Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen: 11 maanden arm in Nederland, 1 maand rijk in Marokko..

Pagina's : [1] 2

blo
09-07-2002, 20:09

Wat vinden jullie van deze stelling? Ik heb het namelijk ergens in een boek gelezen.

Dida
09-07-2002, 20:10
nou dat vind ik niet kloppen hoor.. ik snap wel wat ze bedoelen met de stelling. Maar als je dat letterlijk neemt nou dan is dat niet zo hoor..bij mij tenminste :melig: ik ben zowel arm in Nederland en in Marokko..:melig: Ciao Baby ;)

loubna170
09-07-2002, 20:12
zoooo dit is zeker wel waar al die zielig boys auto's huren voor vaderland letterlijk en figuurlijk.en al die meiden nieuwe kleding kopen om weer kapsones te doen en ga zo maar door echt lachwekkend hoor

Chaimaa
09-07-2002, 20:14
Origineel gepost door loubna170 zoooo dit is zeker wel waar al die zielig boys auto's huren voor vaderland letterlijk en figuurlijk.en al die meiden nieuwe kleding kopen om weer kapsones te doen en ga zo maar door echt lachwekkend hoor jij trekt wel heel erg snel conclusies meid...scheer ons niet allemaal over 1 kam..

nabilaa
09-07-2002, 20:15

ik vind de stelling wel kloppen. de mensen uit marokko hebben niet voor niets het idee dat in 'elgarizj' het geld op je rug groeit....

midaria
09-07-2002, 20:15
Origineel gepost door elmarocani klopt niks van!!!!!!!!!!!!!! :eek: :kwaad: Oja? Vertel jongen. :giechel:

blo
09-07-2002, 20:17
wat ermee bedoeld wordt is het volgende: dat onze ouders er maanden voor moeten sparen om een reisje naar marokko te kunnen veroorloven en al het geld dat ze hier in nederland hebben gespaard gaan ze lekker in marokko uitgeven.

Chaimaa
09-07-2002, 20:19
klopt...maar dat is wel logisch vind je niet

loubna170
09-07-2002, 20:21
he chaimaa zo bedoelde ik het niet maar veel jongens en meiden zijn zo sorry!!!!!!!!!

Chaimaa
09-07-2002, 20:28
haha meid het is al goed :D ik snap heus wel wat je bedoeld ik zie om de 2 minuten wel een opendak met een nederlandse nummerplaat...maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal vals is daarom...maare faissa ik eet geen droge botheram hor :eviltongue:

madammeke
10-07-2002, 00:45
LOUBNA170 heeft gelijk. de kerels met keihard muziek uit de gehuurde auto's, en meiden volop aandacht geven, het liefst de 'Europese meiden', de Marokkaanse meiden van daar begrijpen de jongens van hier nog niet volgens de jongens, maar opeens wel als ze serieus op zoek zijn) meiden in hun nieuwste merk-outfitjes indruk maken op de jongens, het liefst diegenen uit lgariz, de jongens hebben ook liever de meiden uit lgariz, maar alleen tijdens de vakantie, want zodra de meiden hierzijn krijgen ze minder aandacht. zoveel mogelijk zomer-nummertjes scoren in het doel van de Marokkanen.

nootje
10-07-2002, 08:56
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH maar hij klopt niet! :rolleyes: (voor mij) hihi

hilwa
10-07-2002, 09:24
ik ben het er helemaal mee eens!!!!!!!

tha_lady
10-07-2002, 11:55
Origineel gepost door loubna170 zoooo dit is zeker wel waar al die zielig boys auto's huren voor vaderland letterlijk en figuurlijk.en al die meiden nieuwe kleding kopen om weer kapsones te doen en ga zo maar door echt lachwekkend hoor ik koop kleding ja als ik naar marokko ga maar dat is dan alleen omdat ik daar niet in winter kleding kan lopen, en ik doe het niet voor de jongens om hun aandacht te trekken en kapsones heb ik al helemaal niet. dat wou ik ff kwijt laterZ :blauwkus:

soussiasaida
10-07-2002, 13:12

Der zit wel een kern van waarheid in, mensen uit elgariezz doen daar altijd alsof ze MEER zijn dan de bewoners. Dit geld niet voor iedereen maar ik weet wel zeker meer dan de helft!

Pagina's : [1] 2