Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Wil Mijn Broer Meenemen???

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
09-07-2002, 21:40

oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik ben het nu echt zat...het heeft nu een beetje te lang geduurd :boos: ik droom al jaren van de grootste en mooiste kamer van het huis :rolleyes: maar iemand houd hem bezet... en nu moet hij echt het huis uit!!! wie wil mijn broer meenemen?? wie bied zich aan?? HIJ IS GRATIS EN 4 FREE ZIET ER FANTASTISCH UIT EN HET BESTE NOG: JE WORD FAMILLIE VAN ME :D nou wie bied zich aan!!!

Dida
09-07-2002, 21:42
ik neem hem wel mee naar marokko donderdag.. maar als tie teveel BAGAGE heeft dan DUMP IK HEM HOOR IN FRANKRIJK ! Ciao Baby ;)

Sarahsalima
09-07-2002, 21:47
wahahhaha walahiela, ik heb dezelfde probleem, mijn bro bezit de grootste kamer met uitkijk over bijna heel amsterdam west. en ik heb een miezerige kamer met uitkijk over allebeplein, tfoeoe. word tijd dat hij opdondert !

Chaimaa
09-07-2002, 21:49
ze verdienen het gewoon niet :boos: ps Crazybaby: hij neemt nooit veel bagage mee en je kan hem elk moment ophalen :D hou hem maar!!! satisfaction Guaranteed :p

Chaimae
09-07-2002, 21:57

mag ik hem ik wil mijn neven in maroc jaloers maken hij ruikt toch wel lekker he want die in maroc niet zo

Chaimaa
09-07-2002, 21:59
SATISFACTION GUARANTEED :D EEN PURE TETOUANIE :p

Dida
09-07-2002, 22:00
Origineel gepost door Chaimaa ze verdienen het gewoon niet :boos: ps Crazybaby: hij neemt nooit veel bagage mee en je kan hem elk moment ophalen :D hou hem maar!!! satisfaction Guaranteed :p yes yes.. he je vind het toch niet erg he.. dat ik je broer mee neem.. en hem dan verkoop aan een berichte crimineel `EL PERDONO` in SPANJE..en hij hem zal gebruiken in de ACHTERSTE T.I.P.PELBUURTEN VAN BARCELONA ??????/ Ciao Baby ;)

Chaimaa
09-07-2002, 22:02
Origineel gepost door Crazy_Baby yes yes.. he je vind het toch niet erg he.. dat ik je broer mee neem.. en hem dan verkoop aan een berichte crimineel `EL PERDONO` in SPANJE..en hij hem zal gebruiken in de ACHTERSTE T.I.P.PELBUURTEN VAN BARCELONA ??????/ Ciao Baby ;) WAAG HET NIET MEVROUWTJE :auw: OF DE ROLLEN ZULLEN WORDEN OMGEDRAAID.... :D *chemie je mag hem ook ophalen*

Chaimae
09-07-2002, 22:03
crazy en ik gaan zo ruzie maken denk ik

Dida
09-07-2002, 22:05
Origineel gepost door chemie crazy en ik gaan zo ruzie maken denk ik warum MIEVROUW :kwaad: Ciao Baby ;)

Chaimae
09-07-2002, 22:06
jij wil 'm ik wil 'm en we kregen hem allebei en ik ga ook donderdag op vacanse bij wie in de auto ?????????

Dida
09-07-2002, 22:10
Origineel gepost door chemie jij wil 'm ik wil 'm en we kregen hem allebei en ik ga ook donderdag op vacanse bij wie in de auto ????????? oh.. hmm ik ga ook donderdag.. maar ik heb hem ook weer niet zo nodig.. weet je wat.. ik hoef hem niet.. neem hem maar mee.. Ciao Baby ;)

Chaimae
09-07-2002, 22:12
Origineel gepost door Crazy_Baby oh.. hmm ik ga ook donderdag.. maar ik heb hem ook weer niet zo nodig.. weet je wat.. ik hoef hem niet.. neem hem maar mee.. Ciao Baby ;) ja nou wil ik 'm ook niet je hebt hem zeker gezien en nou wil je 'm bij mij dumpen don't think sooooooooooooo :D

Dida
09-07-2002, 22:16
Origineel gepost door chemie ja nou wil ik 'm ook niet je hebt hem zeker gezien en nou wil je 'm bij mij dumpen don't think sooooooooooooo :D haha.. nee joh.. er gaan al genoeg jongens mee opvakantie.. duzz ..jongens zijn gewoon hatelijk..irritant :rolleyes: Ciao BAby ;)

Chaimae
09-07-2002, 22:19

Origineel gepost door Crazy_Baby haha.. nee joh.. er gaan al genoeg jongens mee opvakantie.. duzz ..jongens zijn gewoon hatelijk..irritant :rolleyes: Ciao BAby ;) ik heb geen zin in mijn neef die jongen die volgt mij overal naaartoe tfooooooooooooee en zijn moeder die denkt omdat ik uit algariejz kom dat ik geen chrul kan ( kan ik ook niet :D ) maar ze zegt het op zo een stiekeme en walgelijke manier tfooooooooooooeeeeeeeee

Pagina's : [1] 2