Bekijk originele versie : ik heb jullie hulp echt nodig
divalatifa
16-08-2003, 11:18
salam allemaal,
Ik heb dringend jullie hulp nodig :(....
Mijn zus gaat over 3 weken trouwen en het wil allemaal niet zo vlotten. Wij denken dat dit te maken heeft met de vakantie, niemand is te bereiken en niemand is thuis!! Aangezien we steeds minder tijd hebben om dingen te regelen hebben we een probleem...
maar het ergste komt nog...
De ***** die mijn zus heeft/had schijnt nu in het ziekenhuis te liggen en komt er pas over een maand uit....dus heeft ze met spoed een nieuwe ***** nodig!!!! :verdomme: nu moeten we dus heel snel nummers hebben en rondbellen en dan maar hopen dat er ergens een plekje vrij is op 6 september.... :(
Het liefst in den haag...is er iemand die nummers heeft van *****'s uit den haag en omgeving?? En dan speciaal het nummer van Naima???
Alsjeblieft, we hebben jullie hulp echt nodig want we zijn ten einde raad :tranen:
Alvast bedankt
divalatifa
16-08-2003, 11:20
ik weet niet waarom die sterretjes daar staan maar daar hoort NEGAFFA te staan!!
appelsap
16-08-2003, 11:22
:D gewoon beter integreren en in de kerk trouwen basta :D
divalatifa
16-08-2003, 11:22
you're not helping....
appelsap
16-08-2003, 11:24
Origineel gepost door divalatifa
you're not helping....
the force isnt whit me it was taken from me :( ..
:D i will help you another day
kijk eens op yasmina.nl daar staan een paar goeie bij. maar jah sterkte
alhoceima_boy15
18-08-2003, 06:53
KAN JE NIE HELPEN
VEEL STERKTE
2Smart4u
18-08-2003, 13:06
ken er veeeel....maar wel uit Amsterdam....dus weenie of je wat aan me hebt :(
veel suc6..
hahahaahhaha sorry maar ik was wel even geschrokken van die sterretjes ik begreep het niet goed haha ik dacht dat ze een andere verloofde of zo nodig had
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.