Bekijk originele versie : Gezocht kapster/kapsalon voor bekeerde nederlandse moslima
daphnutjuh
19-01-2007, 18:49
Ik ben op zoek naar een kapster of kapsalon om mijn haren te laten knippen het is zo lang geworden en de knopen zijn soms niet meer uit te kammen, wil gewoon een nieuw model erin laten knippen maar omdat ik een khimaar draag weet ik niet waar ik dat moet laten doen..
ik hoop op reacties.. moet wel in amsterdam zijn.. het liefst een kapsalon
salaam aleikom wmwb
Iman
salam er is een kapster Sihem die komt bij je thuis. Ik weet alleen haar nummer niet maar misschien iemand anders.
wipneusje
23-01-2007, 20:45
Ik ben op zoek naar een kapster of kapsalon om mijn haren te laten knippen het is zo lang geworden en de knopen zijn soms niet meer uit te kammen, wil gewoon een nieuw model erin laten knippen maar omdat ik een khimaar draag weet ik niet waar ik dat moet laten doen..
salaam aleikom wmwb
Iman
maar wat heeft het zoeken naar een kapsalon te maken met dat je een bekeerde moslima bent?
Je zoekt dus gewoon een kapsalon waar vrouwen met hoofddoek ook geknipt kunnen worden zodat niemand ze ziet..die bestaan er genoeg volgens mij in verschillende steden...ook kun je een kapster aan huis nemen..is nog makkelijker
Samiralover15
23-01-2007, 20:50
salaam aleikom wmwb
Iman
Ik ken een marokaanse kapsalon Malika,
als je wil doet ze de gordijnen gewoon dicht..
En niemand kan je zien dan..
Of je kan bij slotermeer kapsalon Campagnon bij Fatima..
Veel suc6..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.