-07-2002, 00:59
Nou dan hebben we vast iets heel anders gedaan dan film kijken want ik kan me van die film nix meer herinneren. Gelukkig maar dat het donker was anders zouden we van elkaar schrikken :D

soussiasaida
10-07-2002, 11:25
Waar gaat dit over?????????? pleaseeeeeeeee hey!

hilwa
10-07-2002, 11:47
ik wacht met smart op de rest van de berichtjes, dus kom maar op!!!

tha_lady
10-07-2002, 11:51
Origineel gepost door Crazy_Baby hahha :melig: turk augurkk..ga door !! Ciao Baby ;) wat wij hebben gedaan is veel leuker he laterZ :blauwkus:

soussiasaida
10-07-2002, 12:34

vertel vertel........

Pagina's : [1] 2 3