Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kom maar op met jullie ideeën

Pagina's : [1] 2

Jasmin2005
19-01-2007, 10:45

Salaam Ogti’s, Ik zou graag mijn mannetje willen verassen en morgen een gezellige dagje van maken. Dus echt de hele dag tot s ávonds laat. Hebben jullie enige idee wat ik zou kunnen doen of regelen???? Kom maar op met jullie ideeën ogti’s…..:goedzo: Groetjes jullie zuster fie dien :kus: PS: als je een idee hebt, laat de tel of adres evetueel achter. Dikke kus;)

Rayhana23
19-01-2007, 10:49
Samen naar de zee gaan, lekker wandelen aan het strand/duinen, een etentje, om 16h of ietske later een lekker koffie/choco met een pannenkoek/wafel erbij. In de avond naar de cinema. En daarna zie je wat verder wilt doen

7alawa
19-01-2007, 11:29
De hele dag /avond in de slaapkamer :stout:

Ghatar_tangawia
19-01-2007, 11:39
Ik weet niet of jullie van activiteiten houden? Zelf ben ik gek op schaatsen en bowlen.. en mijn man gelukkig ook! Jullie kunnen gaan wandelen(strand).. uitgebreid lunchen.. een leuke activiteit als jullie daar zin in hebben.. uit eten en in de avond naar de bios!

celinedion
19-01-2007, 11:40

idee van 7alawa lijkt me geweldig..haha vooral als het zo stormt buiten ,kan je voor storm in de slaapkamer ook zorgen,toch?

celinedion
19-01-2007, 11:40
ghatar tangawia..je lijk mij wel..haha schaatsen en bowlen..heeeeeeeerlijk

weddingplanner1
19-01-2007, 12:11
ghatar tangawia..je lijk mij wel..haha schaatsen en bowlen..heeeeeeeerlijk hey celine, heb je hem al gezien??

weddingplanner1
19-01-2007, 12:12
Maar over het onderwerp, Wat ook lekker is, heb ik in decemer gedaan, is naar antwerpen, en daar lekker een weekendje, met sauna etc....lekker eten....noem maar op...

Ouafae21
19-01-2007, 12:26
in heerlen heb je een privesauna/bubbelbad etc, kan je daar heen gaan en daarna samen wat eten. De privevertrek kan je voor 4 uurtjes huren. voor 80 euro als het nu inmiddels niet meer is. In de avond is het helemaal gezellig!

MaRoCcInA
19-01-2007, 12:40
Laat hem s' middags het huis uitblijven zodat jij hem lekker kan verassen. Laat hem lang wegblijven zodat jij lekker de tijd kan nemen om wat te regelen. Haal kaarsjes, Mooie romantishe muziek..., trek een mooie uitdagende outfit aan :stout: , en maak zijn lievelingskostje...! :D Ik denk dat dit wel heel erg leuk is. Ben niet eens getrouwd maar goed :o

Jasmin2005
19-01-2007, 12:55
Maar over het onderwerp, Wat ook lekker is, heb ik in decemer gedaan, is naar antwerpen, en daar lekker een weekendje, met sauna etc....lekker eten....noem maar op... vertel...dat lijkt me wel wat..sauna, massage etc etc

Jasmin2005
19-01-2007, 12:55
in heerlen heb je een privesauna/bubbelbad etc, kan je daar heen gaan en daarna samen wat eten. De privevertrek kan je voor 4 uurtjes huren. voor 80 euro als het nu inmiddels niet meer is. In de avond is het helemaal gezellig! heb je een telefoonnummer???

Ghatar_tangawia
19-01-2007, 12:57
Maar over het onderwerp, Wat ook lekker is, heb ik in decemer gedaan, is naar antwerpen, en daar lekker een weekendje, met sauna etc....lekker eten....noem maar op... Klopt, een prive sauna & zwembad is ideaal. Maar daarvoor moet je reserveren en daar is het te laat voor aangezien het voor morgen is..

Ghatar_tangawia
19-01-2007, 12:57
ghatar tangawia..je lijk mij wel..haha schaatsen en bowlen..heeeeeeeerlijk :D

Leila1982
19-01-2007, 12:58

Laat hem mij maar verrassen :ego: kom nou. Ik zit al maanden te zeuren om een keer te gaan zwemmen in aquatis en hij steeds... Komt wel, komt wel. Mijn man is echt een schat, maar zodra hij zijn portemonnee moet trekken... :moe:

Pagina's : [1] 2