Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : miltvuur

Pagina's : [1] 2

LZN
16-08-2003, 08:49

http://www.ptb.be/international/article.phtml?section=A2AAABCC&object_id=9272.

Rajaa
16-08-2003, 11:53
Interessant bro!

KING_ZITA
16-08-2003, 15:57
Origineel gepost door vikker Ok..volgende..zullen we dan nu maar een topic starten over de satanische Afghanen die opium kweken..niet voor medicinale doeleinden..maar om voor veel geld te verkopen om verslaafden nog verder te verslaven om met dat geld op zijn beurt dan weer wapens te kopen om hun stammenoorlogen te kunnen uitvechten.. :rolleyes: Een topic over die westerse VN landen die deze wapens verkopen en de uitwisseling van morfine gedogen... Om maar die stammenoorlogen te stimuleren en een maatschappelijk-economisch onevenwicht in stand te houden.

KING_ZITA
16-08-2003, 20:13
Origineel gepost door vikker Zonder gekheid...ik heb het niet eens serieus gelezen Kijk, dat geeft een indicatie van hoe voortreffelijk jij je voorbereid op een inhoudelijke reactie... :boer:

KING_ZITA
17-08-2003, 00:24

Origineel gepost door vikker Hehe..draait dat mormel weer rond mij...ben jij verslaafd aan mij lijkenpikker. :confused: Ik kan je niet luchten of zien.... Spreek je dan van een verslaving? Wat dat betreft heb jij mij een wijle geleden beloofd me voorgoed te negeren... Ik zou je nu kunnen vragen of je verslaafd aan me bent.... Maar ik weet dat ik nog niet dood ben.... :rolleyes:

KING_ZITA
17-08-2003, 00:34
Origineel gepost door vikker Volgens mij had jij een tijd geleden beloofd te verdwijnen van dit forum..op een zeer theatrale wijze nam onze lijkenpikker afscheid van dit forum...en niemand die stond te huilen of te roepen..."Neen zita blijf, wij kunnen je niet missen" en zita droop af met de staart tussen de benen. Maar zita wil toch nog iets betekenen, dus kwam the ruler terug met opgeheven hoofd en de o zo bekende bescheidenheid om ons te vertellen hoe fantastisch zita wel is....alweer...de sukkelaar. ;) Dat heeft necromaniak vikker mis... Waarschijnlijk omdat hij niet de moeite kan nemen een bericht fatsoenlijk te lezen. Zita vertrok omdat hij loyaliteit betoog aan Saima... Het is ons inmiddels opgevallen dat Saima er weer is.. Er waren overigens meerdere mensen die me graag terug wilden hebben... Ze hebben me dikwijls gemaild. Tranen zijn er waarschijnlijk inderdaad niet aan te pas gekomen. Ook werd zita welkom terug geheten door verschillende forumleden die hem erg gemist hadden.

KING_ZITA
17-08-2003, 00:40
Origineel gepost door vikker Het is ons ondertussen opgevallen dat saima ondertussen weer geband werd..maar goed....zulk uitschot, een kennis van jou. De rest was touché... ;) dom dat je er op reageert. :D Ik probeerde vriendelijk tot je lage niveau af te dalen om je iets aan je verstand te brengen waarover je nu al weken blijft emmeren.... Je liet me geen keus zoals je me verveelde met je bot stel hersens... Verdorie, het is ook nooit goed.

KING_ZITA
17-08-2003, 09:50
Origineel gepost door vikker Ik dacht het wel..Zita rules is zo oud als de straat. :D Enkel dit is nieuw...sander verandert wel eens graag. SOMEWHERE ADMIRING MYSELF FOR HOW GREAT AND SUPERIOR I AM :lol: Als je die smilies achterwege zou laten zou je niet zo'n pleefiguur slaan. Heel de geschiedenis is oud nieuws. Is het je hoe dan ook wel opgevallen dat ik niet deze topic geplaatst heb en ook niet over het onderwerp ervan sprak? Bovendien ben jij hier het meest bejaard, opa. Arme vikker.... Je reactie slaat helemaal nergens op. Helemaal als jij bedenkt dat het belachelijk is om te herhalen dat het hier over oud nieuws gaat (so what), en dat je uitgebreid de moeite hebt genomen hier mee te kletsen over dat nieuws... F.uckhead. You're a moron... No other way around it.

Pagina's : [1] 2