Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet je doen als je.....?

Pagina's : [1] 2

0olatifa0o
15-08-2003, 22:13

Wat moet je doen als je.....? Verliefd bent op een jongen maar hem maar 2 keer in het echt hebt gezien en altijd op msn met elkaar praat...maar eigenljik de vriend van je vriendin is....? Je een broer hebt die zegt dat je stinkt en je in een dronken bui probeert te vermoorden.....? Een vader die erop los slaat voor de kleinste dingen...? Een een moeder die overspannen is en je verrot scheld..? En een vrienden groep vol problemen hebt...? Alvast bedankt voor het antwoorden... :( deze vragen spelen namelijk een grote rol in mijn leven :(

reffia
15-08-2003, 22:36
Wajaaaaaaaaw mogen god je helpen. Sbar meid.....

Nourdin22
15-08-2003, 23:10
nou ik denk als je relatie nemt maak je meer problemen voor je zelf verder weet ik het ook ni ik denk precies wat reffia zei sbar

Mazlout
15-08-2003, 23:13
dr is maar 1 oplossing: SUICIDE!

Nourdin22
15-08-2003, 23:23

Origineel gepost door Mazlout dr is maar 1 oplossing: SUICIDE! ga spelen joh nerd mischien heeft die meid het focking zwaar kom jij hier za3ma toff dien :vingers:

bella_amina
15-08-2003, 23:52
Origineel gepost door 0olatifa0o Wat moet je doen als je.....? Verliefd bent op een jongen maar hem maar 2 keer in het echt hebt gezien en altijd op msn met elkaar praat...maar eigenljik de vriend van je vriendin is....? Je een broer hebt die zegt dat je stinkt en je in een dronken bui probeert te vermoorden.....? Een vader die erop los slaat voor de kleinste dingen...? Een een moeder die overspannen is en je verrot scheld..? En een vrienden groep vol problemen hebt...? Alvast bedankt voor het antwoorden... :( deze vragen spelen namelijk een grote rol in mijn leven :( probleem 1: neem liever wat afstand van die vriend van jouw vriendin. Jullie vriendschap kan hierdoor kapotgaan en aangezien je een moeilijke periode doorgaat (denk ik?) kan je alle hulp en steun van je vrienden gebruiken. probleem 2: kan je hiervoor niet bij je ouders terecht? Of bij andere broers en zussen? Waarom heeft die het op jou gemunt? Of gedraagt hij zich enkel zo als hij dronken is? En wat zeggen je ouders ervan dat je broer drinkt? probleem 3: je vader is duidelijk diegen die problemen heeft. En jij bent voor hem de ideale persoon waarop hij zich (onterecht!) kan afreageren. Waarom slaat hij jou? slaat hij ook je moeder of andere gezinsleden? probleem 4: ik denk dat ook je moeder zich afreageert op jou. Alles wat je doet is in haar ogen niet goed. Heb je geen vertrouwenspersoon waar je bij terecht kan? Iemand van de familie misschien die weet hoe het er bij je thuis aan toegaat en die naar oplossingen kan zoeken? probleem 5: beter geen vrienden dan slechte vrienden... Hun problemen komen onrechtstreeks ook bij jou terecht en kom je ook in de problemen te zitten. En dat is het laatste dat je nu nodig hebt... Meid, ik hoop dat je er wat aan hebt... Ik ben geen expert op het gebied van hulp geven... Ik hoop dat alles gauw in orde komt inshallah en als je je hart wil luchten dan weet je me te vinden. sterkte!

lafamilia
15-08-2003, 23:52
de oplossing is een dikke jonko opsteken

bella_amina
15-08-2003, 23:53
Origineel gepost door lafamilia de oplossing is een dikke jonko opsteken :rolleyes:

Chyhaan
16-08-2003, 00:14
Origineel gepost door 0olatifa0o Wat moet je doen als je.....? Verliefd bent op een jongen maar hem maar 2 keer in het echt hebt gezien en altijd op msn met elkaar praat...maar eigenljik de vriend van je vriendin is....? Je een broer hebt die zegt dat je stinkt en je in een dronken bui probeert te vermoorden.....? Een vader die erop los slaat voor de kleinste dingen...? Een een moeder die overspannen is en je verrot scheld..? En een vrienden groep vol problemen hebt...? Alvast bedankt voor het antwoorden... :( deze vragen spelen namelijk een grote rol in mijn leven :( Verliefd bent op een jongen maar hem maar 2 keer in het echt hebt gezien en altijd op msn met elkaar praat...maar eigenljik de vriend van je vriendin is....?. Ik zou het eerlijk tegen hem zeggen... Maar niet tegen je vriendin die nemen het slecht op en je bent meteen weer een duivelin... Praat er met hem over... Je een broer hebt die zegt dat je stinkt en je in een dronken bui probeert te vermoorden.....? Damn die zou ik proberen te ontwijken en anders tegen me vader/moeder zzeggen... Of als ie nuchter is hem de les te lezen Een vader die erop los slaat voor de kleinste dingen...? Dat weet ik zelf niet, maar ik denk vragen aan je pa waarom ie dat doet :( en anders politie of familie leden inschakelen Een een moeder die overspannen is en je verrot scheld..? Haar gehoorzamen die heeft het al zwaar genoeg En een vrienden groep vol problemen hebt...? Daar zou ik me niet in mengen...

slimiatje
16-08-2003, 10:05
Origineel gepost door 0olatifa0o Wat moet je doen als je.....? Verliefd bent op een jongen maar hem maar 2 keer in het echt hebt gezien en altijd op msn met elkaar praat...maar eigenljik de vriend van je vriendin is....? Je een broer hebt die zegt dat je stinkt en je in een dronken bui probeert te vermoorden.....? Een vader die erop los slaat voor de kleinste dingen...? Een een moeder die overspannen is en je verrot scheld..? En een vrienden groep vol problemen hebt...? Alvast bedankt voor het antwoorden... :( deze vragen spelen namelijk een grote rol in mijn leven :( wat rust zoeken :(

0olatifa0o
17-08-2003, 19:10
ThanX voor de buhlupzame antwoorden maar ze gaan niet allemaal over mij.... :rolleyes: gelukkig.... nogmaals bedankt en mazlout F*ck you jaah :kwaad: je weet niet eens wat ik en zij hebben mee gemaakt dus hou die domme praatjes waarvan jij denk dat ze stoer zijn maar voor je... :kwaad:

Pagina's : [1] 2