Bekijk originele versie : Dames Is Dit Normaal...
liefdevol24
18-01-2007, 21:11
HOI DAMES
IS HET NORMAAL IK MOET NU CONTINUE NAAR HET TOILET OM DE 5MIN,HET LIJKT NETALS OF IK HET BIJNA IN ME BROEK DOE...EN ZO DRUK ONDER ME BUIK..:confused:
Krullebol
18-01-2007, 21:20
Ik had het ook een paar weken terug, plasje laten controleren door huisarts en ik had een blaasonsteking. Je moet je plas laten controleren door de huisarts vooral nu je zwanger bent! Morgen doen joh.
saida_na
18-01-2007, 21:27
HOI DAMES
IS HET NORMAAL IK MOET NU CONTINUE NAAR HET TOILET OM DE 5MIN,HET LIJKT NETALS OF IK HET BIJNA IN ME BROEK DOE...EN ZO DRUK ONDER ME BUIK..:confused:
Mischien een blaasontsteking, laat je controleren door huisarts
teletubbie
18-01-2007, 21:42
De baby drukt op de blaas, of je hebt een blaasonsteking.
Heb je ook een branderig gevoel tijdens het plassen ?
Blaasontsteking bij zwangere voelen geen branderige gevoel, vandaar dat ze haar urine bij de huisarts moet laten checken.
MarriedWoman
19-01-2007, 09:45
Blaasontsteking bij zwangere voelen geen branderige gevoel, vandaar dat ze haar urine bij de huisarts moet laten checken.
Toen ik dat had tijdens mijn zwangerschap voelde ik wel een branderig gevoel, er kwam bij mij zelfs bloed mee tijdens het plassen.
Toen ik dat had tijdens mijn zwangerschap voelde ik wel een branderig gevoel, er kwam bij mij zelfs bloed mee tijdens het plassen.
Jah tis eigenlijk per persoon verschillend. Maar omdat je dan zwanger bent kan het zijn dat je het niet merkt dat je eventueel een blaasontsteking heb, helemaal als je het nooit heb gehad.
MarriedWoman
19-01-2007, 09:53
Jah tis eigenlijk per persoon verschillend. Maar omdat je dan zwanger bent kan het zijn dat je het niet merkt dat je eventueel een blaasontsteking heb, helemaal als je het nooit heb gehad.
Ja inderdaad, als je vermoed dat je het hebt moet je je urine laten controleren.
Lady_roosje
19-01-2007, 11:20
HOI DAMES
heb je ook veel dorst? misschien heb je diabetes!!! dit zijn wel de symptomen. hup naar de arts jij:hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.