Bekijk originele versie : mensen help me ik heb last van mn ogen
Nourdin22
16-08-2003, 12:05
ik heb last van mn ogen ze worden rood en dan heb ik hele dag last van
soms vrage mense mij heb je geblowt ofso :maf:
ik weet ni wat ik er tege moet doen volgens mij komt het door die pc :confused:
kickgirl
16-08-2003, 12:07
iets meer slapen in plaats van uren achter de pc te zitten. Gun je ogen wat rust!! DUS niet van de pc weer naar de tv!!
Lady_moi
16-08-2003, 12:09
ikken ook ene meiske die da heeft haar ogen worden dan zo ineens rood en beginnen echt te tranen ma bij haar isda hooikoorts
Nourdin22
16-08-2003, 12:14
Origineel gepost door kickgirl
iets meer slapen in plaats van uren achter de pc te zitten. Gun je ogen wat rust!! DUS niet van de pc weer naar de tv!!
ik heb denk ik deze maand bij elkaar maar 2 uur tv gekeken does daar ligt het ni aan en ik slaao goed hoor meestal 6 tot 7 uur
maar walu doc had n keer medicijn gegeve maar hielp ni en ik moest zelf betalen ik ga hem n keer egt wat aan doen wallah hij iz gierig met zn medicijnen hij geeft bijna nooit recept die klootzak :kwaad:
Nourdin22
16-08-2003, 12:15
Origineel gepost door Lady_moi
ikken ook ene meiske die da heeft haar ogen worden dan zo ineens rood en beginnen echt te tranen ma bij haar isda hooikoorts
neej ik heb geen hoooi koorts
ik weet ni hoe je weet of je hooi koorts hebt :confused:
Lady_moi
16-08-2003, 12:17
hoe da ge da weet? :confused:
tranende ogen en als ze rood worden dan lijk da alsof ge stoned zijt :stoned:
en als ik me nie vergis niezen? ma da ben ik nie zekers :)
Heb je last van rode ogen ,jeukende ogen en neus moet je veel niezen??? Zo ja dan heb je waarschijnlijk hooikoorts!!!
Zo niet dan heb je een ontsteking!!!
;)
Lady_moi
16-08-2003, 12:22
nie aan wrijven das nie goe :jammer:
als ze tranen isda goe :maf:
Nourdin22
16-08-2003, 12:25
Origineel gepost door farah77
Heb je last van rode ogen ,jeukende ogen en neus moet je veel niezen??? Zo ja dan heb je waarschijnlijk hooikoorts!!!
Zo niet dan heb je een ontsteking!!!
;)
ik moet soms niezen maar ni om de uur maar ik denk iz gewoon onsteking eve langs de doc gaan deze week deze keer ga ik van hem medicijn krijge anders blijf ik praktijk kamer van hem
Als je moet niezen kan t ook een allergie zijn bijv : voor stof (huismijt)
en anders is t denk toch hooikoorts.............Maar aaangezien ik geen doc ben kan je beter ff laten checken!!!
suc 6!!!.............En doe t rustig aan met je doc;)
Nourdin22
16-08-2003, 12:43
Origineel gepost door farah77
Als je moet niezen kan t ook een allergie zijn bijv : voor stof (huismijt)
en anders is t denk toch hooikoorts.............Maar aaangezien ik geen doc ben kan je beter ff laten checken!!!
suc 6!!!.............En doe t rustig aan met je doc;)
thnx voor je raad :zwaai: betreft de dokter in kwestie ik we regelen wel wat :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.