Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : en weg is tjoepita

Pagina's : [1] 2 3 4

oem_ayman
18-01-2007, 14:34

eindelijk, dat eindeloos zoeken naar dat ding iedere dag, mijn zoontje die snacht wakker werd om op zoek te gaan naar zijn tjoepita, en hem niet kon vinden in zijn bed, waar mama weer voor moest opstaan:rolleyes: eindelijk ben ik er van af. ik heb hem eergister door midden geknipt en aan mijn zoontje gegeven, hij moest er niks van hebben en heeft hem eigenhandig in de vuilnisbak gegooid (had wel nog een reserve liggen voor het geval dat) en iedere keer dat ie daarna naar zijn pita vroeg zei ik hem dat ayman (hijzelf dus) hem in de vuilnisbak heeft gegooid, en dan was ie ook direkt stil, de eerste nacht heeft ie nog wel liggen woelen in zijn bed, en is ie er nog naar op zoek gegaan, maar heb hem gewoon weer verteld dat ayman hem zelf heeft weggegooid in het vuilnis, hij ging gewoon verder slapen meskien, ik vind het wel zielig, maar ben blij dat hij en ik er vanaf zijn. hij heeft gisteren heel de nacht door geslapen, hij vroeg er vanmorgen na zijn melk nog naar, en weer herhaalde ik hetzelfde, dan keek ie even nadenkend en zei hij: welloe pita, en ik zei: welloe pita en gelukkig maar:banana: ik had verwacht dat het heel moeilijk zou zijn omdat hij echt een tjoepitakindje was, maar het viel echt reuze mee

een_marokkaanse
18-01-2007, 14:36
:goedzo: Hoe oud is je zoontje?

noona
18-01-2007, 14:36
nou ik hooooopte dat mijn kids zouden wennen aan dat ding maar no way! al vanaf dag 1 spuugden ze hem eruit, OF flesje OF brullen:moe:

isra1979
18-01-2007, 14:39
nou ik hooooopte dat mijn kids zouden wennen aan dat ding maar no way! al vanaf dag 1 spuugden ze hem eruit, OF flesje OF brullen:moe: Die van mij precies het zelfde, heb zelfs een beetje stroop aangesmeerd uit frustratie, dat hielp tot de stroop was verdwenen. Nee hij wil ook gewoon de fles, ik vind het aan de ene kant wel jammer want die dingen schijnen een tweede "moeder"voor een kindje kunnen zijn.

mother_to_be
18-01-2007, 14:41

mijn zoontje heeft nu ook een speen... maar hij krijgt m ALLEEN met slapen...de rest van de dag heeft ie er kennelijk geen behoefte aan, inshallah zal het ook bij hem zo makkelijk gaan...

een_marokkaanse
18-01-2007, 14:43
mijn zoontje heeft nu ook een speen... maar hij krijgt m ALLEEN met slapen...de rest van de dag heeft ie er kennelijk geen behoefte aan, inshallah zal het ook bij hem zo makkelijk gaan... Mijn zoontje ook alleen bij het slapen. Ik wil hem straks als hij 1,5 is wegdoen want nu moet ik nog 1x per nacht zijn speen terug doen:moe:

oem_ayman
18-01-2007, 14:44
:goedzo: Hoe oud is je zoontje? ayman is nu een jaar en 9 maanden, het is zeker een troost geweest, maar toch ook een last:moe: bijvoorbeeld toen hij een baby was viel hij in slaap door de tjoepita, maar zodra die uit zijn mond viel, werd ie weer wakker:moe:

bollebuik
18-01-2007, 15:09
ja ik sta ook nog één keer per nacht op om die tjoepita, dat is nadeel ervan!!

Ouafae21
18-01-2007, 15:31
mijn zoontje is nu 19 maanden en krijgt hem ook altijd alleen met slapen. Hij noemt het pipiyoe hahaah Ik wil het hem ook afleren. Eens heb ik hem gewoon laten huilen, hij huilde wel 2 uurjtes lang, maar bleek dus dat zijn speen op de grond was gevallen. Hij is uiteindelijk wel zonder speen in slaap gevallen. Hij kan het dus wel. ik wil het hem nu af leren maar weet gewoon niet hoe. HIj vraagt er wel naar, maar hij weet dat hij het niet krijgt, alleen met slapen. En ik moet ook nog eens stage lopen dus gebroken nachten kan ik momenteel echt niet hebben. Hebben jullie raad???

oem_ayman
18-01-2007, 15:35
mijn zoontje is nu 19 maanden en krijgt hem ook altijd alleen met slapen. Hij noemt het pipiyoe hahaah Ik wil het hem ook afleren. Eens heb ik hem gewoon laten huilen, hij huilde wel 2 uurjtes lang, maar bleek dus dat zijn speen op de grond was gevallen. Hij is uiteindelijk wel zonder speen in slaap gevallen. Hij kan het dus wel. ik wil het hem nu af leren maar weet gewoon niet hoe. HIj vraagt er wel naar, maar hij weet dat hij het niet krijgt, alleen met slapen. En ik moet ook nog eens stage lopen dus gebroken nachten kan ik momenteel echt niet hebben. Hebben jullie raad??? laat het hem zelf weggooien en iedere keer dat ie er naar vraagt herriner je hem eraan dat hij hem zelf heeft weggegooid, zorg wel dat je een reserve thuis hebt voor het geval dat, wel blijven volhouden

Ouafae21
18-01-2007, 15:50
laat het hem zelf weggooien en iedere keer dat ie er naar vraagt herriner je hem eraan dat hij hem zelf heeft weggegooid, zorg wel dat je een reserve thuis hebt voor het geval dat, wel blijven volhouden dankj e meid:goedzo: ik ga kijken wat ik ga doen

Ouafae21
18-01-2007, 15:51
hoe hebt je het dan doormidden geknipt dan? het schelpje is toch hard en stevig

MarriedWoman
18-01-2007, 15:54
hoe hebt je het dan doormidden geknipt dan? het schelpje is toch hard en stevig Denk dat ze het gedeelte bedoelt dat ie in z'n mond neemt. Goed gedaan oem_ayman :goedzo:, ik kijk er echt tegenop om het m'n dochtertje af te leren.

ouardanijntje
18-01-2007, 15:55
ik heb hem ook gewoon weggegooid ,ik kon er niet meer tegen.elke keer opstaan en dan weer net in slaap gevallen kon je weer:rolleyes: :rolleyes: ouafa21 als ik jou was gewoon doorbijten ben je er van af.en met 19 maanden is wel tijd die van mij was meskiena 9 maanden.gair inscha allah:kus:

Ouafae21
18-01-2007, 15:59

ja ik weet het het is hoogtijd! maar zit er zo tegenop!

Pagina's : [1] 2 3 4