Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik verveel me

Pagina's : [1] 2

Sarahsalima
09-07-2002, 22:24

wat moet ik doen, zodat ik me niet verveel ????

Hindaatje
09-07-2002, 22:25
OP JE HOOFD STAAN..HAHAHA

Dida
09-07-2002, 22:26
nutteloze ter.ing topics openen zoals ik altijd doe :melig: Ciao BAby;)

Sarahsalima
zal dat helpen denk je? ik heb hele tijd playstation gespeeld, dat begint ook al te vervelen. en nu??

Hindaatje

Origineel gepost door Crazy_Baby nutteloze ter.ing topics openen zoals ik altijd doe :melig: Ciao BAby;) DAT DOET ZE NU TOCH :D

Sarahsalima
09-07-2002, 22:27
Origineel gepost door Crazy_Baby nutteloze ter.ing topics openen zoals ik altijd doe :melig: Ciao BAby;) hahahah, dan verveel jij wel vaak he, aangezien jij veel topics opent ! :zwaai:

Sarahsalima
09-07-2002, 22:28
Origineel gepost door Hindaatje DAT DOET ZE NU TOCH :D hahahah ja inderdaad hindaatje, ik ga er volgens mij meer openen, want ik verveel me echt te pletter

Dida
09-07-2002, 22:29
Origineel gepost door Sarahsalima hahahah, dan verveel jij wel vaak he, aangezien jij veel topics opent ! :zwaai: juist hem precies..je hebt me door :melig: Ciao Baby ;)

Hindaatje
09-07-2002, 22:31
Origineel gepost door Sarahsalima hahahah ja inderdaad hindaatje, ik ga er volgens mij meer openen, want ik verveel me echt te pletter ME TOO....VANDAAR DAT IK OVERAL OP REAGEER;)

Sarahsalima
09-07-2002, 22:32
HINDAAATJE en CRAZY BABY ik zeg het nogmaals : Ik verveel me !!!!

baloe
09-07-2002, 22:37
JE KAN ALS JE WILT MET EEN SPIEGEL JE POESIE BEKIJKEN HOE DIE ER UIT ZIET ......DIT HEB IK NET OP EEN ANDERE TOPIC GELEZEN. DUZZZZZ ALS JE TOG NIETS T DOEN HEBT.......HE. KIJK ZE :Iluvu:

Sarahsalima
09-07-2002, 22:45
BOELOELOE hsoema 3liekkkkkkkkkkkk ik durfde die topic geeneens te openen, Je moet naar die topic gaan van NAJIB, kan je voorbeeld van nemen :zwaai:

camjo
09-07-2002, 22:49
Origineel gepost door Sarahsalima wat moet ik doen, zodat ik me niet verveel ???? Ja Sarah..soms gaat de tijd zeer snel voorbij..en soms gaat ze traag, en begint de verveling te vervelen.. Ik zou zeggen, denk eens goed na over iets moois wat je meegemaakt hebt of gewoon gezien hebt..en laat het ons weten..als je wilt..

Sarahsalima
09-07-2002, 22:58
MJ, ik verveel me al stukke minder, nu jij zo mooi hebt gereageerd. iets mooi ..... even denken..........hmmmm mmmm Ohja kennen jullie dat meisje met die groen/blauwe ogen van National geograpic channel? (een foto van haar die als logo dient voor NG channel) laat het me weten als jullie haar kennen

camjo
09-07-2002, 23:03

Origineel gepost door Sarahsalima MJ, ik verveel me al stukke minder, nu jij zo mooi hebt gereageerd. iets mooi ..... even denken..........hmmmm mmmm Ohja kennen jullie dat meisje met die groen/blauwe ogen van National geograpic channel? (een foto van haar die als logo dient voor NG channel) laat het me weten als jullie haar kennen Sorry..ik kijk weinig tv sinds ik de pc heb..is dat een speciaal meisje of zo

Pagina's : [1] 2